|

گل نسا آبجی جیران تو اینستا مدل پف پرده تیپ زده از حالا جنجالی؛ فسقله ولی پر پروتزه!

setayesh dehghan shayanews

ستایش دهقان بازیگر نقش گل نسا در جیران است که حالا در اینستاگرام تبدیل به یکی از شاخ های مجازی و شناخته شده، شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی وقته که سریال نمایش خانگی "جیران" تموم شده اما خب اونه که مشخصه اینه که بازیگران جوان و جذابی که در این کار ایفای نقش داشتن و خیلی مشهور نبودن، حسابی کشیده شدن و بالا و حالا کلی شناخته شده هستند. مثلا یکی از اونها ستایش دهقان می باشد که میشد کاراکتر گل نسا خواهر کوچیکه جیران. البته که به جز ستایش خانوم چهره های دیگری هم چنین اتفاقی براشون افتاد اما خب میشه گفت ستایش دهقان کم سن و سال ترین اونها بود که حالا کالی مخاطب هستند که می شناسنش و به راحتی میتونه تو این عرصه شگفت انگیز پیش بره و به اونچه که میخواد برسه. ستایش دهقان از دخترای دهه هشتادیه که اواخر این دهه هم متولد شده اما خب اونچه که دیدیم این بود که خیلیا فکر میکردن بزرگ تر باشه چون چهره و فیزیکی اینچنین داره.

ستایش دهقان حالا به مانند سارا و نیکا در سودای شهرت به سر میبره و با انتشار تصاویر مختلف سعی بر دیده شدن های جهشی داره. اما خب سابقه نشون داده این سبکی جلو رفتن به جای خوبی نمیرسه و دست آخر به مانند دوقلوهای فرقانی ممکنه ممنوع التصویر بشه. به همین جهت ستایش بانو همیشه عکساش رو جوری گرفته که یه نیمچه روسری هم که شده بر روی سر داشته باشه اما خب اونقدری خانوم خانوما عجیب به نظر اومده که بسیاری کاربران شوکه شدن ایشون همون گل نسای جیرانه؟

شاید هم بهتر باهش از این نگاه ببییم که ستایش دهقان یه دختر زیر 18 ساله و اقتضای سنشه که اینچنین بخواد جلب توجه داشته باشه و با ترند این روزهای دنیای مد پیش بره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از وی در حالی که گَنگ بودن دهه هشتادی طورش رو هم حففففظ کرده!!!

setayeshdehghaan_335998261_228374029580261_1524996363909120280_n

ستایش دهقان تا همین دو سه سال پیش چقدر کوچولو بوده و راپووونزل!

یکسری از بازیگران هستند به مانند خانوم ترلان پروانه که از سن کم شروع به بازیگری کردن و حالا هم که بزرگ شدن همچنان بازیگرن با همون فیس که حالا بزرگ و پخته شده. ستایش دهقان از بچگی سابقه بازیگری رو داشته اما خب همونطور که گفتیم با گل نسا خاتون حسابی دیده و مشهور شد. ستایش دهقان بعد از شهرت حالا تصاویر بیشتر و هنری تری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه اما در ادامه میخوایم نگاهی به همین چند سال اخیرش بندازیم که یهو چه خانومی شده برا خودش. ناگفته نمونه موهای ستایش دهقان کلی هوادار پیدا کرده و زیباییش حسابی چشمگیر شد.

setayesh_dehghan_actres_1647071329

Untitled (1)

تو جیران کلا سن و سال خانوما چقدر عجیب بوده و خبر نداشتیم!

درسته که جیران تموم شده اما حالا که از ستایش گفتیم بد نیست نگاهی هم بی اندازیم به سایر خانوم هایی که به عنوان بازیگر تو این سریال ایفای نقش دارند و ببینیم هر کدام چند ساله هستند. در بین زنان حرمسرای ناصرالدین شاه بالطبع مهد علیا باید از همه بزرگتر باشد که در واقعیت هم همین گونه است و مریلا زارعی با 49 سال سن ایفاگر این نقش است. بعد از مریلا زارعی غزل خانوم شاکری که ایفاگر نقش ملک زاده خواهر ناصرالدین شاه است با 44 سال سن دار ترین اهل حرمسرا است.

در بین همسران پادشاه هم رعنا آزادی ور 39 ساله و پریناز ایزدیار 36 ساله است. سمیرا حسن پور که گلین را بازی کرده هم 37 سال سن دارد. نهال دشتی هم که جزو همسران عقدی ناصرالدین شاه است 29 ساله است. اما برسیم به سارای گرجی؛ فاطمه خانم مسعودی فر بازیگر جوان و خوش چهره ای می باشد که دهه هفتادی است و 26 سال سن دارد. وی در سریال جیران نقش سارای گرجی را ایفا می کند.

160186_549

استایل ستایش دهقان مثل خیلیا عجیب پوشه!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف دیده میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن!

ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی عجیبش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

Untitled (2)

Untitled

بیوگرافی ستایش دهقان

ستایش دهقان بازیگری است 15 ساله که هرچند تجربه بازیگری بسیاری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل وی ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. برای چه، خدا داند!

ستای دهقان در حالی که خیلی زود پروتز لب انجام داد
ستایش دهقان در حالی که خیلی زود پروتز لب انجام داد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی