|

"ویدا جوان" انگار از خواب بیدار شده اومد محفل بازیگرا؛ کاریزما با لباس مردانه و پاشنه!

vida javan shayanews

یکسریا هستند به مانند ویدا جوان که خیلی بهشون نمیاد ولی به قدری تو استایل متفاوت عمل میکنن که گاهی میرن تو حاشیه و مورد توجه قرار میگیرن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا می بینیم در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب اصلا این مدلی نیست که کم کار باشه و اتفاقا از دست هنرمندایی هستش که خیلیم تو تلویزیون بازی کرده و سابقه کاری خوبی برای خود ساخته. ویدا جوان ابتدای کار خود را با ایفای نقش در سریال "زمانه" بود که آغاز کرد و پله پله اومد بالا. تو این سریال پریناز ایزدیار هم بودا، اما خب انگاری بخت با پری خانوم بیشتر یار بود و حالا می بینیم که ویدا جوان یه دختر شهرت یافته اما تو تلویزیونه! پریناز ایزدیار یه دختر شهرت  یافته تو سینمااااا.

ویدا جوان چهره ای زیبا داره که هم میتونه مظلوم و دختر خوبه داستان باشه و هم میتونه خشن و شیطووون دیده بشه! خانوم بازیگر دهه شصتیمون علی رغم اینکه همه فکر میکنن ساده هستش، اتفاقا در واقع روحیه ای خاص پسند داره که این روند تو ظاهرشم خیلی تاثیر داره. احتمالا بعد از دیدن تصاویری که در ادامه هستند کمی تا قسمتی بخوره تو ذوقتون و با سلیقتون جور در نید و شاید هم بگین واووو خانوم بازیگر چه بلده کاره تو استایل چه کنه! اما ابتدا تصویری از ویدا جوان مشاهده می کنید که مربوط به جشن خانه سینما می باشد.

عکس-ویدا-جوان-در-نوزدهمین-جشن-خانه-سینما

ویدا جوان تو فجر لباس پوشید هرچی لنز دوربینه محو خودش کرد!

میشه گفت در مجموع ویدا جوان کلا اهل استایل های متفاوت هستش و گهگاهی هم میزنه جاده خاکی و از لباس هایی بسیار نازک و یا عجیب استفاده میکنه تا بشه مرکز توجهات. این روزا دیگه کمتر بازیگری به مانند مثلا مهتاب کرامتی پیدا میش که ساده پوش باشند و اکثرا علاقمند تا با تیپ های متفاوت که گاهی هم از خاص بودن در میاد رو به اجق وجق گوشی میره استفاده کنند.

شاید هم این روحیه ای هنری طوره که ناخودآگاد در ذهن روشن و فعال میشه! چرا که بازیگران زیادی هم بودن که به محض بازی در تنها یک سکانس فاز هنری و آرتیست گرفتتشون و در اولین فرصت این حس و حال خودشون رو در ظاهر خود تخلیه میکنند! اما در ادامه استایلی از ویدا جوان مشاهده می کنید که مربوط به سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر هستش و لباس انتخابی این چهره جوان ما یک کت و شلوار سبز بود که همراه با جوراب شیشه ای آبی رنگ و کمربند مشکی و البته کفش پاشنه بلند سِتش کرد!

نکته که در ظاهر ویدا جوان وجود داشت جسارت این چهره در رابطه با آیتمای استایلش بود که به خوبی تونست اونهارو در کنار هم بچینه!

ویدا+جوان

رفاقت باحال ویدا جوان با جاری جانش و یادی از قدیم ندیما!

قطعا همچی خب از باطن ویدا جوان که بگذریم و برسیم به ظاهر خانوم بازیگر باید بگیم که ویدا جوان یه پارنتر جذاب داشت تو سریال پژمان و اونهم بهاره رهنما بود که اون روزها در اوج پختگی دوران بازیگریش بود. تو اون سریال بهاره که خواهر پژمان جمشیدی بود حسابی با ویدا که نامزد پژمان بود کل کل داشت و یجورای به معنای واقعی خواهر شوهر بود حالا و بعد از چندین سال بهاره رهنما و ویدا جوان در جشن حافظ کنار هم قرار گرفتند و به یاد اون سریال با هم شوخی کردند.

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویداجوان

ویدا جوان با این مدل خواستگاریش زد رو دست هرچی ازدواجه!

ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی