|

وقتی "شادی مختاری"همه زیبایی دنیارو تو چهرش ساخت؛ انگاری شده بدل سحر قریشی!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری این روزا بازی نمیکنه اما خب با جزیره مشهور شد و حالا می بینیم که با عکسای خوشگلاسیونش هم شهرت رو ادامه میده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شادی مختاری از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که البته انگاری یه داستان میون برخی از بازیگرا شروع شده با این روند که خب بریم یه سریال بازی کنیم مهشور بشیم بعد دیگه تو افق محو شیم! شادی مختاری و یا پردیس پورعابدینی دقیقا این شکلی شدن و در حالی که هر کدوم یه سریال تو نمایش خانگی بازی کردن و شدن نقش اصلی، دیگه بیخیال بازیگری شدن و هنوز تو فیلم  سریال دیگری دیده نشدن! خب چرا؟ شادی مختاری یه وجودیت مغرور طور داره که تو اینستاگرامش نشون داده میخواد به هیشکی رو نده و خیلی هم مردمی نباشه.

شاید بگین چرا چطور چیشده مگه؟ که باید در پاسخ بگیم صفحه اینستاگرام هر کسی کمی تا قسمتی نشون دهنده سلیقه و شخصیت اون چهره هستش و شادی مختاری تا به اینجا عکس هایی که از خود منتشر کرده بدون لبخند و نرم بودن بوده. این در حالیه که مثلا برین تو پیج می بینین شادی مختاری همش ژست هایی عقاب طور گرفته و اگر سری به پیج مثلا خانوم مهراوه شریفی نیا بزنید متوجه خواهید شد که خونگرمی از سر و روش میباره! این ها به کنار، در ادامه تصویری از شادی مختاری مشاهده می کنید که زیبایی چهره خانوم بازیگر باعث شد تا کامنت هایی مثبت و زیبا به مانند خودش بگیره.

shadimokhtarii_339981185_548819027336709_5099547189912877322_n

Untitled

وقتی بازیگرای جدید خودشونو شکل بازیگر پولسازا میکنن! شادی مختاری شد بدل قریشی؟

از چالش هایی که شادی مختاری در ابتدای ورودش داشت این بود که اصلا اون اولا کسی اسم و رسم خانوم بازیگر رو نمیدونست و همه فکر میکردن ایشون داره ادای سحر قریشی رو در میاره و شده بدل این بازیگر!

چرا که شادی مختاری در نگاه اول شباختی بسیار زیادی به سحر قریشی داشت و بعد تر که چشم مخاطب عادت کرد دیگه این موضوع حل شد و حالا شادی خانوم خودش یه پا سحره! البته که این موضوع فقط در رابطه با این چهره نیست و زیبا کرمعلی هم اولا خیلیا میگفتن کپ نازنین بیاتی هستش و حتی خود نازنین رو هم میگفتن شباهت زیادی به ترانه علیدوستی داره!! می بینین؟ 

Untitled (4)

عکسای تمام قد شادی مختاری که استایلشو به رخ میکشه

قطعا برای شهرت و دیده شدن یک بازیگر به خصوص خانوم، تنها استعداد نیست که اهمیت داره و حتی استایل گاهی بیشتر از استعداد هم مهم میشه. تیپایی که تو اینستاگرام رونمای میکنه و تیپایی که در مراسمات سینمای ازش دیده میشه. مثلا وی به تازگی هم عکسی تمام قد از خود که در آینه گرفته بود استوری کرد که لباس کوتاه خانم خانما با نظرات مختلف کاربرن همیشه در صحنه همراه بود.

البته این اولین باری نیست که شادی مختاری از پیراهن و یا مانتو کوتاه با شلوار مام استایل و یا گشاد استفاده می کند. او در اکران خصوصی سریال جیران هم که دعوت شده بود با مانتویی کوتاه و تمام مشکی حضور پیدا کرد. خانوم بازیگر خیلی هم اهل خارج گردی و پاریس رفتن هستند که مشخصه وضع مالی هم خوبی هم دارند. در ادامه تصاویر شادی مختاری را به ترتیب متن مشاهده می کنید.

shadimokhtarii_2759067750688197793_9510335626

کمی بیشتر با شادی مختاری! از هر انگشتش یه هنر میباره

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند!!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • سها ارسالی در

    اصلا عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی