|

وقتی فالوورا بعد دیدن این ویدیوی شرم آور از "برزو ارجمند" متاسف شدن/ زنش پُرش کرد؟

borzou arjmand shayanews

برزو ارجمند سالها پیش بود که فیلم پل چوبی رو بازی کرد و سکانسی که این روزها باعث شرمساریش شده رو ایفا نمود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برزو ارجمند بازیگر مشهور با سابقه کاری پررره ایرانیه که این روزها در حال و هوایی دیگر به سر میبره. خب خیلی از بازیگرا از ایران رفتن و یکیشون هم ریحانه پارسا بود که میشه گفت خیلی ضربه ای به سینمای ایران نزد و بود و نبودش به فیلم و سریالامون شوکی وارد نکرد، اما نبود هنرمندی همچون برزو ارجمند و نبودش تو سریال های به خصوص طنز باعث شد تا بسیاری کم و بیش خیلی از هواداراش رو ناراحت کنه. آخه میدونید که برزو ارجمند در فیلم و سریال های بسیاری تا به حال ایفای نقش داشته و چهره هایی به ماند مهران مدیری و رضا عطاران و ... وقتی دیگه نباشن، یه جورایی راستای طنز و ژانر خنده دار به شدت فلج میشه!

خب یکسری از بازیگران هستند به مانند خانوم رویا نونهالی که اصلا اگه بخوان هم بهشون نمیاد تو ژانر طنز دیده بشن و بتونن مخاطبشون ور بخندونن1 برخی هم هستن بلعکس، در حیطه کاراکترای جدی اصلا خوب پیش نمیرن و یه مدلین که حتی اگه بهترین بازیشون رو هم داشته باشن، باز بیننده حس میکنه یه جای کار میلنگه و در نهایت شاید از اون کار خوششون نیاد! مثلا برزو ارجمند رو در سریال "قهوه تلخ" به یاد دارید؟ چقدر جذاب و به یاد موندنی تونست نقشش رو. به تصویر بکشه! اما برزو ارجمند در سریال کیمیا خیلی اینچنین نبود. البته که هر موضوعی مکانی داره و مثلا رفتار های شیرین مثلا برزو خان هم فقط تو اون نقش هستش که خیلی طرفدار داره. مثلا یکیش همین رقص مخصوص کاراکتر برزو ارجمند در سریال قهوه تلخ که بانمک بود و اجرای همون رقص تو کنسرت خداحافظیه شهرام شب پره خیلی مورد استقبال قرار نگرفت!

ویدیو شرم آوری که برزو ارجمند باید از خودش ببیند!

خب ویدیو بالایی رو دیدین؟ حتما حواستون بوده و میدوندی اما اگر هم نمیدونید و از قصه بی خبرید، باید بهتون عرض کنیم که برزو خان ارجمند مذتی مبشه که بریا همیشه مهاجرت کرده و رفته. البته که آقای بازیگر دهه پنجاهیمون ابتدا به صورت یواشکی میرفتن و گاها عکس و حضورشون در جاهای مختلف مثل مثلا عروسی ساسی و .... دیده میشد! اما خب چون هنوز تو رفت و آمد به ایران بودنف خیلی برملا حرکت نمیزدن! 

تا اینکه گذشت و گذشت و همسرشون رو به طور کامل کشف حجاب شده که هیچ، کشف لباس شده هم دیدیم و با توجه به حضور برزو ارجمند در کنار مهناز افشار و خواننده های اونور آبی مشخص شد که برای همیشه رفته! همین شد تا ویدیویی از آقای بازیگر که سالها پیش بازی کرد بود منتشر بشه و دست به دست وایرال شه و مخاطبش رو عصبانی تر کنه!

در ادامه ویدیو رو مشاهده می کنید.

خب همونطور که مشخص بود سکانسی از فیلم "پل چوبی" کات شده که جزو پر بازدیدترین سکانس های سینمای ایران بود که مربوط میشد به انتخابات سال 88! 

داستان پل چوبی از چند ماه مانده به انتخابات ۸۸ آغاز میشد و دیالوگ صبوحی (مهران مدیری) اشاره به انتخابات اون سال داره که خب در رابطه با رفتن صحبت میکنه و حالا خود برزو خان ....

campec.ir_s+instagram+2023-7-17+story+(1)+(1)

قهقهه های عجیب برزو ارجمند در روز عاشورا، اونهم در آمریکا!

البته که رفتار های عجیب برزو ارجمند در این چند سال اخیر تنها به همین موضوعات ختم نمیشه و آقای بازیگر در حالی که قبلا اصلا و ابدا بهش نمیومد حتی ذره ای جنجالی شود، حالا یکی از بازیگران مردی محسوب میشه که یدک کشه هرچی حاشیه هستش شده و هر چی آقایان بازیگر کم حاشیه دار هستند، ایشون به تنهایی جور همشون رو میکشه!

قطعا چند سال پیش من و شما خبر نداشتیم که بزو ارجمند قراره چنین راهی رو بره و حتی همین حالا هم که بسیاری از بازیگران رو میبینیم نمیدونیم و انتظارش رو نداریم، اما ممکنه چند سال بعد رفتار هایی عجیب ازش ببینیم! 

برزو ارجمند حالا در آمریکا فعالیت دادر و در روز عاشورا بود که ویدیویی از خود منتشر کرد که نشون میداد در پشت صحنه کاری قرار دارد و خنده های قهقهه این بازیگر در این روز مورد توجه کاربران قرار گرفت و سوژه شد.

کمی هم با همسر برزو ارجمند که زیر پای آقاشون نشست برن آمریکا

اما کمی هم همراه با همسر برزو ارجمند باشیم چرا که ایشون نیز چهره ای شناخته شده می باشند و قطعا در انتخاب های زندگی به شدت تاثیر گذار بودن! برزو ارجمند و همسرش در هم دانشکده ای بودند که یهو آقای بازیگر طی یک مرحله ای بسیار کوتاه از خانوم خانوماش خوشش میاد و درجا خواستگاری میکنه. 

برزو+ارجمند (1)

شاید بگین تصویر بالا عجیب بود که خب بله بود! ناگفته هم نمونه که خانومی که یک چشم هستند و در حال آرایش، همسر آقای بازیگر نیستن و در اصل خانوم آرایشگر پارمیس زند است ک چهرشم اینجا مشخص نیست!

پارمیس زند از گریمور های جذاب و حرفه ای ایرانی هستش که وقتی هنوز داخل بودم کلی کار و بارش شاخ بود و حالا هم که رفته خارج مشخصه داره ادامه میده و این مدلی نیست ک اونجا اواره طور و بیکار بچرخن، بلکه فکر همممه جاشو کردن!!

Borzoo-1-e1532932478481

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی