|

سالن لوکسی که تتلو واسه کنسرتش گرفت باید شیرجه بزنی برسی بهش؛ نیو نامزد شیکشو

amir tataloo shayanews

این روزا تتلو داره آماده میشه واسه کنسرت جدیدش که خب تو سالنی لوکس برگذار میشه، سالنی که تا به حال هیچ یک از خواننده های ایرانی درش نبودن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه وقتایی یکسری از سلبریتی ها هستند که خیلی طرفدار دارن و شناخته شدنااااا، ولی خب ممکنه یه مدت از بورس بیوفتن و بشن یه نقطه کاملا معمولی تو گوگل و اینستاگرام. مثلا یادتون میاد محمد رضا گلزار مدتی به کمرنگ ترین حالت در اومده بود و هیچ کجای مجازی به حساب نمیومد؟ خب یه ازدواج کرد و نه تنها فضاهای توخالی خودش رو پر کرد، بلکه جای بقیه سلبریتی ها رو هم گرفت و شد صدر جدول حواشی و دیده شدن ها. حالا قصه امیر تتلو هم همین شده و از اونجایی که با سحر قریشی یهو اوج گرفت، با رفتن خانوم بازیگر هم افت کرد و حالا با هزار تا دختر هم دیده بشه باز جدید به حساب نمیاد چرا که حرکتی طوفانی نزده که بتونه بشه تتلو پرچم دار اخبار در گوگل و اکسپلور!

Untitled

سالن جذابی که تتلو واسه کنسرتش گرفته! لوکس و مدرن، مثل تیلور سوییفت میترکونه؟

اما باید بگیم که منتظر یه گرد و خاک حسابی از سمت و سوی تتلو باشید چرا که تتل خان دوباره افتاده تو کار کنسرت گذاشتن و از اونجایی که سالی یکی دو بار فقط میاد واسه اجرای زنده، حسابی قبل و بعدش سر و صدا داره و مورد توجه قرار میگیره! اما توجه اصلی درست وقتی هستش که غوغا به پا شده و این رپر پر طرفدار کنسرت رو اجرا میکنه.

از اینها گذشته میدونید که تتلو به تازگی با مایکل جکسون رقابت داشته و تو یه ساتی معتبر برنده شده که در موردش در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. همین شد که حالا تتلو بخواد بیش از همیشه واسه کنسرتش سنگ تموم بذاره و اینبار رفت سراغ سالنی لوکس و مدرن در ترکیه که میشه انتخابی نو برای وی و هواداراش!

این سالن لوکس تاحالا به هیچکدوم از خوانده های ایرانی داده نشده؟ مایکل جسکون چی میگه!

جالبه که بدونید این سالن 5 هزار نفره کنار دریا هستش و تا به حال به هیچ یک از خواننده های ایرانی داده نشده!

اما چیشد که در کنار امیر تتلو اسم از مایکل جکسون آوردیم؟ احتمال زیاد خبر دارید و شاید هم فقط حرفی گذرا شنیدین و کامل نمیدونین و یا اصلا تو باغ نیستین، در هر حال در لیست ۱۰ نفره ی بهترین خواننده های سبک R&B در جهان امیر خان تتلو رو به عنوان دومین نفر انتخاب شد!

باورتون میشه که نفر اول این لیست "مایکل جکسون" سلطان پاپ و "بیانسه" بعد از امیر تتلو در رتبه سوم قرار گرفت؟! عجیبن غریبا....

وب سایت The Top Tens رده بندی های مختلفی در زمینه های فیلم ،سریال، موزیک ،انواع اپلیکیشن، سا.یت و... را در محتوای خود قرار می دهد. رده بندی این سایت براساس نظرسنجی می باشد. یعنی هوادارای تتل خان اینچنین کمک کردن!

Untitled

تتلو آرزوی شمارو به واقعیت واسه خودش تبدیل کرد! 

از اینها که بگذریم و برسیم به لایف استایل اصلی و شخصی تتلو که البته خودش با انتشار ریز به ریز زندگیش اون شخصیارو عمومی میکنه، این روزها می بینیم که این رپر پر طرفدار چطور چسبیده به ورزش و تتو و کائنات! وی در حالی که قبلا هم پر شتاب و سنگین ورزش میکرد، اما اینبار به روش آرزوی خیلی از کاربرای شیطون ورزش کرد.

یعنی چی؟ خب بیاین کم تعارفات رو بذاریم کنار و واقعیتارو بگیم! دیدین تو اینستاگرام یکسری ویدیو منتشر میشه که مثلا نشون میدن طرف تو باشگاه مختلطه و مثلا مینویسن به این باشگاه و این حرفاها؟ و یا میگن اگه باشگامون این مدلی بود انگیزه ورزش داشتیم؟ خب همه اینها شوخی بیش نیست که تو فضای نامرئی مجازی دیده و شنیده میشه.

اما انگاری تتلو این شرایط رو برای خودش مهیا کرده و هی چپ و راست ازشونم عکس و ویدیو میذاره! قطعا میدونید که چیزی به اسم حیا برای تتلو مفهوم نداره!

363793409_6329896747107463_3677221610543649626_n (1)

ورزش مدل جدید تتلو همراه با قوانین نانوشتش! همبازیشووو

خب تصویر بالایی رو همونطور که دیدن به سانسور کلی نیاز داشت چرا که نگاه عاشقانه تتلو رو به عشق جدیدش نشون میداد. عشق! به نظر شما تتل خان هم عاشق میشه؟ اگه بله که خب باید بگیم پس عجب دل اقیانوسی داره!

تو زندگی تتلو تا دلتون بخواد دختر اومده و رفته که مشهور ترینشون سحر خانوم قریشی بود و حالا ایشون رو در دبی می بینیم و تتلو رو در ترکیه. تتلو تو زندگیش یه قوانین خاص داره که میدونید یکیش تتو هستش و یکی از مهم تریناشه. یکی دیگشم مثلا وگن بودن هستش که جالبه بدونید همه این موارد رو به خورد دخترانی که مدتی باهاشون هست هم میده، حتی سحر قریشی!

البته که نگاه هخر آدمی ممکنه با دیگری فرق کنه و راهشو تو این دنیا یه جور دیگه ببینه. تتلو به کائنات و طبیعت خیلی معتقده و به نظرش طبیعت هر انچه که دریافت کنه رو پس میده. به همین دلیل همش سعی داره که چیزای خوب و مورد علاقش رو بده و بخواد تا دریافتشون کنه! مثلا بسکتبال آقای خواننده رو می بینید یکی از همین دریافتی هاشه!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی