|

محمد رضا گلزار داد اسم آیسانشو زدن رو کافی ولی خودش هنوز روحه؛ تو سوئیس حساب دارن؟

MOHAMMAD REZA-GOLZAR SHAYANEWS

محمد رضا گلزار این روزا دیگه بازی نمیکنه و زندگیش رو داره از دبی میگذرونه به همراه همسرش که تا به حال چهره ای از اون کنارش دیده نشده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد سلبریتی هستن خصوصا تو حوزه ی هنر که بیشتر از هر چیزی نون قیافشون رو میخورن چون میدونید که از قدیم الایام تا این روزا خوش چهره بودن یه برد بزرگ محسوب میشده و این روزها حتی به حد اعلای خودش رسیده و اگر قیافه نداشته باشی حتی خیلی از موقعیت های شغلی رو که برات پیش اومده رو هم از دست میدی و از رده خارج میشی و یه چیزه دیگه هم اینه که مهم نیست که این زیبایی رو از بدو تولد داشته باشی یا با هزارتا عمل و ژل و بوتاکس نصیبت شده باشه فقط باید قیافت زیبا باشه حالا هر جوری! از اینا که بگذریم برسیم به یه بازیگر خوش چهره یعنی محمد رضا گلزار که بیراه هم نیست اگر بگیم که این بزرگوار هم وقتی اولین بار پاش رو گذاشت تو این عرصه به خاطره چهره اش بوده و به نوعی دروغ نگفتیم چون همونطور که میدونید محمد رضا خان گلزار جزء خوش قیافه ترین بازیگرهای مرد هست، چشمای رنگی، موهای بور، قد بلند و اندام ورزشکاری که این روزا حسابی داره بهش میرسه و میسازتش، همه و همه در کنار هم یه خوشتیپ ساخته به اسم گلزار!

این روزا هم که آقا تازه دوماد شده و داره تو حیاط خلوتش یعنی دوبی خوش میگذرونه و عشق و حال میکنه با عروسش ولی خب چیزی برای ما از این خوش گذرونی ها نمیذاره و نهایت پز برج خلیفه و ساختمونا و باشگاه رفتنش رو به ما میده که خب همین هم در جای خودش یه نکته رو میرسونه که آقای گلزار ب قدری سرمایه گذرای کرده و از این ور و اونور بهش میرسه که انگار تو این سن خودش رو بازنشسته کرده و از کار کنار کشیده و فقط داره ریلکسیشن میکنه و از لحظاتش لذت میبره. اما یه مسئله ای که وجود داره اینه که بعد از گلزار مراسم عروسیه بهرام رادان هم برگزار شد و خیلی حرف و حدیث ها برای گلزار پیش اومد و بیشترش هم سره این بود که رخ آیسان خانوم رو نشون نمیده آقای بازیگر و حالا هم به تازگی یه کاری کرده که دوباره سوژه شده که در ادامه بیشتر براتون راجبش میگیم.

IMG_20230731_094859

وقتی آیسان مثل روح خودش نیست ولی اسمش هست

خیلی از سلبریتی ها هستن که دوس ندارن چیزی از زندگیه خصوصیشون به بیرون درز پیدا کنه و دیگران چیزی از زندگیشون بدونن چون معتقد هستن که زندگیه خودشونه و به هیچ کس هم ارتباطی نداره و البته که حق هم دارن ولی این موضوع در سراسره دنیا مطرح هست و خواه ناخواه هر کسی که معروفه بیشتر از دیگران توی چشمه و خیلی از مردم دوس دارن که از حال و احوالات اون فرد معروف بیشتر بدونن و علایق و سلایقش رو بیشتر بشناسن و این کنجکاویه مردم برای دونستن گاهی اوقات میتونه اون فرد معروف رو ناراحت کنه!

IMG_20230731_095112

حالا گلزار هم از اون دسته از افراده که اصلا علاقه ای نداره که کسی از رندگیش بدونه و دوس داره مردم در همون حدی بدونن که اون از طریق پست و استوری هاش به اشتراک میذاره و بیشتر از اون رو نه! مثلا دیدید که تو ازدواجش یه چند تا عکس پست و استوری کرد که همه هم با آقایون و جمع ساقدوش ها بود و بس و اینجوری بود که خبر ازدواجش رو داد و البته که کلیپ عروسیش که پست کرد خیلی انتقادها براش به وجود آوورد چون خیلی ها معتقد بودن آقا موقع عقد آریایی خیلی تصنعی بازی کرده و در نهایت هم خبری از عروس نبوده! حالا هم به تازگی یه عکس منتشر کرده که تو اون داخل یه کافه هستن و اسم خودش و آیسان روی کافی ها ثبت شده ولی خبری از فیس نیست و انگار کم کم داره باورمون میشه آیسان یه روحه که فقط اسم داره!

IMG_20230731_094820

وقتی برج خلیفه میشه آرزوی ما و حیاط خلوت گلزار

خیلی امر عادی هست که افراد بازیگر تو هر جامعه ای از قشر مرفه اون محسوب بشن و حسابی پول پارو کنن ولی نه هر بازیگری مثلا ما خیلی از بازیگرهای نقش های فرعی رو دیدیم که با وجود این که سنشون رفته بالا هیچ بیمه و حقوق ثابتی ندارن و این عرصه باهاشون مهربون نبوده و میشه گفت که تو این حرفه مثل گلزار که آیسان رو از میان این همه خوبان برگزیده باید برگزیده بشی اون هم برای نقش های اول و رفتن برای استار شدن، البته که باید بلد باشی چطور پول روی پول هم بذاری مثلا گلزار از اون دسته از افراده که اینو خوب بلده!

میگید چرا؟ چون گلزار چندین شغل رو باهم داره هم رستوران دار هست، هم مرکز سولار داره، هم مدلینگ کار میکنه برند لباس داره و یه عالمه کاره دیگه که آقا یه سرکی توشون کشیده و اینجوری شده که مثل ما که ذره ذره پول تو قلک میندازیم نیست و آقا یهو پیامک های واریزی میلیاردی براش میاد که انگار تو بانک سوئیس حساب داره و حالا هم که برج خلیفه زیر پاشه!

IMG_20230731_094928

IMG_20230731_094829

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی