|

وقتی عروسی محمد رضا گلزار چک نویس شد و رادان پاک نویس؛ پرستیژ مینا و آیسان چه فرق دارن!

mohammadreza golzar shayanews

بعد از عروسی محمد رضا گلزار اینبار سراغ بهرام رادان رفتیم و به مقایسه عجیبی که درموردشون شد کمی تا قسمتی نگاه ریزتری داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- این روزا دیگه انگاری همه اخبار تعطیل شدن و فقط سلبریتی های محترمه هستند که رو بورسن و خبرارو چه گوگل و چه اینستاگرام فرا گرفتن! اما واقعا چرا؟ چرا تا به این اندازه ازدواج یک چهره باید مورد توجه قرار بگیره! البته که بهتره جملمون رو اصلاح کنیم و بگیم تو همه جای دنیا ازدواج و طلاق و هررر حرکت سلبریتی ها مورد توجه قرار میگیره، اما اینکه به یکباره هررر چی رسانه و فضای مجازیه به سمت و سوی یک موضوع برن بدون در نظر گرفتن دیگر موضوعات، کمی تا قسمتی عجیب نیستن؟ تا دیروز با عروسی و ازدواج و خطبه عقد آریایی محمد رضا گلزار در امان نبودیم و حالا نوبت به ازدواج و اطوار های بهرام رادان رسیده! شاید هم بهتره بگیم این افراد با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و کاملا آگاه این اعمال رو انجام میدن! شاید براتون سوال بشه چه اعمالی؟ که خب باید در پاسخ بگیم اون از محمد رضا گلزار که زن بگیر نبود و یهو با خانومی دو دهه کوچیکتر از خودش از محضری که اصلا به تیپ و مایه داریش نمیخورد دراومد، اون هم از بهران رادان که بعد از یک سال و نیم علنی کردن ازدواجش تازه به فکر عروسی گرفتن افتاده! جالب نیست؟ درست مثل اروپایی ها!

Untitled

mimo.by.mina_s instagram 2023-7-19 story

بهرام رادان درست به مانند اروپا زن گرفت! نه از لحاظ جشنی ها، بلکه ....

دیدین مثلا یکسری از سلبریتی های خارجی اول میان زندگی میکنن و حتی بچه دار هم میشن بعد عروسی میگیرن؟ نمونه بارزش جناب دیوید بکهام هستش که حتی پسرش تو جشن عروسی مامان بابا هم حضور داشته و احتمالا اگه بهرام خان رادان هم کمی بیشتر پیش میرفت چنین اتفاقی براش رخ میداد!

البته که این رویداد میون چهره های مشهور ایران خودمون هم اتفاق افتاده! مثلا سردار آزمون که اول از نی نی دار شدنشون خبر داد و بعد عروسی گرفت! خدایا!!!

Untitled

مقایسه عجیب رادان و گلزار! گلزار چک نویس بود رادان پاک نویس؟

اما برگردیم سراغ رادان و گلزار که همین یک ماه پیش محمد رضا گلزار رو تو لباس و استایل دومادی دیدیم و حالا هم بهرام رادان رو در ظاهری که هیچوقت فکرشو نمیکردیم! خیلی از کاربران بر این نظرند که رادان جان بعد از گلزار دست و پاش رو گم کرده و سریع دست به کار شده تا مبادا عقب نمونه از این تجمل گرایی های میلیاردی!

همین شد که این دو بازیگر کاملا خودآگاه وارد مقایسه شدند! یادتون میاد که محمد رضا گلزار سر عقدش و خطبه ای که خونده شد چقدر مورد تمسخر قرار گرفت؟ آقای بازیگر یا بهتره بگیم سوپراستار سینمای ما جوری عقد آریاییش رو خوند که انگاری دست و پاش رو بستن و اوردن اینجا و گفتن فقط تکرار کن! آخه چرا آقای بازیگر؟ مگه کسی بهتون فشار آورده بود که ازدواج کنید؟ یا حداقل کمی بهتر نقش بازی میکرد! در این باب اونقدرررری نظرات مختلف طنز که البته پشتشون کنایه هم هستن ساخته شده که نگو و نپرس! دیگه خودتون تو اینستاگرام هستید دیدین دیگه؟

Untitled

یکی دیگر از کامنت ها این بود:  رادان عاشق همسرشه ولی گلزار عاشق خودشه

و دیگری نوشت: عقد گلزار چک نویس بوده عقد رادان پاک نویس بوده  

بهرام رادان باگ های عروسی محمد رضا گلزار رو گرفت! حواسش هستاااا

اما جالبه که بهرم رادان اومدو با انتشار ویدیو و عکس های عروسیش و البته خطبه عقدش تمام باگ های عروسی گلزار رو پوشش داد! در حالی که همه میگفتن گلزار انگاری زورکی داره عقدش رو میخونه، بهرام رادان با رقص و خوشحالی و خنده از ته دل تو ویدیوش حضور داره!

از طرفی هم محمد رضا گلزار حتی ذره ای از چهره عروس و لباسش رونمایی نکرد و جوری خانوم خانوماش رو تو مراسم نشون داد که گویی یک مانکن اونجا ایستاده و توری بر روی سرش انداختن! بدون صدا و بدون حرکت! اما دیدیم که بهرام رادان حتی حضور همسرش رو تو ویدیو عروسیش پررنگ تر از خودش کرد و مینا مختاری رو تمام عیار نشون داد!

عروسی بهرام رادان لب مرز محرم!

جالبه که بهرام رادان دقیقا دو روز قبل از شروع ماه محرم فیلم و عکساش رو رسوند و هر دو یعنی هم عروس و هم داماد تو یک زمان و به طور کاملا ست طور محتواشون رو منتشر کردند. جالبه که عروسی بهرام رادان در گرجستان گرفته شده و با توجه به اینکه همسرش در حوزه مدلینگ فعالیت داشته، خب به خوبی تونستن ژست و استایل هایی زیبا تو نتیجه کارشون داشته باشن.

Untitled

این ویدیو از مینا مختاری با لگد فالووراش همراه شد؟!

اما جدا از این مسائل اگه بخوایم کمی هم در رابطه با مینا مختاری بدونیم، باید بگیم که مینا بانو در صفحه اینستاگرام خود تولید محتوای بسیاری دارد که همه و همه در راستای مدلینگ و مدل بازی هستند. این در حالیه که هیچ حرکت خاصی از وی در جایی ثبت نشده و تنها عکس گرفتن و پوشیدن لباس های شیک هستش که خانوم خانوم رو معرفی میکنه. یه همین علت مدتی پیش بود که مینا مختاری با انتشار یک ویدیو حسابی کفر فالووراشو دراورد. در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

خب همونطور که دیدین این ویدیو با ظاهری نه چندان هنجار بود به همین علت سانسور شد. اما صحبت های مینا مختاری در رابطه با خود ساختگی خیلی مود توجع منفی قرار گرفت چرا که بسیاری از کاربران اشاراه کردند مینا خیلی ساله با بهرام اشناست و حال هم که همسر چهره ای همچون بهرام ردان هستش! دقیقا چ خودساختگی شاخی تو کار بوده؟

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسیحا ارسالی در



    بخش نظرات را برای همهگان بنمایش بگذارید

  • Rozita ارسالی در

    حالاچرادم محرم ازدواج کرده ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها