|

مدلینگا هیچ "بهاره افشاری" با خوشگل ترین مانتو ایرانی چه باحاله؛ نشون داد رک و شیطونه!

bahareh afshari shayanews

بهاره افشاری بازیگر محبوب ایرانیه که همیشه عجیب میپوشه و اینبار هم خانوم بازیگر زد تو کار یه تیپ جدید که میشه گفت یکی از زیباترین ها بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره افشاری از بازیگرای جذاب ایرانیه که همیشه و همیشه تو نقشای منفی و یا دیگه تهش خنثی دیده شده. خبر برخی هستند به مانند خانوم شبنم قلی خانی که کلا انگاری خدا مثبت آفریدتشون و برخی هم هستند به مانند خانوم بهاره افشاری که حتی تلاشم کنن خوب دیده بشن باز اون دختر شیطونه داستان میشن! بهاره افشاری تا به حال در فیلم و سربال های بسیای ایفای نقش داشته اما خب اولین بار سریال "او یک فرشته بود" بود که خانوم بازیگر رو شناسوند و به شهرت رسوند که خب جالبیشم همینجاست که از اولین کارش کاراکتر شیطان رو بازی کرد چه برسه به بقیش!

بهاره افشاری بعد تر در پروژه هایی به مانند " تسویه حساب، فاصله ها، ممنوعه و ..." ایفای نقش داشت که خب باید بگیم تو همه اینها نیز اون دختر بده قصه بوده! بهاره افشاری اما در واقعیت اینچنین نیست و از  هنرمندان به شدت قابل احترام و کم حاشیه ای هستش که اصولا کاری به کار کسی نداره و علاقه ای هم به دیده شدن های جنجالی نداره، چرا که بر این تلاشه تا با هنرش بولد بشه نه موارد جانبی و الکی! اما بهاره افشاری از اون مدل خانوماست که گاهی در استایل ممکنه یجوری بشه که بره تو چشم. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر که با مانتو سنتی و ایرانیش نظر همرو به خود جلب کرد.

unknown_289644799_715732129642495_7556000775252660492_n

بهاره+افشاری+کژوال+پسند

گردنبند بهاره افشاری که از مدل خاص پسنداست و خانوم خیلی میدوسته!

همونطور که مشخصه بهاره افشاری چهره ای طبیعی نداره و عملای لازمه رو انجام داده، اما خب اصلا و ابدا این مدلی هم نیست که به مانند بسیاری از بانوان بازیگر حال حاضر باشه و دم به دقیقه با یه فیس جدید از خود ظاهر بشه! حالا چجوری فیس جدید میشه؟ با انواع و اقسام سوزن زدن ها و تزریقاتی که میکنن و یا آرایش های غلیظی که بعضی از خانومای بازیگر دارن و یه جور خودشون رو تبدیل به یکی دیگه میکنن که انگاری ایشون اوشون نیست و یکی دیگست.

اما موضوعی که خیلی تو ظاهر بهاره افشاری مشخصه و نشون میده که خانوم بازیگر این آیتم رو خیلی میدوسته، مدل گردنبند وی می باشد که هم در تصویر بالایی معلومه و هم تو اوت فیت های دیگری که بهاره بانو برای دیگر مراسمات انتخاب کرده.

unknown_291334209_1195618357901566_6802343559154214199_n

نسبت خیلی نزدیک بهاره افشاری با ساعد سهیلی! کی فامیل شدن؟

جدا از این موراد ظاهری، بیاین کمی بریم تو عمق بازیگرا که خب میدونید وقتی اینهمه آدم با هم همکار میشن و ساعت ها و روزها و حتی ماه ها در کنار هم قرار میگیرن، ممکمنه یکی عاشق یکی بشه و دیگری هم به اون یکی خیانت کنه و ... خلاصه که این مسائل میونشون به شدت زیاده.

شاید فکر کنید بهاره افشاری هیچ پارتی و رابطی نداره که خب باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که بهاره بانو یه سرش میخوره به جماعتی هنرمند که همشوووونم اومدن وسط کار و هنری که شهرت داره. بهاره افشاری چند سالی هستش که با خونواده سهیلی ها فامیل شده. حالا چرا؟ 

چون داداش جانش رفته و دختر سعید سهیلی رو گرفته و برادر زناشم میشن ساعد سهیلی و سینا مهراد! در ادامه ویدیوی از بهار افشاری در کنار زنداداشش یا همون صبا سهیلی مشاهده می کنید.

و اما داداش جان

unknown_151090446_498189077844140_3857583786425908807_n

و اما عجایب بهاره افشاری در مورد استایل های انتخابیش! ایشون خدا ناهماهنگی هستن

خب زیبایی بهاره افشاری رو تا به اینجای کار دیدین؟ پس یهتره کمی هم بریم سراغ عجایب خانوم بازیگر که جالب به نظر میاد. بهاره افشاری همانند بسیاری از همکارانش این روزها حسابی در رفت و آمد به اکران هاست و خب این مراسمات هم که تبدیل شدن به فشن شو و خانومای بازیگر هر بار با ظاهری جدید و گاهی هم عجیب دیده میشن تا بگن ما هنرمندیم و متفاوت میپوشیم!!!

بهاره افشاری نیز دو سه روز پیش برای اکران مردمی روز ششم حضور داشت که با تیپش همرو متعجب ساخت. وی با کت اورسایز و شلوار ستش که از پارچه‌ ترندی طرح هرمس طراحی شده بود در ایران مال حضور پیدا کرد.

این لباس تن‌خور خوبی روی اندام این بازیگر نداشت؛ به دلایل زیر:

سیلوئت H و اورسایز بودن کت برای فرم اندامی ایشون مناسب نبود!

جیب کت چون در قسمت ران طراحی شده بود، قد بالاتنه رو کشیده‌تر و در نتیجه قد فرد رو کوتاه‌تر نشون داد!

لباس اتوی مناسبی نداشت!

همرنگ بودن کت و شلوار هم به کشیده‌تر نشون دادن فرم اندامی کمکی نکرد چرا که استایلینگ سایر نقاط به درستی کار نشده بود!

همین کت در قد کوتاه با شلوار سبز بدون طرح در مدل اسکینی یا راسته، با کیف و کفش مشکی می‌تونست اوت‌فیت مرتب‌تری رو برای بهاره افشاری شکل بده.

unknown_291340941_352106467083574_4189028383123806852_n

بیوگرافی و ناگفته هایی از خواستگار های بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 1363 می باشد یعنی با آغاز سال 1402 خانم بازیگر 39 ساله شده. بهاره هم به مانند بسیاری از خانوم های بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده. او چندی پیش در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود و در خصوص ازدواج نکردنش صحبت کرد و از وعده جالب مادرش گفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هاله ارسالی در

    این چه ادبیاتی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی