|

خوش و بش "بهاره افشاری" با سهیلی تو جمع؛ باورنکردنیه این حجم از دَرب داغونیِ تیپ!

 bahareh afshariba shayanews

یکسری ازهنرمندان این روزها حسابی در مراسمات سینمایی دیده میشن که یکی از اونها بهاره افشاریه و اینبار خانوم بازیگر همراه با سهیلی حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بهاره افشاری از بازیگرای مشهور و با اسعدادی هستش که البته هنری در نقش های طنز نداره و اصولا کاراکتر های شیطون و گول زننده بهش میدن و خب واقعیت رو هم بخوایم بگین در این گونه نقش ها عالی بازی میکنه. اگه یک دهه هفتادی باشید قطعا سریال "او یک فرشته بود" رو یادتونه که بهاره افشاری برای اولین بار دیده و شناخته شد و اتفاقا اونجا هم نقش شیطان رو بازی میکرد. بهاره افشاری حتی در سریال بعدیش یعنی فاصله ها هم یه دختر شَر  بود که حسابی حرصمون رو در میاورد.

اما بهاره خانوم افشاری کم کم پا به سینما و شبکه خانگی گذاشت و دیگه تو تلویزیون دیده نشد. نلگفته نمونه برخی از بازیگران به دلیل میمک صورت و نوع رفتارشون بهشون میخوره که همیشه منفی باشن مثل بهاره افشاری یا خانوم رویا نونهالی، اما برخی دیگر مثلا مثل خانوم مرجانه گلچین میخوره همیشه طنز باشن و اصلا اگه نقش جدی بازی کنن همش منتظریم تا یه جای کار طنز بشه!

از این ها که بگذریم و برسیم به خوده بهاره افشاری باید بگیم که ایشون از هنرمندان محبوب ما هستند که این روزها در اکران نیز حضور دارند و دیده میشوند. اما به تازگی ویدیویی از بهاره افشاری همراه با صبا سیهیلی دختر سعید سهیلی منتشر شد که در یکی از مراسمات سینمایی هستند و این ویدیو نکته ای جالب داره که در ادامه خواهیم گفت.

دخترای سهیلی چرا همه جا هستن؟ اصلا چیکاره اند؟!

حالا شاید بپرسین خواهر ساعد سهیلی چرا باید در مراسم حضور داتشه باشه و اصلا چرا باید ازش انقدر عکس گرفته بشه! خب همونطور که میدونید سعید سهیلی کاگردان مطرح سینما دو پسرش یعنی ساعد سهیلی و سینا مهراد رو سالهاست که وارد عرصه سینما کرده. از طرفی دو دختر خود یعنی صبا و سارا سهیلی نیز گریزی به این عرصه زده اند و بیشتر هم سارا خانوم سهیلی رو در فیلم های پدر جانشون می بینیم که ایفای نقش ریزی کرده اند!

البته که این حرکت خوده خوده پارتی بازیه و اگر این نیست معنیش چی میتونه باشه؟ به همین جهت سارا و صبا در خیلی از مراسمات حضور دارند به خصوص اینکه سینا خان مهراد جایی دعوت بشن قطع به یقین خواهر خود را یعنی سارا سهیلی رو حتما همراه خود میبرند!!

در ادامه ویدیویی مشاه می کنید که برای همین دو سه روز پیشه!

Untitled (2)

حالا چرا بهاره افشاری با صبا سهیلی انقدر راحت و صمیمیه؟ 

صبا سهیلی در سال 1368 در خانواده هنرمند به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته میکروبیولوژی است. صبا سهیلی متاهل بوده و همسر او بابک افشاری برادر بهاره افشاری (بازیگر سینما و تلویزیون) است. بابک افشاری آرشیتکت است و فعالیتی در زمینه بازیگری ندارد.

طراحی پوستر صبا سهیلی

صبا سهیلی به جز بازیگری در عرصه طراحی پوستر نیز فعالیت نموده است و از کارهای او می توان به طراحی پوستر «چارچنگولی» ، «ازدواج در وقت اضافه» و «گشت ارشاد» اشاره کرد.

bahare-afshari-1

51459497_1240960352734593_3771954869469244942_n

بهاه افشاری کلکسیونی از ناهماهنگی ها....

بهاره افشاری همانند بسیاری از همکارانش این روزها حسابی در رفت و آمد به اکران هاست و خب این مراسمات هم که تبدیل شدن به فشن شو و خانومای بازیگر هر بار با ظاهری جدید و گاهی هم عجیب دیده میشن تا بگن ما هنرمندیم و متفاوت میپوشیم!!!

بهاره افشاری نیز دو سه روز پیش برای اکران مردمی روز ششم حضور داشت که با تیپش همرو متعجب ساخت. وی با کت اورسایز و شلوار ستش که از پارچه‌ ترندی طرح هرمس طراحی شده بود در ایران مال حضور پیدا کرد.

این لباس تن‌خور خوبی روی اندام این بازیگر نداشت؛ به دلایل زیر:

سیلوئت H و اورسایز بودن کت برای فرم اندامی ایشون مناسب نبود!

جیب کت چون در قسمت ران طراحی شده بود، قد بالاتنه رو کشیده‌تر و در نتیجه قد فرد رو کوتاه‌تر نشون داد!

لباس اتوی مناسبی نداشت!

همرنگ بودن کت و شلوار هم به کشیده‌تر نشون دادن فرم اندامی کمکی نکرد چرا که استایلینگ سایر نقاط به درستی کار نشده بود!

همین کت در قد کوتاه با شلوار سبز بدون طرح در مدل اسکینی یا راسته، با کیف و کفش مشکی می‌تونست اوت‌فیت مرتب‌تری رو برای بهاره افشاری شکل بده.

Untitled

Untitled

Untitled

این هم نمونه ای دیگر از این پارچه و لباس

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها