|

آراویرا زنِ علیرضا نیکبخت تو سفر مثل خانومای بازیگر ترکیه؛ بریز بپاش تولدشو!

alireza nikbakht shayanews

همسر علیرضا نیکبخت در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره اما اینبار خانوم خانوما جوری در ویدیو عشوه اومد که سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- علیرضا نیکبخت یکی از اسم و چهره های مشهور فوتبالیه که سابقه بازی هم در پرسپولیس و هم در استقلال رو داشته. اتفاقی که تو همین چند روز پیش نزدیک بود برای علیرضا بیرانوند هم بیوفته و تیم قرمز رو به سمت آبی ها رها کنه! انگاری این حرکت میون برخی از فوتبالی ها رواله و چندان کسی ازشون ناراحت نمیشه اما برخی هم هستند که با چنین حرکتی با اعصاب و روان هوادار بازی میکنن. اما از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر علیرضا نیکبخت باید بگیم که ایشون حالا شدن یکی از چهره های مشهور اینستاگرامی که همراه با خانومشون سعی بر این دارند تا روز به روز بولد تر هم بشن، اما چجوری؟ اینجوری که علیرضا نیکبخت و خانومش از شیفتگان تغییر در ظاهر هستند و خب میدونید که فقط کافیه فرد چهره ای عجیب غریب پیدا کنه اونوقته که خیلی دیده میشه.

مونا حسین پور همسر علیرضا نیکبخت می باشد که البته در صفحه اینستاگرامش ابتدا با نام مونا نیکبخت وارد شد و شهرت یافت تا همه ببینن و بدانند که ایشون همسر اوشونه! بعد که در این راستا حضور پیدا کرد با فامیلی خودش ادامه داد. شنیدین که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز؟ این دقیقا منطق و نمونه ای بارز در رابطه با علیرضا بیرانوند و مونا بانو می باشد چرا که این زوج هر دو علاقه وافری به دیده شدن های مدل اینستاگرامی دارند. شاید براتون سوال بشه چجوری که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که چطور خانوم خانوما برای یک استوری اطوار میان و مورد توجه قرار میگیرن.

وقتی با این روند، فالوورای همسر علیرضا نیکبخت حسابی میریزن!

البته که قطعا این اولین باری نیست که مونا حسین پور این چنین محتوایی منتشر میکند و تقریبا میشه گفت خانم خانوما هر روز ویدیوهایی که همگی هم تو یک روند هستند به اشتراک میذاره که خب باعث میشه تا به مرور برای مخاطب تکراری بشه و دیگه خیلی دنبال کننده مشتاقی نباشه.

جالبه که در هر پیجی معمولا دیده میشه که افزایش فالوور صورت میگیره درحالی که تو صفحه مونا حسین پور در این روند بلعکس بوده و روندی نزولی داشته! دقیق تر بخوایم بگیم یه چند هزار تایی فالوور کم شدن!!

تغییرات علیرضا نیکبخت و همسرش تو فیسشون که خیلی پروتزین!

جالبه که یکی از کاربران در نظرات تصویر یکه در ادامه مشاهده می کنید نوشته بود، داشتم عکس مونا خانوم رو نگاه میکردم که داداشم رد شد گفت عِه پلنگ!

مونا حسین پور ظاهرا تا حدی که جا و توان داشتند و جیبشون اجازه داه در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کردن که باعث شده تا فیسشون رو تبدیل به چهره ای غیر طبیعی و به قولی پلنگ طور کنه! البته که در رابطه با این موضوع بالاتر هم اشاره ای داشتیم که این زوج هر دو علاقمندن تا یجور دیگه دیده بشن و هر دو در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کردن که اصلا و ابدا شباهتی به قبلشون ندارن!

355124194_231177456390286_1404501610906121215_n

355221501_936944730895263_1374225995856394836_n

بیوگرافی علیرضا نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

Untitled

و اما ازدواج های علیرضا نیکبخت!

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

اما همسر جدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است. علیرضا نیکبخت درباره زندگی دومی که ساخت احساس رضایت دارد و با همسرش زندگی خوبی دارند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرشته ارسالی در

    من خودم عاشق همسرآقای نیکبخت واحدی هستم
    خیلی شیرین وجذاب هستن وبرای من قابل احترام هستن
    انشاالله هرجایی هستن همیشه شادباشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی