|

"لیلا بلوکات" چه یواشکی تیپش هاوایی شد؛ خانوم خودشو با ژل و لیفت ابرو غرق کرد

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات یکی از بازیگرهای معرف و مردمی هست که با وجود فاصله گرفتنش از عرصه ی بازیگری و هنر هنوز هم طرفدارهای خاص و زیاد خودش رو داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از سلبریتی ها هستن که با وجود این که از عرصه ی هنر فاصله میگیرن باز هم بین مردم طرفدار دارن و یادشون موندگاره، این روزها هم که به لطف اینستاگرام و فضای مجازی میشه از هر کسی خبردار شد، یعنی حتی اگر این چهره های معروف خودشون هم چیزی از زندگی و احوالشون نذارن، بالاخره با طرفدارهاشون عکس میگیرن و همون عکس ها دست به دست پخش میشن و میشه در جریان آخرین تغییراتشون قرار گرفت. اما سلبریتی های دور مونده از هنر که تویه مجازی فعالیت میکنن، میتونن از دو راه بین مردم موندگار شن، اولی خب ارتباط خوب با فالوورها و طرفدار هاست و دومی، امان از دومی که حاشیه درست کردنه، حالا یا به دست خودشون و یا به دست دیگران، که اگر بخواهیم یکی از آدمای این مدلی رو براتون مثال بزنیم میتونیم از نفیسه روشن بگیم که یه مدت به خاطره انتشار فیلم عروسیش از پیجش رفت تویه حاشیه، یه مدت به خاطره تیکه انداختنش به دوست های بازیگرش، یه مدت ب خاطره طلاقش و... . اما تویه دسته ی اول هم ما سلبریتی زیاد داریم به عنوان مثل لیلا بلوکات.

لیلا بلوکات که یکی از بازیگرهای توانمند و خوش قلب هست، کارش رو از تلویزیون شروع کرد و یواش یواش اومد بالا و امروز یه چهره ی شناخته شده بین مردم هست، درسته که بالا اومدن از طریق تلویزیون خیلی سخت تر هست تا سینما، مثلا تویه سینما میشه یه فیلم بازی کرد و بعد سره زبون ها افتاد ولی مسلما به خاطره دسترسی همه ی مردم به تلویزیون، اثری که این جعبه ی جادویی داره بیشتره و به مرور وقتی یه نفر تویه چندتا سریال تویه این قاب بازی میکنه، انگار کم کم تویه قلب بیننده جا میگیره و خب به این راحتی ها هم فراموش نمیشه، در مورد فراموش نشدن لیلا بلوکات، حتی خودش یکبار هم گفت که خیلی خوشحاله با وجود این که تویه این عرصه فعالیت خاصی نمیکنه ولی هنوز که هنوزه سر تیتر خبرهاست، البته که درسته لیلا خانوم بازی رو فعلا کنار گذاشته ولی خانوم تویه اینستا حسابی در حاله بترکونه و رابطه ی خوبی با فالوورهاش داره، این روز ها هم عکس های دلبرانه ای از خودش پست میکنه که در ادامه بیشتر براتون میگیم.

لیلا142578

لیلا خانوم و سانتال بازیاش

اگر یه سر به پیج لیلا بلوکات بزنید، عکس های رنگارنگی از این بازیگر میبینید که اونا رو پست کرده، کلا لیلا خانوم خیل به خودش میرسه و حسابی اهل قر و فر و خرید و آرایشگاهه و به خاطره همین رسیدگی هاست که وقتی نگاهش میکنی از سنش پایین تر دیده میشه و انگار روز به روز داره جوون تر میشه و زیباتر، خانوم خانوما حتی برای آرایشگراش بازار گرمی هم میکنه و براشون استوری میذاره و تگشون میکنه، مثلا همین اواخر با ناخن کار عزیزش عکس گرفته بود تگش کرده بود. کلا میشه گفت لیلا بلوکات حسابی سانتال مانتال پسنده، حالا تازگی ها هم یه سری تغییر ریز و سوسکی داده تویه سبک و استایلش که حسابی هم بهش میاد، کلاه و مانتو و لباسای رنگ روشن و تابستونی که قبل این از ایشون ندیده بودیم، عکساش رو براتون گذاشتیم، ببینید. نظر شما چیه بهش میاد؟

IMG_20230531_101758

IMG_20230531_101931

وقتی لیلا عشق ژل ابرو و لیفت داره

لیلا خانوم خیلی از عکس های سلفی طوری خوشش میاد ولی تویه بعضی از این عکس ها صورتش دیگه زیادی از حد بزرگ میفته و حالا هم به تازگی یه پست منتشر کرده که تویه چندتا اسلایده و تقریبا 4 یا 5 تا عکس سلفی هستش که زیرش هم این کپشن رو نوشته که: سه تا کار خیلی مهم برای گوش دادن به دردل؛ یک این که قضاوتش نکنی، دو با شنیدن حرفاش نظرت راجع بهش عوض نشه، سوم اینکه فردا علیه ش استفاده نکنی! که خب این پست داستان دار شد و کاربرها نسبت بهش واکنش نشون دادن که بعضی از اون ها اینجوری بود:

(( من نمیدونم چرا این اکتور ها فک میکنن که بابقیه ی جامعه فرق دارن، پنج تا عکس گذاشته برای نشون دادن خودش، زیرش هم یه چیز نامربوط نوشته.

خانوم بلوکات الان نکته ی آموزنده ی کپشن چه ربطی به عکساتون داشت؟

وای تو رو خدا این چه کاریه که با ابروهاتون میکنید، این ژل ها به مرور ابرهاتو رو کچل میکنه، نکنید تو رو خدا!

لیلا خانوم الان تویه همه ی این عکس هایی که گذاشتی اندازه ی نصف خانومایه ایرانی کرم پودر مصرف کردی، نکنه احتکار کردی دو روز دیگه کرم پودرم گیر نمیاد ))

چند تا از عکس ها رو  گذاشتیم، ببینید.

IMG_20230531_101621

IMG_20230531_101646

دلیل مجرد بودن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات که در حال حاضر 41 سال داره، دو خواهر و یه برادر داره. لیلا خانوم تحصیلاتش در زمینه ی طراحی فرش بوده ولی به شدت به بازیگری علاقمند بوده و دلیل انتخاب رشته ی طراحی فرش هم این بوده که اصلا بازیگر بشه! چون برای رفتن به هنرستان صدا و سیما برای بازیگری، دیر اقدام کرده بود ولی بهش گفته بودن که اگر تو یه رشته ی هنری ثبت نام کنه در نهایت میتونه وارد رشته ی بازیگری بشه و بنابراین مجبور بوده که بره هنرستان و وقتی هم که رفته همه ی رشته ها پر بوده و فقط طراحی فرشی هنرجو قبول میکرده که ایشون هم تویه همین رشته ثبت نام میکنه و فارغ التحصیل میشه ولی در کنارش کلاس های بازیگری هم میرفته و امروز شده این چیزی که هست. لیلا خانوم که در حال حاضر موسس خیریه مهر لیلا هم هست که هدف این موسسه کمک به کودکان هست، مجرده و دلیل ازدواج نکردنش رو تویه برنامه ی دورهمی گفته که براتون کلیپش رو میذاریم، ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها