|

خوشگذرونی غربی "ساعد سهیلی و زنش" یجای داغ با بچه ها؛ لباس عجیبشو چه متفاوته!

saed soheili shayanews

ساعد سهیلی از بازیگرایی بود که ازدوتجش همرو متعجب کرد، بچه داشتنش بیشتر سوژه شد و حالا هم فرزند دومش شاخ همرو دراورد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساعد سهیلی از بازیگرای مشهور و البته به شدت محبوب ایرانیه که این روزا می بینیم در فیلم و سریالی دیده نمیشه! حالا چرا؟ در ادامه مطلب خواهیم فهیمد چراشو، اما ابتدا بهتره کمی تا قسمتی با خود ساعد خان آشنا بشیم. ساعد سهیلی ابتدا با بازی در فیلم "چار چنگولی" بود که دیده شد و شهرت یافت. آقای بازیگر طولی نکشید که شهرت جوانه خورده خود را با بازی در فیلم بابا جانش یعنی "گشت ارشاد" به اوجی جذاب رسوند و یه جور پرید اون بالا مالاها که پرای اهالی سینما ریخت. ساعد سهیلی از اینجا به بعد بود که شد یکی از پای ثابت های پرده نقره ای که با حضورش در فیم و یا سریالی میشه برگ برنده اون کار و حسابی پولساز میشه!

Untitled

وقتی ساعد سهیلی یه تنه سهیلی هارو داره زیاد میکنه! 

خب تو سینمای ما برخی از بازیگران هستند که خونوادگی اومدن شدن بازیگر! حالا چجوری؟ این جوری که اول مامان بابا جانشون و یا عمه و خاله و خانباجیشون تو این عرصه بودن و اون شخص رو هم آوردن تو کار. حالا در مورد ساعد سهیلی این روند خیلی گسترده تر بوده، چرا که سهیلی ها همه همشووون اومدن و گوشه ای از هنر و سینما رو گرفتن. خب میدونید که سعید سهیلی پدر خونواده از کارگردانان حذاب و خفن سینما محسوب میشه و پسراش سینا و ساعد هم که از بازیگرای پر طرفدار هستند . دختراشم تو صنعت مدلینگ و پشت صحنه فعالیت دارند، عروس خانومش هم که بازیگره!

گفتیم عروس خانوم. میدونید که گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال "کیمیا" سالهاست که شده عروس خونواده سهیلی ها و با این سریال مشهور شد و دیگه بیخیال بازیگری شد! در ادامه ببینیم جدید ترین تصویر از سهیلی های کوچک!

Untitled

وقتی ساعد سهیلی بابت اییین اختلاف سنی با زنش سوژه میشه!

خب همونطور که دیدن در این عکس چهار نفر حضور داشتند. شاید میدونستید شاید هم نمیدونستید که ساعد خان سهیلی یک فرزند پسر داشت به نام هامون که ازش رونمایی نمیکرد و بعد از افتادن یک اتفاق این قضیه رو فاش کرد. اما جالبه که از فرزند کوچولو و دومش دیگه خیلیا خبر نداشتن و با انتشار این تصویر ساعد سهیلی نشون داد برای خونواده سهیلی ها دومین نوه ور هم آورده! ساعد و گلوریا در اوایل دهه نود بود که ازدواج کردن و شدن زوج هنری! این زوج که میشه گفت واقعا از کم حاشیه ترین هنرمندان می باشند، اما از جنجالات به دور نیستند چرا که اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و هیچ حرف و حدیثی اطرافتون نچرخه! ساعد سهیلی و گلوریا هاردی نیز با انتشار این تصویر بسیار از کاربرا رو متعجب ساختن اما تعجب اصلی اونجایی بود که همه فکر میکردن به دلیل بالاتر بودن سن گلوریا خانوم، احتمالا این زندگی خیلی دوام نخواد داشت اما می بینیم که این زوج فرزند دومشون رو هم آوردن و این بود دلیل اصلیه کم کاریه ساعد سهیلی در کارش!

Untitled

البته انگاری ساعد خان بچه دیگری هم داره که برای کاربران خیلی جای تعجب داشت.

1689404247738

وقتی ساعد سهیلی سانسور شده ناجووور! آقا عفافتو رعایت کن!!!

شاید براتون سوال بشه که این روزها با توجه به اینکه فیلم "شهرک" بر روی پرده نقره ای رفته و میتونیم تو سینما ها ببینیم، چطور گفته شد که ساعد سهیلی کار نکرده؟ که خب در پاسخ باید بگیم این فیلم در سال 1400 به نمایش در اومده و اکران اصلیش در تیر ماه سال 1402 بوده. البته که این فیلم حواشی خاص خودش رو هم به همراه داشته و از اونجایی که همیشه موضوع سانسور و سکانس و تصاویر نامتعاف در فیلم و سریال ها مورد سوژه قرار میگیرن، اینبار نیز اینچنین شد و سوژه ساعد سهیلی بود. البته که بستگی داره نامتعاف از دید چه کسی باشه  از نگاه سانسور چی های پشت پرده این عکس ناهنجار بوده و از نظر ساعد سهیلی هنجار. 

در ادامه می بینید تصویری از ساعد سهیلی بر روی تیزر فیلم شهرک که یقش پوشیده شده و از  طرفی هم ساعد خان عکس تیزر فیلم گشت ارشاد رو کشید وسط و نوشت: !تفاوتِ دو عکس رو پیدا کنید

یه بار واسمون تیشرت میدوزن… یه بار شلوار! دوستان، سانسورچی هستن یا خیاط؟! 

358808294_726378682584563_255169046641440880_n

358173280_1006712506993066_2821878702628010704_n

و اما حضور ساعد سهیلی در اکران مردمی فیلم "شهرک" در مشهد.

اما گلوریا هاردی: چطور به ایران امدم

من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده ام. قبل از اینکه در سریال کیمیا بازی کنم به ایران آمده بودم که دلیل آن به خاطر ازدواج با ساعد سهیلی بود. من با ساعد سهیلی وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

ما نمی خواستیم شلوغ کرده و خبر ازدواج مان را پخش کنیم. فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم که عکس مان ما را به عنوان زوج معرفی کرد.

1e3af5d6bc4bf68221c288e559c5edc4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی