|

تولد بازیِ دنیز دختر علی دایی با هزار فرقه چیتان پیتان؛ خانوم با لباس رویایی عروس شد؟

deniz daei shayanews

به تازگی تصویری از علی دایی به همراه دختر خانومی که عروس شده به اشتراک گذاشته شده که برخی معتقدن دنیز دختر 18 ساله دایی ازدواج کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- دنیز دختر علی دایی می باشد که در حال حاضر در لندن زندگی می کند و با ثروت پدر و اسم و رسمی که پیدا کرده حالا شرایطی بسیااار جذاب و مرفه داره. البته که دنیز خانوم خیلی ساله که از بودن پدر محرومه و تنها از راه دور با علی دایی در ارتباطه و هر چندین وقت یکبار هم دیداری صورت میگیره اما خب در نهایت چون دختر علی آقا دایی هستش، خیلیا به شرایط خانوم خانوما غبطه میخورن!

علی دایی اوایل دهه هفتاد با مادر دنیز ازدواج کرد البته که این ازدواج تا مدتی پیش اسمش ازدواج بود و علی دایی در مصاحبه ای اعلام کرد تنها یکبار ازدواج اونهم با همسر فعلیشه! که خب به همین دلیل خیلیا بر این نظر بودن احتمالا مادر دنیز صیغه بوده و به همین جهت علی دایی ایشون رو حساب نکردن!!! البته که همین موضوع هم باعث شد تا دنیز خانوم واکنشی تند به بابا جان نشون بدن!

اما جدا از اینها به تازگی تصویری از علی دایی و خانومی که لباس عروس به تن داره منتشر شده که به گفته کاربران دختر علی داییه که ازدواج کرده البته به احتمال زیاد این خبر شایعه است بعید است صحت داشته باشد. 

fjcJTFKS5ldw

عروس خانوم کدوم دختر علی آقا داییه؟!

البته که علی دایی در ازدواج دومش نیز صاحب فرزندی دختر به نورا شد که از دنیز کوچیکتره و برخی هم بر این نظر بودن که شاید عروس خانوم نورا باشه اما در صورتی که نورا سن و سایل بسیار کم داره و حتی دنیز هم به تازگی 18 ساله شده و با توجه به اینکه با فرهنگ اروپا بزرگ شده خب بعیده که دنیز در سن و سال کم ازدواج کرده باهاش که خب در نهایت سوال میشه این تصویر که مشخصه جدیدم هست کیه و از کجا اومده!!!

علی+دایی

تولد بازی دنیز دایی که البته فرنگی طور بود و نامتعارف!

اما دنیز دایی به تازگی 18 ساله شد و فیلم و عکس هایی برای تولدش منتشر کرد. دنیز خانوم عکس و فیلمای هنری خیلی دوست داره و برای تولدش نیز از هنرش استفاده کرد اما خب به دلیل نامتعارف بودن شرایط و تیپا کمی تا قسمتی باید سانسور شن!

دنیز خانوم خب از اونجایی که در رفاه کامل به سر میبرن به راحتی هر چه که خواستن رو فراهم کردن.

صحبت علی دایی که حسابی دخترشو کفری کرد!

البته که علی دایی تا همین چند وقت پیش فکر میکرد دنیز دختر اولش 16 سال داره!!

و همین موضوع باعث شد تا با حواشی و حرف و حدیث های بسیااار زیادی همراه بشه که خب این یکی از جنجالات عجیب علی دایی بود که در محدوده خانوادش رخ داده بود نه جامعه فوتبال.

ناگفته نمونه یک وقت فکر نکنید دنیز خانوم هم از این صحبت پدرش به راحتی گذشت و بهش بر نخورد، خیر! حالا چجوری؟

deniz-daei-2-1

علی دایی: همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. 

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما دنیز خانوم که جواب باباجانو کوبنده داد

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

d

Untitled+(3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها