|

لباس تمام سفییید "نیکی کریمی" واسه نامزدیش؛ چه باحال خوشگلیِ زن علی دایی رو هوتو کرد!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی همیشه بازیگری کم حاشیه بوده و از ازدواجش سخنی نداشته تا اینکه اینبار خانوم بازیگر با لباس تمام سفیدش سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگرای به نام و خوش بر و روی ایرانیه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره و یه جورایی میشه گفت از با ابهت ترین هنرمندانی در این عرصه شگفت انگیز می باشد که از سن و سال کم کارش رو شروع کرد و حالا هم با وجود اینکه استایل شده اما باز هم جذاب و دوست داشتنیه و با کلی داشتن هوادار! نیکی کریمی فیسش یه جوریه که انگاری با اون اوایل کارش هیچ فرقی نکرده تنها کمی تا قسمتی تو پُر تر شده چرا که خانوم بازیگر تا به این اندازه چهرش جَوون میزنه و طراوت خاص خودش رو داره. نیکی کریمی همیشه در ژانر اجتماعی و جدی دیده شده اما در عین حال هم در سینما و هم در شبکه خانگی و هم تلویزیون ایفای نقش داشته و به مانند برخی مثل ترانه علیدوستی نیست که خودش رو برای تلویزیون زیاد بدونه و تنها با درآمد های نجومی سینما و شبکه خانگی حال کنه!

unknown_54512296_729963134072076_2858365417586679568_n

نیکی کریمی در لباس نامزدی؟

نیکی کریمی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و هنوز به مانند بازیگران زنی که کشف حجاب کردند دست به این عمل نزده و سعی داشته تو تمام عمر کاری خود کم حاشیه پیش بره! البته که تصاویری از ایشون نیز در فضای مجازی وجود داره که چندان با حجاب نیستند اما در حال حاضر نیکی کریمی تصاویر خود را با استایل و ظاهری متناسب منتشر میکنه تا حرف و حدیثی براش پیش نیاد! 

نیکی کریمی اصلا و ابدا اهل آتلیه بازی نیست و هر چه که در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میذاره با گوشی خودش و به صورت دلی گرفته شدن نه برای دیده شدن های عجیب غریب و خاص! مثلا در ادامه تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید که خانوم خانوما در لباسی تمام سفید هستند و به همین علت برخی از کاربران بر این نظر بودند نیکی بانو انگاری تو راه دفتر خونه هستند برای ازدواج! این در حالیه که نیکی کریمی هیچگاه از ازدواجش صحبتی نکرد.

unknown_286193579_536755484748817_1294409406069195181_n (2)

حرکتی که نیکی کریمی گستاخانه میدونتش!

حالا چرا؟ قطعا ازدواج و طلاق بازیگران و یا حتی بلاگرا و فوتبالیست ها و ... کلا افراد مشهور برای مخاطبین جالبه. به همین علت معمولا چهره ها از این موضوعات در مصاحبه ها و یا دراینستاگرام به طور علنی صحبتی دارند مگه اینکه طلاق باشه و دلشون نخواد علنیش کنند!

اما نیکی کریمی بر این نظره که سوال در رابطه با ازدواج یک امر خصوصیه و اصلا ورود بهش حرکت درستی نیست و گستاخانه نیز هست!

unknown_53220848_148901389474599_7177370436660078545_n

نیکی کریمی برندس چون خوشگله یا با استعداد؟

نیکی کریمی بانوی خوش چهره و دهه پنجاهی که البته لب مرز به دنیا اومده و فیکس متولد پنجاهه، این روزا در شغل و حرفه خود کمتر دیده میشه و هنوز هم به بانوان کشف حجاب کرده جوین نشده و از این طریق نیز دیده نشده. اما نیکی کریمی از اونجایی که خصوصیاتی جذاب داره، گهگاهی میره حتی اگه کاریم نکنه باز بولد میشه! مثلا اینجوریه که نیکی کریمی همیشه با فیس و چهرش مورد توجه قرار گرفته و به عنوان خانومی که نچرال فیسه و میانسال، صورت صاف و جَوونش همیشه و همیشه خاص به نظر اومده که خب این موضوع در این شغل خیلی مهمه! بازیگری هنره اما هنری که تنها استعداد درش اهمیت نداره بلکه زیبایی و ظاهر نیز به شدت مهمه در حدی که گاهی حتی توانایی هم نداشته باشی ولی خوشگل باشی برنده ای!!

Untitled (2)

خونواده غرب نشین نیکی کریمی که خدا به چشماشون رنگی پاشیده!!

نیکی کریمی چندی پیش تولد داداشش رو تبریک گفته بود که خیلیا دوست داشتن چهره اون رو ببینن که خب سرانجام به آرزوشون رسیدن و البته از اونجایی که گویا نیکی خانم علاقه ای نداره چندان درباره خان داداشش توضیح بده به گذاشتن چند تا عکس ساده بسنده کرد و نشون داد که چشم رنگی و ظاهرخفن داشتن تو خونوادشون ارثیه.

این بازیگر که فوق العاده عاشق خونوادشه عکس برادرش رو به همراه مادرش گذاشت و مامان بسیار لاکچریش رو واسه همه نمایان کرد و نشون داد که چه زندگیه پولداری دارن تو خارج!

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها