|

شادی مختاری هی میعَکسه تمام قد ولی مانتو داره نیم تنه؛ لیفتش فِیسشو کلا عوض کرد!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری از بازیگرای جذاب ایرانیه که با بی در یک سریال حسابی ترکوند و مشهور شد و حالا با تصاویر جنجالیش همچنان رو بورسه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا انگار دیگه نیازی نیست تا سالها کار کنید در سینما و تلویزیون تا بتونید به شهرت این جایگاه جذاب دست پیدا کنید، بلکه فقط و فقط لازمشه یه فیس خوشگل و عملی پروتزی هستش که با یکم چاشنی شیطنت میتونه شمارو به اوج خفن بودن در این عرصه برسونه. شادی مختاری مثلا یکی از این چهره هاست که خب خیلیا در ابتدای دیدنش میگفتن شادی مختاری به شدت شبیه به سحر قریشی هستش و اصلا شاید هم این دختر جوان از قصد عمل های زیبایی انجام داده تا شادی مختاری بشه سحر قریشی دوم!

حالا به جز موارد گفته شده دیگه اینکه جدیدا تو یکی دو سال اخیر به شدت مد شده که بازیگران بیشتر هم خانوم، در سریال های شبکه خانگی خیلی دیده میشن و هنرمندانی که نوپا هستند میان و با ایفای یک نقش اصلی و یا حتی نیمه اصلی حسابی بولد میشن و میرن تو چشم که خب اون خوشگل بودنه اینجاست که به کار میاد و مخاطب مثل بنز شخص مورد نظر رو فالو میکنه و شخص مورد نظر هم مثل بنز عکس های شاخ طورشو میریزه تو پیج! مثلا همین شادی مختاری خودمون چنین هستش و با بازی در سریال شبکه خانگی "جزیره" جوری مشهور شد که بیا و ببین!

در ادامه نمونه هایی از تصاویر خانوم بازیگر را مشاهده می کنید.

shadimokhtarii_1636118747_4

shadimokhtarii_1643405494

شادی مختاری ته هرچی عمله نون کشید بینیشم فنچ کرد!

خب همونطور که چهره خانوم خانوما رو مشاهده کردین شادی مختاری یه دور کامل رفته زیر رست آقایان و یا خانوم های دکتر که نه تنها بینیشون رو به یه فنچ بینی تبدیل کردن بلکه موراد دیگری همچون فیلر و بوتاکس رو هم نون کشیدن!

شادی مختاری حالا به جایگاهی که پیدا کرده به شدت مغروره و اصلا این مدلی نیست که با مخاطب و طرفدارش صحبت کنه و یا پست و استوری هایی که مخاطبش فالوور باشه صحبت کنه و عموما از اون دسته بانوان هستش که از ژستاش غرور میچکه و از چهرشم ابهت و شاخ بودن!

اما نکته ای که کاربران همیشه در صحنه و ریزبین بهش اشاره داشتند این بود که خانوم بازیگر در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید انگاری لیفت چشم و ابرو انجام دادن و به چهره ای نونوار تر رسیدن!

Untitled

Untitled

وقتی خانوم بازیگر بخاطر حرف مردم نمیره دنبال عشقش!

شادی مختاری میگه: دوست داشتم به هنرستان بروم، اما آن زمان این تصور بد وجود داشت که اگر کسی درسش خوب است، نباید به هنرستان برود. من هم از این قاعده مستثنی نبودم. تصمیم گرفتم رشته انسانی را انتخاب کنم و علوم ارتباطات خواندم. روزنامه‌نگاری تجربه خیلی خوبی برایم بود. استادی داشتیم که می‌گفت در روزنامه‌نگاری تجربه زیسته‌ای به دست می‌آوری که یک فرد عادی شاید اگر صد سال هم عمر کند؛ آن را به دست نمی‌آورد. جاهایی می‌روی و آدم‌هایی می‌بینی که در زندگی عادی امکانش خیلی کم است.

shadi-mokhtari-2

شادی مختاری عکس میذاره تمام قد ولی مانتو داره نیم تنه!

شادی مختاری مدتی پیش عکسی تمام قد از خود که در آینه گرفته بود استوری کرد که لباس کوتاه خانوم خانوما با نظرات مختلف کاربران همیشه در صحنه همراه بود.

البته این اولین باری نیست که شادی مختاری از پیراهن و یا مانتو کوتاه با شلوار مام استایل و یا گشاد استفاده میکنه. شادی بانو در اکران خصوصی سریال جیران هم که دعوت شده بود با مانتویی کوتاه و تمام مشکی حضور پیدا کرد.

خانوم بازیگر خیلی هم اهل خارج گردی و پاریس رفتن هستند که مشخصه وضع مالی خوبی هم دارند. در ادامه تصاویر شادی مختاری را به ترتیب متن مشاهده می کنید.

235857481_525263958686004_7868618374733009418_n

249133057_288544296454357_3460718320587283926_n

بیوگرافی شادی مختاری و داستان ازدواجش

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند!!!

Untitled (1)

135fc8bb82554e7664af4515624dc03f-niksho-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها