|

وقتی علی دایی کلی پول میگیره و شمارو خوشبو میکنه؛ دخترش دنیز خوشتیپه لندن!

deniz daei shayanews

علی دایی بعد از برند رستوران شیکی که راه اندازی کرد، اینبار با رونمایی از برند میلیونی عطرش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از چهره ها هستند به مانند علی دایی که سنگینی محبوبیتشون خیلی بیشتر از منفوریتشون هستش. البته که شهریار ایران تو دل خیلیا جا داره و این خیلیا هم تنها هوادار پرسپولیس نیستند، بلکه حتی اونهایی که طرفدار آبی ها می باشند و حتییییی اونهایی که اصلا فوتبالی نیستند هم شیفته ای چهره هستند. علی دایی این مدلیه که هم از لحاظ فوتبال و هم از لحاظ اخلاقی شخصیتی نقل و نبات دل ایرانی هاست. اما از این ها که بگذریم و ریز بین تر بشیم ، میرسیم به لایف استایل خصوصی و اونچه که در زندگی شخصی آقای علی دایی گذشت.

در این راستا باید بگیم علی دایی دختری داره به نا دنیز دایی که میشه دختر بزرگه آقای شهریار! دنیز خانوم از همون سن و سال کمش در لندن بزرگ شد چرا که مادر و پدرش خیلی با هم به تفاهم نرسیدن و وصلتشون خیلی زود به جدایی ختم شد. دنیز دایی هم همراه با مادرش به خارج از ایران مهاجرت کرد. البته که این رفتن رو نمیشه مهاجرت اسم گذاری کرد چرا که به خواست خود دنیز نبوده و اتفاقات در حالی رخ دادن که دنیز خانوم خیلی کوچولو بوده و سرنوشت این مدلی براش رقم خورده. حالا دنیز دایی که 18 سال پر شده داره، در صفحه اینستاگرامش فعالیت نمیکنه و خیلیا که هنوز نمیدونن ایشون دختر علی آقا دایی هستش با دیدن شبه شدت متعجب میشن.

در همین حوالی جالبه که برخی از کاربران هم بر این نظرند دنیز خانوم خیلی تند تند داره بزرگ میشه که خب این دیگه برمیگرده به سن و سالی که داره.

Untitled

دنیز هیچ، همسر اول علی دایی چه خفن شده و خبر نداریم!

تصویر بالایی رو دیدین؟ اولین کامنت خانومی به نام مایسا می باشد که البته در اصل مهسا نام دارد و میشه مادر دنیز و همسر اول علی دایی. جالبه که بدونید مایسا خانوم به شدت متفاوت از اونچه که من و شما در ذهن داریم هستش چرا که این چهره شخصیتی به شدت پروتزی داره. یعنی چی؟ یعنی به قدری در این چند ساله دست به عمل های زیبایی و پروتز زده که گویی خواهر دنیز هستش نه مادرش! البته که دنیز خانوم با توجه به اینکه 18 سال سن داره، خب قطعا مادری سن بالا نمیتونه داشته باشه و جَوونه! اما خب تا یه این اندازه شرقی بودن اونهم تو دل اروپا واقعا عجیبه. 

شرقی بودن یعنی چی؟ یعنی میدونید که خانومای ایرانی تا به چه اندازه علاقه خاص دارن که حتی شده با قرض و قوله برن زیر تیغ جراحی و بشن باربی و مصنوعی! این در حالیه که شیفته لوازم آرایش و میکاپ های غلیظ نیز هستند و از مقام داران در جهان می باشند! البته تو راستای عمل و آرایش!

اما از طرفی اروپایی ها چندان به این موضوع اعتقاد ندارند و نچرال بودن پسندشونه! به همین علت گفته میشه مایسا خانوم به شدت ایرانی طور رفتار کرده و دنیز اروپایی طور! چرا که دنیز دایی کاملا نچرال و طبیعی ظاهرش رو نگه داشته، درست برخلاف مادرش!

Untitled (1)

اما برند میلیونی عطر علی دایی که حسابی ترکونده

اما از دنیز و مامان جان که دور بشیم و برسیم به خود علی دایی باید بگیم که علی اقا دایی همیشه سعی بر این داشته تا خودش و از حواشی و گزافه گویی در امان نگه داره. اما خب مگه میشه شما چهره ای مشهور باشید و جنجال دنبالتون ندوعه؟ 

علی دایی نیز گاهی مورد توجه کاربرا همیشه در صحنه قرار میگیره که اینبار با توجه به اینکه به تازگی از برند عطرش رونمایی کرده، سوژه ای ناب برای اهالی فضای مجازی شد. ظاهرا این روزها برای اقایان رستوران و برند عطر و برای خانوم ها سالن آرایشی زدن و برند عطر خیلی ترند شده. بعد از لیلا حاتمی و مهران مدیری و نوید محمدزاده، اینبار نوبت به علی دایی رسید که از برند تازه متولد شدش رونمایی کنه. نام این برند با توجه به شماره پیراهن علی دایی در تیم ملی می باشد که عدد 10 هستش.

1+(1)

دایی در شرایطی عطر جدیدش را برای مردان و زنان راهی بازار کرده که با جستجویی ساده در سایت‌هایی که کارشان فروش عطر است قیمت آن‌ها یک میلیون و ۹۸۰ هزارتومان قید شده است. البته که بسیاری از همین سایت‌ها با تخفیفی نزدیک به ۱۰۰ هزارتومان، این عطر‌ها را با قیمت‌های کمتری هم می‌فروشند.

اما رستوران سوپر لوکس علی دایی که امضای شخصی داره!

البته که ناگفته نمونه همونطور که قبلتر هم اشاره شد، علی دایی صاحب رستورانی برگ و شکیل نیز هست .که اسم اون رستورانشم تن فور اور می باشد. درست به مانند عطرش که خب باید بگیم این اسم دیگه امضای شخصی علی اقا محسوب میشه!

Untitled

دنیز دایی قبول شده توسط دانشگاهی غووول!

اما دوباره برگردیم سراغ دنیز خانوم. دنیز دایی همانند پدرش دختری کم حاشیه و زبر و زرنگه که تا به اینجای کار تونسته خودش رو حسابی تو دل مخاطب جا کنه. دنیز بانو باز هم به مانند پدرش دختری تلاشگر و موفقه که به تازگی از سوی مامان جانش متوجه شدیم موفقیتی دیگر هم کسب کرده که خب میشه گفت واااقعا ایول داره! در ادامه جدیدترین پست مهسا مادر دنیز دایی رو مشاهده می کنید که به همین مناسبت برای دخترش متن و تصویری زیبا منتشر کرد.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی