|

تغییر چهره فاحش و بدیع علیرضا نیکبخت واسه مدلینگ؛ استایل پربوتاکس همسرش با یه کامیون ژل

alireza nikbakht shayanews

همسر علیرضا نیکبخت ابن روزا رقابت سختی با همسران فوتبالیست ها داره اما با انتشار اینگونه موارد چندان به تعداد فالووری که میخواست نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا نیکبخت بازیگر نیست و حتی خوانده و بلاگرم نیست! اما خب با توجه به اینکه شهرت داشت و داره، تونست به این موارد برسه. علیرضا نیکبخت رو قطعا افرادی که فوتبالی هستند می شناسند چرا که این چهره از فوتبالیست های سابقی هستش که اتفاقا هم تو استقلال بازی داشته و هم پرسپولیس. علیرضا نیکبخت حتی تو دوران بازیش هم از حواشی بسیاری برخوردار بود و حالا هم که با انتشار عکس و ویدیو های مختلف و فعالیت اینستایی تبدیل به بلاگری شده که با بازیگرا هم میپره و در تبلیغات تلویزیونی دیده میشه!

اما این روزا مد شده که مثلا آقای فوتبالیست و یا آقای بازیگر همسرش رو هم میاره تو بازار داغ حواشی و با این روش چجوری به شهرت میرسونتش که گویی خانوم هم کاره ای هستند! علیرضا نیکبخت نیز تا به حال دو بار ازدواج کرده که خب ا بخت خحوش همسر دومش یعنی خانوم مونا حسینن پور، سر و  سامون گرفتن این زوج در تایمی افتاده که اینستاگرام خیلی رواج پیدا کرده و افراد میتونن درش به راحتی مشهور بشن! مونا حسین پور که فامیلی همسرش رو ابدا بر روی خودش گذاشته بود تا شناخته بشه، حالا می بینیم ک به هویت خودش برگشته و فامیلی خودش رو در پیج ثبت کرده!

unknown_343291127_208102981963637_5451464904978681256_n

رقابت همسر علیرضا نیکبخت با همسر سپهر حیدری

مونا نیکبخت این روزا به مانند همسرش عمل میکنه و در صفحه اینستاگرامش به قدری فعال شده که با بلاگر ها در حال رقابته. البته کم خانوم خانوما از اونجایی ک فعالیت درست حسابی ندارن و تنها بلدن یه دابسمشای ریز و بی محتوا تو ماشین بگیرن و لاکچری بودن ظاهرشون رو نشون بدن، چندان موفق در جذب فالوور بالا نشدن!

این در حالیه که یکی به مانند خانوم آرام جوینده همسر سپهر حیدری تونست خیلی زود به نزدیک یک میلیون فالوور برسه اما مونا بانو زیر بیست گیر گرده!

در ادامه ویدیویی تازه از این چهره در همون ماشین بازی که گفتیم مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

تزریقات مونا بانو در حالی که خیلی ژل زده!

از دیگر موارد حاشیه ساز مونا خانوم چهره ای هستش که این چهره برای خود ساخته. حالا یعنی چی؟ یعنی این روزا دیگه عمل های زیایی و پروتر و بوتاکس و ... واسه خیلیا عادی شده و زدن فیسو آوردن چایین و دوباره از نو ساختن! اما برای همسر علیرضا نیکبخت به طرز عجیبی اتفاق افتاده خانوم خانوما به قدری تزریقاتشون زیاد بوده که تبدیل به ظاهری غیر طبیعی شدن!

دنیای مدلینگ با علیرضا نیکبخت رنگ و رویی تازه گرفت!!!

علیرضا نیکبخت در مدلینگ نیز فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری میکنه. وی بازیگری رو هم تجربه کرده و از طریق خانوم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش در بیاد.

در ادامه یه قبل و بعد جانانه از علیرضا نیکبخت مشاهده می کنید.

NIKBAKHT-VAHEDI-VAGHTESOBH

ازدواج اول علیرضا نیکبخت 

علیرضا خان نیکبخت در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

1396021019583086110686654

علیرضا نیکبخت بازیگر می شود! پژمان جمشیدی دو قراره بشه؟

اما در ابتدای متن اشاره کردیم که علیرضا نیکبخت زده تو کار تبلیغات که خب این موضوع هم میتونه ازون مدل اینستاگرامیا باشه و هم در سطحی گسترده تر! حالا مورد دوم چجوریه؟ اینجوریه که آقای فوتبالیست چند وقتی با مهد فرش در حال همکاریه و به صورت ساخت ویدیو به عنوان چهره ای مطرح باهاشون کار مینکنه.

اما حالا جدا از اینکه علیرضا نیکبخت با اون استایل های قرتی طورش چه یهو برای تبلیغ و بَنر اتو کشیده شد به کناررر! به تازگی هم ویدیویی بسیار عجیب منتشر کرد که خب از مهد فرش بعید بود ساخت چنین روایتی و ربط بی نمک فرش به گل و فوتبال!!

در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که با نظرات مختلف و بیشتر منفی کاربران همراه شد. مگه کسی اینجوری ترغیب میشه بره فرش بخره؟؟؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی