|

چاقی عجیب غریب گلوریا هاردی بعد زایمان دومش؛ ساعد سهیلی جهت در رفتن خستگی بردتش سواحل؟

saed soheili shayanews

ساعد سهیلی بازیگر مشهوریه که همسری داره مشهور تر و ایبنار با خانومش یه عکس نکته دار منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب خیلی از بازیگرا هستند که به صورت فامیلی اومدن و شدن بازیگر! مثلا یکی از اون ها که اتفاقا خیلی هم عیال وار هستن، خونواده سهیلی ها می باشند که یکی پس از دیگری رونمایی شدن و حالا می بینیم که فقط نوه ها هنوز نیومدن و نشدن از اهالی سینما! در این بین ساعد سهیلی از همه جلو تره که خب میشه گفت با بازی در فیلم "چارچنگولی" یعنی ساخته پدر، دیده و شناخته شد. اما بعد تر ساعد سهیلی رو در فیلم "گشت ارشاد" بود که دیدیم که باز هم ساخته پدر بود و اینبار دیگه ساعد خان شد دارای اعتبار و هوادارای خاص! ساعد سهیلی انگاری اگر بابا جان نبود در این جایگاه حال حاضرش قرار نداشت!

اما حالا ساعد خان خودش صاحب یه خونواده هستش که همسرشم بازیگره. گاوریا هاردی در سریال کیمیا رو یادتون میاد؟ نقش دختر کیمیا رو ایفا میکرد که ابتدا هم کاملا بی حجاب بود چرا که در واقع گلوریا خانوم صلا اصالتی ایرانی فرانسوی داذر و اونور هم بزرگ شده! 

حالا این زوج که هر دو هنرمند هستن، از بی حاشیه ترین ها می باشند و در حالی که این روزا حاشیست که بازیگر رو بولد تر میکنه، به خصوص گلوریا بانو اصلا و ابدا تو حوالی این چیز ها دیده نمیشه اما خب فعالیت اینستاگرامیش رو داره! در ادامه ببینیم تصویری از این زوج جذاب که کلی نکته داشت.

363487500_700406225246688_6352892948920030841_n (1)

نکته هایی که از یک عکس سرازیر شد! فالوورا خوب فعالنا!

خب حالا نکته ها چی بودن؟ در فضای بی انتها و نامرئی مجازی خیلی حرف ها رد و بدل میشه و خیلی نظر ها داده میشه در حالی که شاید خود کاربر هم همون حرکت و تو زندگیش انجام میده ولی برای اون فرد مشهور اَخ میدونه!

مثلا اینکه گلوریا هردی از همسرش ساعد سهیلی بزرگتره و این نکته بارها در میون فالوور ها گفته شده! به همین علت خیلیا بر این نظرند که فیس خانوم خانوما از آقاشون بزرگتر و پیر تر میزنه!

از طرفی هم بسیاری میگفتن خانوم بازیگر چقدر چاق شده که خب در پاسخ به این صحبت باید گفت گلوریا هاردی به تازگی برای دومین بار مادر شده و زایمان داشته! شما هم زایمان کنید در ابتدا چاق خواهید شد!!!!

IMG_20230715_115124

این سفر لاکچری جهت در رفتن خستگیه یا زایمان خارجی؟

در رابطه با تصویر بالایی خب مشخصه که این زوج به همراه فرزندانشون در خارج از ایران به سر میبرن. اما سوال اینجاست که برای تفریحات و گردش رفتن و یا به مانند بسیاری از همکارانشون جهت به دنیا آوردن بچهاشون در کشور های خارجی رفتن؟!

آخه میدونید که مثلا فریبا نادری و یا رامبد جوان و نگار جواهریان و ... همگی فرزندانی زاده کشور های اروپایی دارند! از خونواده سهیلی که اصلا بعید نیست! البته که نظری دیگر هم میشه داشته باشیم و اون هم اینه که ساعد خان سهیل بعد از زایمان همسرش رو به یه سفر لاکچری جهت در رفتن خستگی برده!

گلوریا هاردی قوانین رو تو این سریال زیر پا گذاشت؟ چرا؟

یه موضوعی که وجود داره این هست که تو تلویزیون و تئاتر استفاده از کلاه گیس برای خانوم ها منعی نداره ولی خب در کنار این کلاه گیس باید یه کلاهی چیزی باشه ولی برای اولین بار بود که تو تلویزیونمون شاهد دیدن خانومی بودیم که در کمال تعجب خیلی راحت فارسی حرف میزد و کلاه گیسش بدون کلاه و خیلی واضح بود که خب هنوز نه خیلی ها میدونستن که زن ساعد سهیلی هست و نه اطلاعات زیادی از ایشون تو دسترس بود ولی نکته ای وجود داشت این بود که احتمالا ایشون به خاطره این که یه رگه ی فرانسوی داشتن و بزرگ شده ی اونجا بودن بهشون اجازه داده شده بود که کلاه گیس رو بدون پوشش دیگه ای داشته باشن. البته اگه کلاه گیس بوده باشه!

گلوریا641

گلوریا هادی و شوهر و مادر شوهر گلوریا هادی و شوهر و مادر شوهر

گلوریا هاردی، چطور به ایران آمدم

من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده ام. قبل از اینکه در سریال کیمیا بازی کنم به ایران آمده بودم که دلیل آن به خاطر ازدواج با ساعد سهیلی بود. من با ساعد سهیلی وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

ما نمی خواستیم شلوغ کرده و خبر ازدواج مان را پخش کنیم. فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم که عکس مان ما را به عنوان زوج معرفی کرد.

گلوریا+هاردی

و اما ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی