|

سحر قریشی تا تو یخشم تتو زد مدل تتلویی؛ با هرکولای اونور چه دمبل میره درررشت!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بعد ترکیه به دبی رفت و حالا خانوم بازیگر رو با استایل و اطوارهایی می بینیم که اگه تو ایران بود بشمر سه بادی آب میشد میرفت تو زمین!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- سحر قریشی این روزا دیگه بازیگر سینما و تلویزیون محسوب نمیشه چرا که شده بازیگر یوتیوبی و اینستاگرامی که به خوووبی اونجا ادا و اطوار میاد و روز به روز به تعداد فالوورا و یا سابسکرایب های خود اضافه میکنه. حالا چجوری؟ خب میدونیم که سحر قریشی سال گذشته یهو زد تو کار تتل بازی و با تتلو سلطان حواشی نامظم ایرانی رفت تو رابطه و مثلاااا ازدواج کردن. البته که این ازدواجا زیاد نمیشه بهشون اعتماد کرد و قبلتر هم دنیا جهانبخت و مهراد جم گفته بودن ازدواج کردن ولی دو روزه لاو تو لاوشون از هم پاشید و هر کدوم رفتن سر و سراغ حواشی تکی خود! حالا قصه سحر قریشی و تتلو هم چنین شده و چند صباحی این دو چهره رو در کنار هم دیدیم و حالا هر کدوم جنجالاتی جدا از هم دارند. تتلو که هر چند روز یکبار داستانی جدید سرهم میکنه و تحویل دنبال کننده هاش میده و سحر قریشی هم که با ظاهر و اعمال عجیبش جلب توجهی قابل توجه داره!

ss

وقتی سحر با تتلو بهش توجه میشد و حالا تکی نمیتونه جذب کنه! زده تو کار اندام نمایی؟!

سحر قریشی زمانی که پیش تتل خان بود صفحه توتیوب براش زده شد ولی فعالیتی چندان آزادانه نداشت و مشخص بود که چیزی جلو دارش هست که تنها حدسی که میشه زد در کنار تتلو بودنه! اما حالا خانوم خانوما مستقل شده و برای خود صفحه ای جداگانه زده و قبلی رو به امان خدا ول کرده. البته که سحر قریشی تو صفحه قبلیش با وجود اینکه چندان فعالیت جنجالی نداشت و تنها گهگاهی عکس و یا ویدیوی به اشتراک میذاشت، اما بیش از 98 هزار سابسکرایب داشت و تو صفحه جدیدش تنها یک صدم اون تعداد رو داره!!

سحر بانو که در کنار تتلو تتو های بسیاری بر روی اندانش زده شد حالا با همون شکل و شمایل دیده میشه و یادگاری عجیبی از تتلو روی خودش داره! سحر قریشی به جز دست و پا و قفسه سینه و ... چهره خود را نیز تتو کرده که این دیگه فقط از یه همنشین با تتلو برمیاد و لا غیر!!

در ادامه ویدیویی که این بازیگر مشهور ایرانی از خود به تازگی منتشر کرده رو مشاهده می کنید که سبک جدید محتوا سازی وی جهت دیده شدن می باشد!

بدنسازی سنگین سحر قریشی که حسابی ترکوندتش!

البته همونطور که مشخص بود، سحر بانو تغییرات دیگری هم داشتن و علاوه بر خالکوبی با پیرسینگ و ماشین جدید و موهایی پسرونه و کوتاه و البته بلوند خود ظاهری جدید پیدا کرده اند که در نوع خود هم میتونه جالب باشه و هم از نگاهی برخی مسخره!!

سحر قریشی در ایران که بود چند باری ازش ویدیو و یا تصویر بدنسازی و ورزش میومد بیرون که خب میشه گفت این موضوع میون خانومای بازیگر خیلی روال شده و حتی اگه ابتدای ورودشون به باشگاه هم باشه باز جهت دیده شدن و اینکه بگن ما هم آره، فیلم و عکس هایی در حال ورزش و یا دمبل به دست و .... منترش میکنند! سحر بانو نیز حالا که دست و بال بازتری در دبی داره با این روند در یوتیوب پیش میره و جوری صفحش رو ساخته که انگاری اومده که بگه من ورزش میکنم و از هیچ موضوع خاص دیگری در طول روزمرگی خود به اشتراک نمیذاره! در ادامه ویدیویی از خانوم خانوما مشاهده می کنید که حوصله ندارن و تولید محتوایی نه چندان محتوا دار داشته اند!

111876_872

یه سورپرایز عجیب واسه تولد سحر قریشی تو حموم؟!

سحر قریشی به تزگی جشن تولدش 35 سالگیش رو گذرونده. تولدی که احتمالاً متفاوت ترین جشنی است که سحر خانوم گرفته چرا که حد فاصل 34 تا 35 سالگی برای سحر قریشی حوادث و حاشیه هایی ایجاد شد که شاید برای یک دهه یه خانوم یا آقای بازیگر هم کافی بود اما سحر قریشی همه اون هارو تو یک سال تجربه کرد.

سحر قریشی خوب تو فضای مجازی طرفدار زیاد داره و با بیش از 11 میلیون و 600 هزار دنبال کننده جزو 10 سلبریتی پر فالوور ایرانی در اینستاگرام محسوب میشه که دو و نیم میلیونش رو بعد از آشنایی بات تتلو به دست آورد. خیلی ها اومدن تولد خانوم بازیگر رو بهش تبریک گفتن اما یکی از اون ها در نوع خودش جالب توجه بود که خود سحر هم اون رو استوری کرد. چرا که هم لوکیشن عجیب بود و هم شخصی که با یه خروس اومده بود تولد سحر قریشی رو تبریک بگه.

عکس+بازیگران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی