|

تریپ تارزانی گل نسا آبجی کوچیکه جیران چه ناجووور تو مُخه؛ نانای نایِ پشت صحنه رو باخ!

setayesh dehghan shayanews

ستایش دهقان بازیگر نقش گل نسا در جیران می باشد که اغلب از استایل هایی عجیب طور استفاده می کنه و اینبار هم چتری تارزانی خانوم سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سریالای شبکه خانگی تو این چند سال اخیر به خصوص بعد از کرونا اونقدری زیاد شده که پشت بند همممم دارن میسازن و سریال میدن برا پخش. یکی از اونها "جیران" نام داره که قطعا اگر از مخاطبینش هم نباشید باز اسمش به گوشتون خورده و یا تیکه سکانس های ناجورش رو در اینستاگرام دیده اید. حالا چرا میگیم ناجور چون جیران داره حرمسرای ناصرالدین شاه رو به تصویر میکشه که هم خودش هزار مدل زن عقدی و صیغه ای داشته و هم مادرش از مکار ترین مادران در اون دوران بوده. حالا از اینها که بگذریم در این سریال بازیگری دهه هشتادی از نقشای اصلی حضور داره به نام گل نسا که خانوم ستایش دهقان اون رو ایفا میکنه. ستایش دهقان سن و سالی بسیار کم داره اما با جیران تونست خودش رو به اهالی سینما و مخاطب به خوبی بشناسونه. گل نسا خواهر جیرانی می باشد که از همون ابتدای سریال هم نقش داشته و همچنان هم داره و اتفاقا تو قسمت آخرش به حواشی جالبی هم کشیده شد!

unknown_277216540_111996241331656_6652632244255473523_n

وقتی گل نسا عاشق شده ناجووور! مهد علیا چرا صیغه همه هست؟!

گل نسا خاتون درست به مانند واقعیتش سن زیادی نداره اما انگاری ایشون هم در جریانات سریال جیران عاشقی هایی داره که خب نشون میده کارگردان عزیز فقط میخواسته مخاطب رو پای کارش نگه داره وگرنه این میزان ترکیه ای طور جلو رفتن چه لزومی داره؟ شاید بگین مگه چیشده؟ خب در همین قسمت آخری که نشون داد اگه دیده باشید میدونید که مهد علیا مادر شاه ابتدا با سلمان خان صیغه بود و دائم در خلوت، حالا بلافاصله بعد از تموم شدن صیغش با شازده بصیر رفته تو خونه و .....!

اما اینها به کنار اینکه داستان عاشقی گل نسا و رحمت چی قراره بشه برای مخاطب نقطه ای جذاب به نظر اومد چرا که حسن فتحی کم کم و نم نم داره سریال رو تکراری و خسته کننده میکنه جوری که اتفاق هیجان انگیزی نداره!

ژستای اینستاگرامی ستایش دهقان

اما از اینها که بگذریم و برسیم به خود ستایش دهقان باید بگیم که خانوم خانوما درست نقطه مقابل نقشش قراره داره چرا که گل نسا دختری ساده ظاهره اما ستایش استایل هایی میزنه دهه هشتادی طور و قرررتی!

ستایش دهقان در اینستاگرام سعی بر این داره تا فعالیت خوبی داشته باشه بدین گونه که هم حوصله کاربر سر نره و هرازگاهی تصاویری از خود به اشتراک میذاره و هم اینکه بی جنبه خطاب نشه که بگن تا شهرت پیدا کرد تند و تند عکس میذاره جهت دیده شدن! ستایش دهقان بیشتر علاقمنده تا از نیم تنه بالای خود عکس هارو پست کنه و کمتر قدی طورش رو نشون بده. مثلا در ادامه آخرین پست خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با یه چتری عجیب و ژست همیشگیش مخاطبش رو متعجب ساخت. ناگفته نمونه که برخی از کاربران بر این نظر بودند که ستایش خانوم موهاشون همچون تارزان جانم ژولیده و به هم ریختس ناجور!

unknown_324061229_707992157451300_2526870658363246043_n

unknown_324754071_1642931992794012_6778385506798249889_n

ستایش دهقان هم رفت تو فاز و جَو خاص بودن و ناجور پوشی؟!

اما جدا از این ها بعد از کم شدن کرونا و اینکه دوباره برای مراسمات سینمایی تجمعات ایجاد شد، خب خانوم های بازیگر با استایل هایی مختلف دیده میشدن اما نکته ای که قابل توجه بود ظواهر عجیب اونها بود که انگار رقابتی سخت در نشون دادن خودشون به شکلای عجیب و غلیظ داشتن! ستایش دهقان نیز چنین بود و برای اکران سریال جیران با استایلی عجیبش حضور پیدا کرد که دخترونه بود اما جالب نه!

Untitled (1)

کمی بیشتر با ستایش دهقان و اما هنرنماییش در پشت صحنه

ستایش دهقان بازیگری است 14 ساله که هرچند تجربه بازیگری بسیاری دارد اما اولین بار در سریال جیران بسیار مورد توجه قرار گرفت. او یکی از کشفیات حسن فتحی کارگردان سریال جیران است.

هرچند می دانیم که در ابتدا نام فامیل وی ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. برای چه، خدا داند!

ستایش دهقان از قدیم الایام بازیگر بوده!

ستایش دهقان در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود. او علاوه‌ بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است. ستایش مرادی این‌بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم اروند و هنرمندانی چون سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

در این سال‌ها ستایش دهقان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران علی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است.

از دیگر کارهای او بازی در نقش اصلی فیلم چند دقیقه با آنا است که در آن فیلم هم با نام ستایش مرادی بازی کرد. او در سریال سرزمین کهن هم بازی کرده است. تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

unknown_275162230_352558130080140_2769277354075581626_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها