|

بهاره افشاری یه گردنبند دهه هشتادی انداخت ذهنارو سکته انداخت؛ بهش نمیاد ولی چه گولاخه!

bahare afshari shayanews

بهاره افشاری بازیگر سریال نیوکمپ می باشد که همیشه ظواهری با ابهت داشت تا اینکه با این استایل عجیب غیرب همرو محو خودش نمود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره افشاری از هنرمندای جذاب و باحال ایرانیه که نشون داده میتونه هم تو سبک طنز به خوبی دیده بشه و هم ژانر اجتماعی رو به زیبایی تموم دربیاره! بهاره افشاری با بازی در سریال "او یک فرشته بود" دیده شد و شهرت یافت. اتفاقا خانوم بازیگر تو تلویزیون تلاش بسیاری داشت و به مانند چهره هایی مثل ترانه علیدوستی با بهانه های مختلف از این جعبه جادویی فراری نشد، ولی خب حالا می بینیم که دیگه بهاره افشاری رو هم تو تلویزیون نداریم و در حالی که خانوم خانوما این روزا تو سریال نمایش خانگی "نیوکمپ" ایفای نقش داره، در سینما و شبکه خانگی فعالیت میکنه.

بهاره افشاری رو همه ما شخصیتی جدی و با ابهت میدونیم. از طرفی هم چون خانوم بازیگر بیشتر تو نقشای جدی و منفی دیده شده، انگاری نمیتونیم بپذیریم که یه بانوی خوب و مثبته! البته که همه اینها نتیجه نقشایی هستش که به بازیگرا داده میشه و گاهی اونقدر روی مخاطب و ذهنش تاثیرگذاره که ممکنه فکر کنن بازیگر ایکس یا ایگرگ واقعا اون مدلیه! در رابطه با بهاره افشاری نیز اینچنین است و با توجه به اینکه تصویری خانومانه از خانوم بازیگر منتشر شده، مورد پسند کاربران قرار گرفت!

afshari-bhr-photokade-com-2

بهاره افشاری هرچی ذهنیت راجبش بود رو با این استایل شست!

اما از طرفی هم باید گفت بهاره افشاری به مانند بسیاری از همکارانش خاص پسنده و از سبک تیپایی استفاده میکنه که شاید من و شما هیچوقت تو عمرمون سمتش نریم!

میدونید که برای یک بازیگر تنها توانمندی نیست ک مهمه و استایل و ظاهر نیز به شدت اهمیت داره ، دیگه اگه شخص دارای امضای شخصی هم باشه و مثل خانوم رهنما هر دم با لباس و فازی جدید دیده نشه که نور علی نوره! مثلا سارا بهرامی امضای شخصی داره تو تیپاش و این موضوع نشون داده که خانوم بازیگر واقعا به دنیال پرستیژ کاری و ظاهریه، نه فقط بازیگر بودن! در ادامه استایلی عیب از  بهاره افشاری مشاهده می کنید که به نگاه خود متفاوت و زیبا بود.

بهاره-افشاری-2

unknown_291334209_1195618357901566_6802343559154214199_n

بهاره افشاری اهل چیتان پیتانه حسابی! گردنبند دهه هشتادیه خانومو!

اما برسیم به جزئیات. همونطور که مشخصه بهاره افشاری چهره ای طبیعی نداره و عملای لازمه رو انجام داده، اما خب اصلا و ابدا این مدلی هم نیست که به مانند بسیاری از بانوان بازیگر حال حاضر باشه و دم به دقیقه با یه فیس جدید از خود ظاهر بشه! حالا چجوری فیس جدید میشه؟ با انواع و اقسام سوزن زدن ها و تزریقاتی که میکنن و یا آرایش های غلیظی که بعضی از خانومای بازیگر دارن و یه جور خودشون رو تبدیل به یکی دیگه میکنن که انگاری ایشون اوشون نیست و یکی دیگست. اما موضوعی که خیلی تو ظاهر بهاره افشاری مشخصه و نشون میده که خانوم بازیگر این آیتم رو خیلی میدوسته، مدل گردنبند وی می باشد که هم در تصویر بالایی معلومه و هم تو اوت فیت های دیگری که بهاره بانو برای دیگر مراسمات انتخاب کرده.

file (1)

بهاره افشاری و ازدواج سفید! البته از نوع چکش!

بهاره افشاری خودش هنوز ازدواج نکرده! خانوم بازیگر که از متولدین دهه شصتیه و تو نیمه اول این دهه به دنیا اومده، هنوز به جرگه متاهلین جوین نشده. آخه میدونید که قضیه ازدواج و یا اینکه اصلا یک شخص چرا ازدواج نکرده معمولا برای اطرافیان باحال به نظر میاد و دونستنش براشون جالبه، دیگه بازیگر باشه و مشهور که دیگه بدترررر!

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-7-5+story+(2)

وقتی بهاره افشاری تو پدرخوانده تقلب میکنه ناجور!

میدونید که این روزا دیگه فقط فیلم و سریالا نیستن که بازیگرا رو بولد میکنن و فضاهایی به مانند اینستاگرام و مسابقات و ... نیز تاثیران به شدت زیادی دارند. مثلا بهاره افشاری تویه برنامه ی پدر خوانده شرکت کرده بود و حسابی هم درخشید و بعد از این حضور خیلی ها بهاره افشاری رو بعد از این مسابقه به عنوان یه بازیگر باهوش هم شناختن و به نظرشون این بازیگر بی نهایت باعث جذابیت هر چه بیشتر مسابقه شده بود و به تازگی هم که قراره فصل دوم این برنامه بیاد، اونجور که از خبرها معلوم بهاره خانوم در این فصل شرکت نداره که که خب این موضوع باعث ناراحتیه خیلی از کاربرها شده و به نظرش ون این برنامه بدون ایشون صفا نداره و مدام تویه کامنت های صفحه ی ایشون ازشون درخواست میکنن که تویه این برنامه شرکت کنن، ولی یه مسئله ای در این باره وجود داره که یه مدت پیش یه سری خبرها در رابطه با تقلب بهاره خانوم تویه این مسابقه به گوش رسید که خب خیلی ها این موضوع رو قبول ندارن و البته خیلی ها هم اینطور میگن که به خاطر این که احتمال داشته ایشون تقلب کرده باشه، دیگه تویه فصل دوم پدرخوانده حضور ندارن! کلیپ زیر رو در رابطه با احتمال تقلب این بازیگر ببینید.

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در عرصه بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.

بهاره افشاری: من در یک خانواده بسیار مذهبی شاهرودی بزرگ شدم، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ ش

nody-عکس-های-بهاره-افشاری-در-خارج-1633343832

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی