|

"ساعد سهیلی و زنش" در خوشگذرانی عجیبی که وقتی پول باشه حله؛ خونوادگی مدلینگن!

saed soheili shayanews

ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی گاهی عکس و ویدیوهای منتشر میکنه که جذابن و اینبار خوشگذرانی سرد این زوج تو اییین گرما مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا بازیگرامون شدن دو سه تا دسته. یکی اونهایی که به مانند خونواده سهیلی ها کلا محو افق هستند و هیچ جوره تو کار و بار بازیگری و یا موارد دیگر دیده نمیشن. برخی هم به مانند آقای محمدرضا گلزا در حال ساخت اتفاقاتی عجیب تا یه تکونی به شهرتشون بدن که البته باید بگیم الحق که خوب تکونی هم دادن! برخی هم هستند به مانند پریناز ایزدیار که اصلا از پرده نقره ای و نمایش خانگی پایین بیا نیستن و یک دم در حال بازیگری اند! اما برگردیم سراغ دسته اول یا بهتره ریز تر بگیم ساعد سهیلی که چند سالی میشه از مجردی دراومده و با همسر خارجکی اش لایف استایل خوبی داره. ساعد سهیلی با بازی در فیلم "چارچنگولی" و در نقش برادر تعادل بود که دیده شد اما اوج شهرت ساعد سهیلی وقتی رخ داد که تو  فیلم پدر جان، یعنی سعید سهیل ایفای نقش کرد و با "گشت ارشاد" حسابی ترکوند.

از حق نگذرینم اما سعید خان خوب بچهایی تحو.یل عرصه شگفت انگیز بازیگری داد و هر دوشون هم از هنرمندای قابل و درست حسابی می باشند که خون بازیگری تو رگاشون هست و تا به اینجای کار هم تونستن به خوبی بسیاری از آثار خفن رو به اسم خودشون ثبت کنن، حالا چه نقش چه کارگردانی! اما ساعد سهیلی این بازیگر ده شصتی میدونیم که همسری دو رگه داره که البته بیشتر فرانسه زندگی کرد و چند سالیه با ساعد خان تو ایرانه. این زوج که از چهره های به شدت کم حاشیه اما بولد این روزها هستند، گاهی با انتشار تصاویر خونوادگی و یا با حضور در مراسمی مورد تو.جه قرار میگیرن و اینبار تصویر زن و شوهریه اونها بود که دیده شد و حسابی فالوورارو به ذوق آورد. در ادامه ببینیم ساعد سهیلی و گلوریا هاردی رو در تفریحات برفیشون در حالی که تابستونه!

saedsoheili_348992118_3518999101672675_7743644066100285148_n (1)

خونواده سهیلی انگاری همه از خوشتیپای سینمان! چجوری؟ اینجوری!

این خونواده کلا همگی از خوشتیپای دو عالمن. چرا که بارها شده دیده ایم سهیلی ها اعم از ساعد و سینا و صبا و سارا و حتی خود آقای سعید سهیلی ظاهر و استایلی بسیار زیبا و خوش پوش دارند. البته که سارا خانومشون مدلینگ کار میکنن و آقا سینا هم از اونجایی که مجرده و ژیگول تر، به همین علت تندی تر تریپ میزنن!

سینا و سارا سینا و سارا

ساعد سهیلی کت شلوار پوشید اما به سبک ژیگولی!

اما برگردیم سراغ ساعد سهیلی خودمون که این بازیگر بیشتر طرفدار سبک کلاسیک و کژوال می باشد. ساعد سهیلی اعلب در جشنواره و یا مراسمات سینمایی سعی بر این داره تا با کت و شلوار دیده بشه اما اونچه که واضحه اینه که آقای بازیگر اصلا و ابدا این مدلی کت شلوار نمیپوشه که حس خواستگاری رفتن و رسمی بودن خیلی زیاد به مخاطب دست بده! بلکه سعی بر این داره تا در کنار شیک و آراسته بودن ظاهرش، راحتی و ترندی بودن رو هم لحاظ کنه.

مثلا می بینیم در ادامه استایلی از ساعد سهیلی در حالی که تو جشنواره فیلم فجر همراه با همسرش حضور پیدا کرد و نمونه ای بارز از موارد گفته شده می باشد. این زوج در ظواهر خود نشون دادن که هم یه هارمونی و ست ریزی باهم داشتن و هم به مانند پت و مت کپ هم نشدن!

استایل+ساعد+سهیلی

گلوریا هاردی چه فیس سینما پسندی داره! خانوم بازیگر رو در سینما راه نمیدن؟

اما کمی هم با گلوریا هاردی آشنا بشیم که چشمان رنگی و زیبایی داره که خدادادی هستند و به مانند خیلی ها از لنز استفاده نکرده. میکاپ ملیح این خانوم بازیگر که بر روی چهرش به خوبی نشسته، توجه کاربران زیادی رو به خودش جلب کرد. گلوریا هاردی یکی از آیتم های سینما پسند رو داره اما ظاهرا علاقه کافی به بازیگری رو نداره چرا که این روزا دیگه داشتن چشمانی رنگی میتونه هنرپیشه مورد نظر رو خیلی زودتر بالا بکشه و شاید بشه گفت یکی از آیتمای سینما پسند همین مورده که گلوریا هاردی نیازی بهش نداره چرا چون اگه بخواد بازی کنه چه کسی نزدیک تر از پدر شوهر و برادر شوهر و خووود شوهر؟!

hashiyeh_24_s+instagram+2023-3-7+story

وقتی ساعد و گلوریا به تک نوه شون یاد دادن جنگل باید جارو شه!

این خونواده تنها یک نوه دراند ک میشه فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی. اما نکته اینجاست که این زوج تا چند سالی از پسرشون رونمایی نکردن و هامون کوچولو پنهانی چشم به این جهان گشود تا اینکه یهو یه جا مجبور به افشا شدند! سینا مهراد عموی هامون عاشقانه دوستش داره و بارها شده که با هامون عکس و ویودیو در پیجش منتشر کرده. 

مدتی پیش اما گلوریا از هامون ویدیویی همراه با وی به اشتراک کذاشت که داشت یه حرکت زیبارو به هامون نشون میداد و جالبه که این فسقلی با این سن و سال کم به خوبی آموزش پیدا کرده! در ادامه می بینیم هامون رو در حالی که داره زباله هارو از زمین جمع میکنه تا زمین کمی تا قسمتی پاک بشه. ناگفته هم نمونه ویدیوی دیگر هم بود که با ظاهر نه چندان متعارف مادرش همراه بود و غیر قابل انتشار.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی