|

فاز هنری شادی مختاری با استایل نوبرانه؛ خانوم بیخیال بازیگری و رفت سراغ مدلینگ

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری شده از دست هنرمندانی که هنروریش کمه اما عکاسیش و ژست هنریش فراووووون، که خب به همین سبب مورد سوژه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انگاری تو نسل جدید بازیگران یکسری موارد ترند شده و یا شادی هم داره بینشون تبدیل به قانون میشه! این موضوعات چندان مثبت نیستند چرا که بازیگری هنره نشون دادن شخصیت های مختلف تو قالب یک نفر هستش و اون یک نفر وظیفه این رو داره تا آدمای متفاوت رو در داستان های متفاوت به تصویر بکشه. اما میون مخصوصا خانومای بازیگر که تو این چند سال اخیر وارد اهالی سینما شدن انگاری ظاهر و اطوار و استایل اهمیت بیشتری داره! یکی از اون چهره ها شادی مختاری هستش که با بازی در سریال نمایش خانگی "جزیره" اومد و شد بازیگر و البته چهره ای مشهور، اما بعد از اون دیگه مخاطب فقط و فقط از این خانوم بازیگر عکس دید نه بازی! شادی مختاری با این کار تونست به محبوبیت خوبی برسه اما خب انگاری نخواست جایگاهی که به دست آورد رو گسترش بده و بیشترش کنه. شادی مختاری حالا تنها بازیگریه که بلده تو عکاسی های عمومی و اختصاصی حضور پیدا کنه!

عکاسی اختصاصی از شادی مختاری وقتی زده تو کار سیس اومدن جلو دوربین

البته که به مانند خانوم شادی مختاری بازیگر زیااااده و جالبه که این بانوان (میگیم بانوان چون تعداد ازیگر خانوم و جَوون که تازگیا ورود کردن به بازیگری به شدت بیشتره) همشون هم دارن تو یک راستا حرکت میکنن. مثلا خانوم ساقی حاجی پور و یا مهتاب ثروتی و شادی مختاری و پردیس پورعابدینی و ... خیلی تعداد سوابق کاریشون بالا نیست و از نگاه بسیاری از کاربران هم مصنوعی و یخ طور ایفای نقش میکنن که این موضوع اصلا جالب نیست.

شادی مختاری علاوه بر اینکه چندان چالشی و پر جنب و جوش بازی نمیکنه، از غرور فراوونی هم برخورداره که این غرور رو میشه در تصاویر منتشر شده ازش چه در فتوکال ها و چه در پست های اینستاگرامی خودش فهمید! در ادامه مشاهده می کنید تصاویری جدید از وی در عکاسی اختصاصی.

360041853_1318814102060504_4368862390455729533_n

360106341_3169688176658183_4858140066269455480_n

360091105_235346529330074_5434226009809736182_n

سوابق شادی مختاری قبل جزیره چیا بوده؟

البته که شادی مختاری قبل از جزیره سابقه بازی در تئاتر را داشته و در سریال "دلدار" نیز بوده. اما خانم بازیگر جوان درباره بازی و بازیگری صحبت هایی جالب داشت:

من الان در نقطه‌ای که هستم زیاد برای خودم مرزبندی ندارم. من تئاتر را برای شروع بازیگری و اساسا آموزش بازیگری بسیار قبول دارم و شروع بازیگری خودم هم از تئاتر و فعالیت‌های آن بود و معتقدم تئاتر ریشه هر بازی و بازیگر است.

Untitled

به نظر من اگر بازیگری بخواهد خودش را به روزرسانی کند تا بتواند درست به نقش برسد باید کار در تئاتر را در کارنامه خود داشته باشد. من تئاتری را که صرفا به‌ خاطر چهره بودن افراد، یک هفته تمرین می‌شود و بعد می‌رود روی صحنه را نمی‌گویم، منظورم تئاتری است که چند ماه به‌ خاطر آن زحمت می‌کشند و فعالیت می‌کنند. به همین دلیل تئاتر را همیشه دوست داشته‌ام. سینما را هم که همه بازیگرها دوست دارند.

شادی مختاری بازیگر دلدار درباره بازی در تلویزیون هم توضیح داد: به‌ نظرم تلویزیون همیشه مخاطب خودش را دارد و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانیم نقش این رسانه را انکار کنیم. نقشی که تلویزیون در پرورش بازیگر دارد، انکار نشدنی است. به نظرم من باید در هر سه زمینه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته باشم تا جای پای خودم را محکم کنم و بعد از آن ببینم در کدام زمینه بهتر و موفق‌تر هستم.

Untitled

چهره ای که شادی مختاری در طول این سالها برای خود ساخته! زیبا یا مصنوعی؟

شادی مختاری فیس زیبایی داره که خب تو این دوره زمونه دقیقا یکی از معیارهای بالا رفتن بازیگران خانوم همین چهره هستش. شادی مختاری پیش از ورود به بازیگر هرچه که دل تنگش خواسته روی اهرش اجرا کرده و از عمل زیبایی گرفته تا انواع پروتز و ژل و فیلر هارو تست نموده که خب در نهایت می بینیم شادی مختاری به این غرور عجیب غریب رسیده.

یکی دیگر از مواردی که تو ابتدای متن بهشون اشاره شد نیز همین مطلب هستش که می بینیم هنرپیشه های نام برده شده و خیلیای دیگه با استایل و لباس و چهره قصد این رو دارند که خودی نشون بدن و بولد بشن که البته تو راستایی که حرکت میکنن موفق هم هستند. چرا؟ چون میرسیم به این جمله که عقلش تو چشاشه و به اونچه که در ظاهر می بینه بسنده کرده نه اونجه که باید وجود داشته باشه و هنر رو به رخ بکشه.

Untitled

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند!!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی