|

استایل عجیب ویدا جوان که موهاش کپ ریشه درخت تَنیده؛ خوده واقعیش با نقشا چه فرق داره!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بازیگرای جذاب ایرانیه که همیشه جذاب به نظر میاد اما اینبار خانوم بازیگر نه با لباس، بلکه با مدل موهاش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای با استعداد و باحال سینما و تلویزیونه که شاید اگه تلاش بیشتری برای حاشیه سازی و یکسری رفتار های سینما پسندانه داشت، میتونست برای اهالی سینما جذاب تر به نظر بیاد و در نتیجه پیشنهاد کاری بیشتری هم داشته باشه! ما اونچه که مشخصه اینه ویدا جوان بیشتر در جعبه جادویی حضور داره و کمتر بر روی پرده نقره ای و نمایش خانگی دیده میشه. ویدا جوان یه دختر دهه شصتیه که همیشه خودش رو از جنجالات عجیب غریب این عرصه به دور نگه داشته اما خب اصلا و ابدا این مدلی نیست که ساده طور باشه، به خصوص در استایل!

خب میدونید که برای یک خانوم بازیگر به خصوص، چقدر ظاهر و لباس مهمه و اصلا خیلیا هستند به مانند خانوم سارا بهرامی و یا بهاره رهنما با تیپایی که میزنن بیشتر بولد میشن. البته که این دو مثال کاملا نقطه مقابل همدیگه قرار دارن و بهاره بانو خیلی عامه پسند و زیبا نیست، ولی خب در عوض سارا بانو دارای امضای شخصی در استایل و لباس برای خود می باشد. اما ویدا جوان!

ویدا خانوم جوان که یه بازیگره جوانه نیز برای ظاهر خودش احترام قائله و سعی میکنه تا یلخی نپوشه. وی گاهی عجیب دیده میشه و گاهی ساده تر. اما اینبار دیدم ویدا جوان رو در حالی که مدل موهایی جالب و مورد توجه داشت.

ویدا-جوان

ویدا جوان اینجوریاست که خود واقعیش با خود نقشیش فرق داره!

خب میدونیم که بازیگرا ممکنه تو طول عمری کاریشون در ده ها فیلم و سریال و نقش و ظاهر دیده بشن. این در حالیه که خیلی از کاربران انتظار دارن مثلا خانوم مهشید جوادی اگه تو سریال بچه مهندس چادری هستش در واقعیت هم چنین باشه و یا اگر خانوم فریبا نادری در سریال ستایش نقشش منفوره پس در واقعیت هم لایق شنیدن الفاظ رکیکه چون ادم بدی دیده شده!

که خب باید در رابطه با این صحبت بگیم خیر اینطور نیستن و هر بازیگر برای خود شخصیت و باطنی مخصوص به خوش رو داره که تغییر نمیکنه و تنها برای مدتی با نقشش اُخت میشه! ویدا جوان یکی از بانوان خاص پوشی هستش که در تلویزیون با ظاهری متفاوت دیده میشه و همیشه چون موهاش کاملا پوشیده هستش چشمان رنگی و براقش حسابی میزنه تو چشم.

109_46_43

ژستای ویدا جوان شده امضای شخصی خانوم

کلا ژست گرفتن یه چیزیه که شاید هر کسی بلد نباشه. اما بیشتر بازیگران و چهره های مشهور از اونجایی که خب مجبورن عکس های زیادی از خودشون جهت رقابت و نشون دادن خودشون و شهرت و دل هواداراشون منتشر کنند، به مرور فیگور گرفتن رو هم یاد میگیرن که البته این موضوع در مورد همه ام صدق نمیکنه! مثلا خانوم فریبا نادری همینجووووری یلخی عکس میگیره و میذاره و کلا چیزی به اسم ژست نمیدونه چیه! اما از حق نگذریم ویدا جوان از دسته هنرمندانی هستش که بلده کاره تصاویر جینگول مستون و برخی هم با ابهت زیادی از خودش گرفته. ناگفته نمونه که بیشتر عکساشم با دوربین عکاسی حرفه ای گرفته میشه با کلی روتوش و صافکاری! اما یکی از جاذبه های ویدا جوان اینه که میتونه به خوبی ژست مثلا حواسم نیست بگیره!!

12224156_704047989729679_1298994755_n

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

AndroidOnlineNewsImage.aspx_-263

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی