|

وقتی لیلا اوتادی علاوه بر فیلماش استایلش هم حسابی نامبروانِ؛ لندکروزش رو نیگا غوووله!

لیلا اوتادی یکی از بازیگرهای معروف و خوش سیمای سینمای ایران محسوب میشه که این روزا دو فیلم پرطرفدار نیوکمپ و یقه سفیدها رو در حال پخش داره.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که به قدری زیبا و جذابن که آدم میگه فقط بشینه روبه روشون و نگاهشون کنه! یکی از این بازیگرها لیلا اوتادی عزیز هست که هر چی از زیبایی این دلبر زیبارو بگیم کم گفتیم، قدیما بین این که بین لیلا اوتادی و الناز شاکر دوست و نیکی کریمی، کدومشون خوشگل تره حسابی تویه جمع های دخترونه بحث بود! البته که هر کس زیبایی های خودش رو داره ولی لیلا خانوم علاوه بر زیبایی ظاهریش یه پرستیژ خاصی هم داره که اصلا ناخودآگاه آدم جذبش میشه و دوس داره بیشتر راجبش بدونه، البته لیلا اوتادی خیلی آدم سکرتی هست و چیز زیادی از زندگیه شخصیش تویه فضای مجازی به اشتراک نمیذاره و به همین خاطر زیادی از حد مرموز دیده میشه، ولی از اون گذشته لیلا شدیدا هم مهربونه مثلا همین چند وقت پیش بود که یه استوری گذاشت که یه سرباز رو که منتظر تاکسی بوده سوار کرده و به مقصدش رسونده و سرباز هم حتی ایشون رو نشناخته!

اما بگیم از فعالیت هایی که این روزا لیلا اوتادی در زمینه سینما انجام میده که حسابی هم خانوم رو اکتیو کرده و یه جورایی برگردونده به میدون! لیلا خانوم این روزها سریال نیوکمپ و فیلم یقه سفیدها رو در حال پخش داره که دوتاشونم حسابی ترکوندن و هر دو هم ژانرشون طنز هست که میشه گفت یه جورایی هم برای لیلا خانوم هم برای مخاطب تازگی دارن، چرا که انگار یه وجه ی دیگه از این بازیگر داره رو میشه و استعداد اون در ایفای اینجور نقش ها داره شکوفا میشه. خب با توجه به این که ایشون در حال حاضر دوتا فیلم داره باید یه جورایی هم بازار گرمی کنه برای دیده شدنه فیلماش به خاطره همین مدتی هست که خانوم حسابی تویه اینستاگرام فعال شده و رگباری استوری میذاره، خصوصا این روزا که مدل موهاشم عوض کرده و حسابی هم بهش میاد.

لیلا12547

زیبایی بی حد و حصر لیلا اوتادی

لیلا خانوم تازگی ها زیاد در بین مردم دیده میشه که این برای طرفدارهای ایشون میتونه خیلی جذاب و رویایی باشه چرا که یه فرصتی نصیبشون میشه که هنرمند محبوبشون رو از نزدیک ببینن، مثلا همین اواخر خانوم خانوما حسابی کنسرت ها رو درو کرده و با تیپ های شیک و دلبر توی کنسرت های علی یاسینی و فرزاد فرزین مثل ستاره درخشیده، اما این درخشش انگار تمومی نداره چون این ستاره خود خوده خورشیده! میگین چرا؟ به خاطر حضور تازه اش تویه اکران مردمی فیلم یقه سفیدها؛ اگه ببینید این خوشگل خانوم توی این مراسم چه جوری رخ نشون داده شما هم قطعا با این نظر موافق خواهید بود، خوشگل خانوم یه مانتوی ترکیبی و خوشرنگ پوشیده بود که میشد رنگ شال خانوم و رنگ چشماش رو هم بین رنگ های مانتو پیدا کرد! حالا یه نکته ی جالبی هم وجود داشت که خانم اوتادی عکس مربوط به این مراسم رو حوالی ساعت 5 صبح پست کردن که خیلی برای کاربرها جالب بود و یه نفر به شوخی گفت که خانوم اوتادی تا الان بیدار موندن برای پوستتون خوب نیستا و بعضیام گفتن که معلوم نیست شاید خانوم اوتادی بسیار سحرخیز تشریف داره و اون ساعت از خواب بیدار شده!

عکس و فیلم مربوط به این مراسم رو براتون گذاشتیم.

IMG_20230530_124657

استوری جالب از شب بیداری لیلا خانوم

خانوم اوتادی اما بعد از این که عکس مراسمی رو که براتون گفتیم پست کرد، چند ساعت بعدش یه استوری گذاشت که مشخص میکنه حق با کدوم دسته از کاربرا بوده، یعنی خانوم ساعت 5 صبح تازه بیدار شده و یا تا 5 صبح بیدار بوده؟ که باید بگیم بیدار بوده و بی خوابی زده بوده به سرش ولی یه سرگرمیه جالب برای این که وقتش رو بگذرونه پیدا کرده بود که یه اپلیکیشن مربوط به تغییر چهره با پیری بود که لیلا خانوم معتقد بود که حسابی راست میگه و این اپ خانوم رو شبیه مامانش کرده.

IMG_20230530_124640

کمی بیشتر درباره ی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی که در حال حاضر 39 سال داره، کارشناسی معماری داخلی خونده و از سال 81 فعالیت خودش رو در عرصه ی بازیگری شروع کرده، لیلا خانوم اصالتا ترک قشقایی هستن و و سه خواهر یک برادر دارن. خانوم اوتادی از بچگی به بازیگری علاقه داشته و حتی در کودکی شرایطی براش فراهم میشه که تو یه فیلم نقش آفرینی کنه ولی با مخالفت پدرش مواجه میشهف ولی بعدها کار تئاتر انجام میده که همون زمینه ساز ورودش به سینما میشه، خانوم اوتادی در رابطه با بهترین تفریح تویه زندگیش گفته که سفر کردن رو خیلی دوس داره وعلاقه ی شدیدی به این که مکان ها و جزایری رو که کسی شناخت زیادی راجبه اون ها نداره رو ببینه. ماشین موردعلاقه ی لیلا خانوم باید شاسی بلند باشه و قبلا یه لندکروز سفید داشته که به خاطره تمسخر دوستاش که گفتن آمبولانس خریدی اون رو فروخته و یه ماشین کوچیک تر گرفته ولی از اونجا که رانندگی با ماشین های کوچیک براش لذت بخش نبوده، فروخته و دوباره یه لندکروز مشکی گرفته که اندازه ی غووووله!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی خان ارسالی در

    خانم اوتادی صبح که از خواب پا شدی صورت نشسته یه عکس بزار ببینیم چقدر خوشگلی؟!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی