|

لباس عروس سوپر اروپایی زن برزو ارجمند تو آمریکا زبون بند شد؛ خواستگاریش سیم ثانیه شد!

borzou arjmand shayanews

برزو ارجمند رو قبلنا بازیگری جذاب میدیدیم تا اینکه حالا با توجه به تصاویر همسرش بازیگری جنجالی می بینیم که خط و خطوط هنجار رو آبلمبو کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برزو ارجمند رو قطعا همه ما می شناسیم چرا که از هنرمندان واقعی و جذاب ایرانی بوده که البته الان دیگه نیست. از برزو ارجمند خاطره زیاد داریم چرا چون آقای بازیگر دهه پنجاهیمون که فقط دو سال دیگه مونده تا نیم قرنیش، در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشت که خب اغلب هم کارهای طنز بودن. یکسری از بازیگران هستن به مانند خانوم رویا نونهالی که بیشتر بهشون میاد اجتماعی بازی کنن و اصلا اگه بیان به سمت و سوی ژانر های خنده در بهشون نماید! برخی هم هستند به مانند برزو ارجمند که دقیقا برعکسن اما تو همون راستا. یعنی چی؟ یعنی برزو خان کلا طنز بازی کرده و اینجوری بولد و مشهور شد. این چهره سابقه حضور در سریال "کیمیا" و هم داشت که خب کاراکتری جدی رو به تصویر کشید اما همین شد که برای مخاطب مشخص بشه برزو ارجمند مناسب ظواهر جدی اصلا و ابدا نیست و باید لبخند رو به البته مخاطب بسیاره!

برزو ارجمند اما مدتهاست که به مانند بسیاری از دیگر بازیگران به مهاجرت کرده ها جوین شده دیگه برگشت بخور هم نیست! چون نه میخواد و نه میتونه! برزو خان ابتدا از همسرش به طور کشف حجاب شده رونمایی کرد اما بعدتر دیگه فاز و نولی به شدت اروپایی پیدا کرد. میگید نه؟ د  ادامه مشاهده می کنید آخرین ورژن از همسر برزو ارجمند رو که دیگه خیلی کاربر رو برد تو کما و متعجب کرد.

campec.ir_s instagram 2023-7-17 story (1) (1)

خانوم خانومای برزو ارجمند کیه؟ خواستگاریشوووو

همسر برزو خان پارمیس زند نام دارد. خانوم خانوما نیز اهل هنر هستند اما خب  مدل پشت صحنه ای! پارمیس زند گریمور و طراح صحنه می باشد که اتفاقا با برزو ارجمند تو همون حیطه کاریشون باهم آشنا شدن. برزو ارزجمد در رابطه با آشناییت با پارمیس بانو خاطره ای جالب تعریف کرد که البته این خاطره مربوط میشه به خواستگاری ایشون از اوشون.

برزو ارجمند: من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم

مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی ؟

خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت : آره!

Untitled (1)

حواشی ناهنجار برزو ارجمند! از عروسی ممنوعه تا همسری گشت لازم!

خب در ابتدای متن گفتیم برزو ارجمند ریز ریز از همسرش رونمایی کرد که خب با دیدن تصویر بالایی احتمالا شما هم متوجه قضیه شده اید. برزو ارجمند تو یکی دو سال اخیر دائما در حال رفت و آمد به آمریکا و ایران بود. آقای بازیگر یکبار در عروسی ساسی خواننده ممنوعه همراه با احسان کرمی دیده و سوژه شد، بار دیگر با حواشی ک در راستای استایل های همسرش میساخت. البته که آقای بازیگر دست بردار نشد و همین چند روز پیش دیدیم که همراه با دیگر بازیگران مهاجرت کرده به مانند خانوم مهناز افشار در مراسم خداحافظی شهرام شب پره حضور پیدا کرد. اما موضوعی که مورد توجه کاربران قرار گرفت این بود که آقای بازیگر قبلنا خودشون رو موهای خانومشون گل و بلبل میذاشتن و جهت سانسور اقدام داشتن، اما حالا با توجه به اینکه اونقدر استایل پارمیس زند نامتعارف بوده که نیاز به سانسور داشت، میشه فهمید برزو ارجمند حالا در چه جایگاهی قرار گرفته..

Untitled

اما شغل همسر برزو ارجمند اینروزها در آمریکا

برزو ارجمند خیلی حساب شده مهاجرت کرد و حتی نگذاشت که خانومش هم تو آمریکا بیکار بمونه! البته پارمیس خانوم زند همسر برزو گریمور هستند و تو ایران همه تو خیلی از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان چهره پرداز و گریمور حضور داشتند. خانوم زند تو آمریکا هم گویا به عنوان گریمور و میکاپ آرتیست فعالیت می کنند.

مدتها پیش تصاویری از ایشون که در حال گریم شالی زمردی مجری فاکس نیوز هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد. البته فعالیت خانم زند تنها به همکاری با فاکس نیوز خلاصه نشده و ایشون گویا چند فیلم هالوودی هم به عنوان میکاپ آرتیست همکاری دارد.

2

بیوگرافی جالب برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد 7 فروردین 1354 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده نیز می باشد.

البته که خوانندگی برزو ارجمند اصلا جای تعجب نداره چرا که از این شاخه به اون شاخه پریدن چهره های مشهور بسیار زیاد شده!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی