|

"ویدا جوان" با اییین تیپ بار و بندیلو بست که بست؛ مدیتیشن خانوم با بچه مرغ چی میگه!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر خوش فیس ایرانیه که خیلی اهل حاشیه سازی نیست و اینبار هم به دلیل سبک جالب لباسی که داشت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای با استعداد و باحال ایرانیه که سابقه بازی در فیلم و سریال های بسیای رو داره که خب باید بگیم بیشتر هم در تلویزیون بودن و کمتر در فضاهای دیگر! ویدا جوان مشخص نیست چرا اما خیلی در شبکه خانگی و یا بر روی پرده سینما دیده نمیشه و با توجه اینکه ویدا جوان بازیگری خوش چهره و توانمند هستش این موضوع کمی تا قسمتی جای تعجب داره. ویدا بانو کار خود را با بازی در سریال "زمانه" بود که شروع کرد اما اوج دیده شدن خانوم خانوما درست زمانی صورت گرفت که اولین بار پژمان جمشیدی رفت جلو دوربین و سریال "پژمان" ساخته شد. در ایجا بود که ویدا نیز شهرت یافت و با توجه به اینکه نقش نامزد پژمان رو داشت با لفظ پژژژی حسابی بولد شد.

کوله بار بسته شده ویدا جوان وقتی یه جور دیگه لباس پوشیده!

اما ویدا جوان کم کم با ایفای کاراکترای خاص دیگر ثابت کرد که یکی از بازیگرای همه فن حریفی هستش که برخلاف چهره ظریفش هم میتونه نقشای خشن رو بازی کنه و هم میتونه مظلوم و یا طنز و اجتماعی دیده بشه. این به تصویر کشیدن همه جور نقشی از دست هر بازیگری بر نمیاد و ویدا جوان در آن استعداد خوبی داره.

اما از این ها که بگذریم برای هر بازیگر قطعا حضور در فضای مجازی میتونه بهترین راه حل بشه تا خیلی راحت تر شهرت پیدا کنه. ویدا جوان د این فضای نامرئی در حال حضر به شدت کمرنگ شده اما خب تا دلتون بخواد از قدیم ندیماش تا هین حالا تو مجازی عکس داره. ویدا بانو مِن جمله هنرمندانی می باشد که یا عکس نمیذاره و یا اگر بذاره قطعا چتان پیتان شده و خاص عکاسی میکنه و استایل میزنه! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر در حالی که به سبک زیبایی عکاسی کردن و برخی از کاربران هم به کوله بار بستش اشاره داشتند.

unknown_296382833_1266238574182318_6049407424846220527_n

ازدواج غیر عرف ویدا جوان چی میگه!

ویدا جوان و همسرش ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد. اگر خواهان خواندن باقی ماجرا هستید مصاحبه با این زوج هنرمند را از دست ندهید.

Untitled

استایل زدنای ویدا جوان که زد رو دست آزاده صمدی 

خب ویدا جوان کمتر در مراسمات سینمایی و اکران ها دیده میشه، اما نکته اینجاست که همه اغلب خانوم آراده صمدی رو عجیب پوش میدونن در حالی ک ویدا جوان هم دست کمی از آزاده بانو نداره.

مثلا همین چند وقت پیش بود که ویدا جوان در یکی از این مراسمات حضور پیدا کرد و با لباسی که به شدت عجب بود نگاه مخاطب رو یه سمت خود جلب نمود. ویدا جوان ظاهرا با این سرهمی که پوشید و کفش های پاشنه بلند نه چندان سادش، احساس خوبی داشت اما در واقع زیر ذره بین عکاسان قرار گرفت.

D9E5F0A5-8093-4907-A692-0ADDCCCAF6F9

مدیتیشن ویدا جوان با ظرفی که پوست تخم مرغ شد!

در ابتدای متن در رابطه با فعالیت ویدا جوان تو اینستاگرام گفتیم. شاید بگین این موضوع چندان مهم نیست اما اگه کمی دقت کنید می بینید اینستاگرام دیگه تنها یک شبکه مجازی برای انتشار و ثبت خاطره ها و عکس نیست، بلکه شده فضایی برای بالا بردن ادما، اخبار زرد و گاهی لاکچری بازی و گاهی هم بردن آبروی آدما و پول درآئوردن و شاخ بازی و شهرت و .... هزار موضوع دیگر! پس مهمه.

ویدا جوان کلا این مدلیه که فیسی کوچولو موچولو و بِی بی داره و اونچه که سن و سالش هست رو نشون نمیده! ویدا بانو با وجود اینکه خیلیم خوش عکسه و خوش استایل، اما چندان مثل برخی از همکارانش به دنبال فالوور گرفتن و حاشیه سازی و دیده شدن های این سبکی نیست. اما باید گفت ویدا جوان نیز مثل خیلیا فعالیت کم و بیشی در صفحه خودش به راه انداخته که با وجود اینکه فالووراش خیلی کمن و به زور نزدیک 80 هزار تا میشن، اما لایک خورش خوبه چرا که عکس و فیلمای جالبی منتشر میکنه و گاهی هم نه چندان متعارف!

unknown_297029762_185812023817656_2890605582537687295_n

در ادامه ویدیویی از خانوم بزیگر مشاهده می کنید که با کپشن مدیتیشن از ظروفی در آب فیلم گرفتن که صداشون واقعا جالبه. راستی ناگفته نمونه که ظروف به دلیل مدل و رنگشون بسیاری از کاربران رو به اشتباه انداختن که پوسته تخم مرغه؟ اما بعد از دیدن متوجه اصلا کاری شدن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی