|

وقتی زنِ نیکبخت تو فیسش جا گونه انگاری توپ کاشته؛ سنگ تموم خانوم واسه داداشش!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت و همسرش تصویر عاشقانه ای را در صفحه شخصی شون منتشر کردن که با واکنش های مثبت طرفداراشون مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا نیکبخت واحدی تا چند سال پیش و زمان حضورش در فوتبالش اسمش همواره در کنار حاشیه بود و گاهی اینقدر این حواشی پررنگ میشد که فوتبالش رو هم تحت تاثیر قرار می داد. البته هرچه زمان می گذشت و تجربه نیکبخت واحدی بیشتر میشد این حواشی و شیطنت ها هم جای خودش رو به پختگی میداد. نقطه عطف زندگی آقای فوتبالیست را باید ازدواج دومش دونست جایی که نیکبخت بعد از یک عشق و عاشقی پرماجرا که به اعتراف خودش هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ عاطفی دچار خسران زیادی شده بود سال 1399 با مونا حسین پور ازدواج کرد. این ازدواج اثرات مثبت زیادی برای نیکبخت داشت و باعث شد که حتی فوتبالیست بازنشسته وارد حوزه تبلیغات هم بشه و یه جورایی میشه گفت ازدواج با مونا دروازه ورود آقای فوتبالیست به عرصه پرپول مدلینگ بود.

علیرضا نیکبخت تو صفحات اجتماعی خیلی فعال نیست و هر از گاهی هم که پست و استوری منتشر میکنه یه جورایی خاطره بازی است و به قول معروف یاد ایام جوانی می کنه اما به تازگی یه عکس دونفره از خودشون رو که لب ساحل گرفتن رو استوری کرد که با واکنش های مثبت طرفداران اش مواجه شده است. او در این استوری عاشقانه خطاب به همسرش نوشته است: اینقدر بهت وابسته شدم که حس می کنم تمام خوشحالیم به تو بستگی داره. شدی تنها دلخوشی زندگیم.

5286

رونمایی مونا خانوم از داداشی جذابش

خیلی درباره زندگی شخصی مونا خانوم خبر خاصی نیست و خانوم گویا به شدت حواسش به زندگیش هست و مراقبه که تندباد حواشی آرامش خودش و همسر معروفش رو به خطر نندازه و برای همین منظور خیلی حواس جمع از خودش و اطرافیانش پست و استوری منتشر مر کنه.

به تازگی گویا جشن تولد برادر مونا خانوم بود و خانوم خانوما برای اینکه داداشش رو یکمی معروف کنه تو پیج شخصیش که 20 هزارتایی دنبال کننده داره عکس برادرش رو با یه کیک تولد بزرگ منتشر کرد و اینجوری هم تولدش رو تبریک گفت و هم برای اولین بار از داداشش رونمایی کرد.

unknown_331018823_1218718032383774_6733730596262040644_n

استایل جذاب نیکبخت و مونا خانومش پای سفره هفت سین

گفتیم که علیرضا خان خیلی اهل گذاشتن پست و استوری های دو نفره نیست و چی بشه سالی ماهی یه استوری مثل بالایی بزاره اما در عوض همسرش یعنی مونا خانوم به شدت اهل گذاشتن پست های دو نفره هست و اصلاً تو پیجش به جز همین پست های عاشقانه و یه تعدادی تبلیغ سالن زیبایی و فلان مزون چیزی زیاد دیگه ای وجود ندراه. عید نوروز هم که تمام سلبریتی ها بلاگرا یه عکس پای سفره هفت سین باید داشته باشن و مونا خانوم هم از این قضیه مستثنی نیود و در کنار همسرش چندتایی عکس تو فضای مجازی منتشر کرد که البته لباس فیروزه ای خوشرنگ خانوم خانوما که با جواهراتش ست کرده بود حسابی دلنشین شده بود.

unknown_337528348_623448023129678_8235064406735310995_n

unknown_337671365_451859850443049_4126221140711105618_n

وقتی مونای نیکبخت داره جا پای آرام جوینده میزاره!

مونا نیکبخت در اینستاگرام تلاش بسیااار زیادی کرد تا به مانند همسران مهدی قائدی و یا سپهر حیدری بشه و جذب فالوور بالا کنه اما دید نخیییر نمیشه که نمیشه! مونا خانوم در رابطه با سورپرایز های گفته شده هم اونقدری پیش رفت که با نظرات منفی کاربران همراه شد و دست آخر مجبور به آرشیو کردن پست ها شد تا دیده نشن!

مونا نیکبخت به مانند آرام جوینده همسر سپهر حیدری حتی پیجش رو هم پرایوت کرد تا کاربر برای دیده ایشون حتما فالو کنه که خب از این راه هم به درای بسته خورد! اما در ادامه ویدیوی از وی مشاهده می کنید که استوری کرده بود و رمانتیک بود! اما برخی از کاربران گفتند ایشون از علیرضا ناراحته و این سبکی میخواد نشون بده همیشه هم زندگیش خوب نیست!!

 

وقتی زنِ نیکبخت از اینستا پول درمیاره کرور کرور!

گفتیم که همسر علیرضا نیکبخت تو اینستاگرامش برای مزون ها و سالن های آرایش شمال تهران تبلیغ می کنه البته گویا خانوم خودش هم به تازگی آنلاین شاپ راه انداخته و با کمک دوستانش جنس از دبی و ترکیه میارن و می فروشن. درست مثل کاری که آرام جوینده زن سپهر حیدری و همچنین آرزو خانوم غفوریان همسر مهران غفوریان انجام میده. البته این رو هم باید بگیم که این روزها که اینستاگرام فیلتر شده و دسترسی بهش سخت شده پیج مونا خانوم خیلی رونق نداره.

زنِ نیکبخت و فیس حسابی کار شدش!

اگه یه سر به پیج مونا نیکبخت بزنید قشنننگ سبک کار ایشون رو متوجه میشین که در چه حد اهل انتشار فیلم و عکس های لاکچری طور هستند و امکان نداره یه عکس حتی کم آرایش از ایشون ببینید چه برسه به بی آرایش که خب این نشون میده اعتماد به نفس کافی وجود نداره و همچنان با کلی عمل و ژل باز هم بدون میکاپ غلیظ و فیلتر عکس و فیلم نمیذارن و هم اینکه پیج شده پررر از سوپرایز های وقت و بی وقت و این مدلی!

کمی بیشتر درباره نیکبخت و همسرش

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. علیرضا قبل از آشنایی با همسر فعلیش یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده.

نیکبخت در 2 بهمن 1399 با مونا خانوم ازدواج کرد و در پستی اینستاگرامی با انتشار ویدیویی از مراسم و ازدواج خود با این بازیکن اسبق فوتبال به مناسبت سالگرد ازدواجشان به اشتراک گذاشت. او در همین پست نوشت: وقتییه همسفر خوب داشته باشی، دیگه دنبال رسیدن به مقصد نیستی  دنبال طولانی ترین جاده دنیا می گردی. جاده های تموم شدن را بهشون یاد نداده باشند. او این روزها عکس های دیگری نیز از مراسم ازدواج خود به اشتراک گذاشته است.

aroosi-alireza-nikbakht

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی