|

فیس شیربرنج گل نسای جیران با یه عالم آرایشِ دهه هشتادی؛ کوچولوعه ولی لبارو ژلید گُنده!

setayesh dehghan shayanews

ستایش دهقان یا همون گل نسا خاتون که این روزا در جیران به شدت مشهور شده حاا عکسایی از خودش به اشتراک میذاره که نشون میده خانوم شاخ شده بَددد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- ستایش دهقان رو شاید به اسم نشاسید اما اگه از بینندگان سریال شبکه خانگی "جیران" باشید قطعا با گل نسا آبجی کوچیکه جیران خاتون آشنا هستید که میشه گفت از بازیگرای نقش اصلیه و از روز اول داستان حضور داشته. ستایش دهقان یه دختر دهه هستادیه که قبلا هم سابقه بازی داشته اما خب چون هنوز کوچول موچول بوده و چندان هم مثل مثلا ترلان پروانه بولد نشده در نتیجه خیلیا نمی شناسنش!

اما این روزا با آبکی شدن سریالای تلویزیون و از طرفی هم خب وقتی مخاطب میره سینما و فیلمی رو میبینه دیگه تموم میشه و کلا سرگرمیش یک شبه هستش به همین علت میمونه سریال های شبکه خانگی که هم جذابیت دارن و هم چون سریالن و قسمتی، حسابی سر مخاطب رو گرم میکنن! جیران هم که هممون میدونیم خیلی وقته داره نشون میده و هنوز هم داستانش ادامه داره چرا که حسن خان فتحی هم خوب داستانی انتخاب کرده و هم چاشنیه کِش دادن رو بهش اضافه کرده به همین دلیل همچنان ما قراره جیران ببینیم!!

اما از حق نگذریم این سریال تا به این جای کار هم خوب عمل کرده و با توجه به این که بازیگران خانوم بسیاری داره، اومده و چنتاشون رو از چهره های نو گلچین کرده و حالا این بازیگران همانند ستایش دهقان تو دنیای بازیگری حسابی مشهورن!

unknown_274335264_989761545276810_7016299924833901622_n

وقتی ستایش دهقان کوچولوعه و بزرگ میزنه! خانوم چه کردی؟

ستایش دهقان برخلاف اونچه که در جیران می بینیم سن و سال کمی داره. گل نسا خاتونِ ما تو جیران به اندازه کافی قد کشیده و اندامی درشت پیدا کرده به حدی که خیلیا فکر میکردن خانوم خانوما 18-19 سال رو داره اما باید بگیم که فقط و فقط 14 سالشه و خیلی کوچولوعه!

ستایش دهقان اما همانند همه هم صنفیاش اینستاگرام اکتیوه و تصاویر زیادی از خودش میذاره که خب هم در رابطه با نقشش هستن و هم خودش! ولی نکته ای که وجود داره اینه که ستایش خانوم انگاری میخواد خیلی متفاوت باشه و هر عکسی که به اشتراک میذاره به شدت ادیت شده هستش در حدی که تغییر رنگ عجیبی پیدا می کنن. البته که این حرکتارو دهه هشتادیای گلمون زیاد میزنن و انگاری ترند دهه اونهاست. مثلا در ادامه نمونه ای از عکسای سِتی جون رو مشاهده می کنید که هم جالبه و هم آدمو یجوری میکنه! آخه چرا اینجوری خشن؟!

unknown_275162230_352558130080140_2769277354075581626_n (1)

unknown_275161697_646280059797495_2032891492992729435_n

ستایش دهقانم تا مشهور شد قراره بشه منشوری؟!

ستایش دهقان یه دختر بی ادعاست که همانند مثلا سارا و نیکا فرقانی تا تقی به توقی خورد نرفت تو حاشیه و بیرون اومدن عکس و فیلمای نامتعارف. جالبه بدونید دوقلویی که ازشون نام بردیم بعد از اینکه عکس و فلیلماش ناجورشون دراومد فالووراشون مثل بنز رفت بالا و حالا هرکدوم یک میلیون دنبال کننده دارند و اون موارد نامتعارف هم همچنان تو گوگل و فضای مجازی موندگاره!

اما ستایش دهقان بی ریا و آروم حرکت منیکنه و سعی داره تا با تواناییش خودش رو نشون بده که خب قطعا این راه درسته! گل نسا خاتون تا به اینجا تونسته نزدیک به 19 میلیون فالوور جذب کنه.

Untitled (3)

ستایش دهقان چه راپونزلی بوده خبر نداشتیم!

خب یکم بالاتنر گفتیم ستایش دهقان سابقه کاری داره و در حال حاضر هم جثه ای درشت تر از سن و سالش پیدا کرده. در ادامه میخوایم نگاهی به همین چند سال اخیرش بندازیم که یهو چه خانومی شده برا خودش. ناگفته نمونه موهای ستایش دهقان کلی هوادار پیدا کرده و زیباییش حسابی چشمگیر شد اما خب دیگه الان نمیتونه اونارو افشون کنه و در اینستا و یا سریال نشون بده!

setayesh_dehghan_actres_1647071329

Untitled (4)

نینای نای ستایش دهقان تو پشت صحنه چه همرو برد فضا!

ستایش دهقان یه دختر آرومه که تا به حال ازش حاشیه ای دیده نشده. اما مدتی پیش ویدیویی از خانوم خانوما منتشر شد که نشون میداد گل نسای جیرانِ ما به جز بازیگری هنر ساو آواز هم داره و داره پشت صحنه حسابی تنبک میزنه اونم حرررفه ای.

این ویدیو که واقعا جالب و زیبا بود وقتی تو اینستاگرام پخش شد با نظرات مثبت و ذوق کاربران همراه بئد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها