|

سلفی "مریم سلطانی" با زیبا روی سینما باعث شد سالنش بره رو هوا؛ خانوم چه زیر و زبر شده!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی این روزها سرگرم شغلی دیگر تو زندگیشه، که خب در این راستا اینبار با مهراوه شریفی نیا همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم سلطانی بازیگری محبوب و باحاله که البته میشه گفت از دست هنرمندان ساده ای بوده و هست که قاطی جنجالات دیده نمیشه و از طرفی هم حرکتی برای عجیب دیده شدن نمیزنه. آخه میدونید که این روزا هستند چهره هایی به مانند خانوم بهاره رهنما که از هیچ کاری برای دیده شدن نمیگذرن و هر لحظه باید منتظر حرکتی جدید ازشون باشیم. اما بازیگرانی به مانند خانوم مریم سلطانی اینچنین نیستند که البته برای هر کاری یاد روحیه و ظاهرش رو هم داشته باشید که خب مریم بانو ساده طوره و بهاره رهنما هم روحیه ای شیطون داره و هم ظاهری به شدت جینگول مستونه! مریم سلطانی با بازی در سریال "سه در چهار" بود که دیده شد اما خب سریال "باخانمان" هم خانوم بازیگر رو مشهور ساخت؛ اما باید گفت مریم بانو هیچگاه از دست هنرمندانی نبود که خیلی مشهور و تو چشم باشه و همیشه انگاری از سایه خیلی ریز حرکت میکرد!

14_19_4315_09_257

maryam_soltani__343285294_204569568988270_2113690362056573235_n

مریم سلطانی شهرت نداشت تا اینکه آرایشگاه زد!! هنر چیشد؟

اما خب باید این رو هم خاطر نشان کرد که مریم سلطانی اصلا و ابدا چهره ای به دور از توجهات هم نیست و در حالی که می بینیم خانوم بازیگر بعد از زدن شعبات سالن زیباییشون تا به چه اندازه بولد شدن، باید بگیم که ظاهرا این سالن های زیبایی برای هر کی نون نشد برای بازیگران حسااااابی نون تو روغن شد!

چرا که این روزها همه هنرمندان زن بلافاصله بعد از اینکه کمی تا قسمتی کم کار میشن میزنن تو کار آرایشگاه زدن و دادن خدمات زیبایی به بانوان! البته که پول خوبیم درش داره اما اونچه که مشخصه اینه که این بازیگران زن اونقدرها قوی حرکت نمیکنن و با مشکلات زیادی همراه میشن.

اما کیفیت کار چطوره؟ مهراوه شریفی نیا اینجا سبز شده؟

مثلا نفیسه روشن اومد و این خدمات زیبایی زد، اما اینطور که مشخصه خیلی موفق تو کارش نبوده و شلوغی در کار دیده نمیشه. از طرفی هم خانوم ساره بیات اومد و سالن زد که خب بلافاصله پلمپ شد! مریم سلطانی نیز خیلی ساله که سالن زیبایی "شیمر" رو در شعبات مختلف زده که باز ایشون هم به دلیل مشکلاتی به مانند کیفیت کم مواد و کم کاری پرسنل و ... مورد انتقاد قرار گرفته!

اما جالبیه مریم سلطانی تو کارش اینه که از بازیگران بسیاری دعوت میکنه و تا به حال با بانوان مشهور زیادی عکس گرفته تا بشه اعتبار کارش! اینبار نیز خانوم خانوما رفت به سراغ بازیگری دیگ که البته خیلی مود متفاوتی باهم دارند اما خب اینهم به نوعی اعتبار در کارحساب میشه دیگه. در ادامه ببینیم مریم بانو رو در کنار مهراوه شریفی نیای عزیز.

maryam_soltani__357240548_811974197117299_2538936211303334569_n

آقای بازیگر و عکسایی که براش دردسر شد!

مریم سلطانی از بازیگرای خیلی کم حاشیه هستش که البته طرفدارای زیادی داره و به نسبت کم کار شدنش در این چند سال اخیر خب 363 هزار دنبال کننده تعداد کمی نیست! اگه بخوایم از جدیدترین حواشی خانوم خانوما نام ببریم میتونیم بگیم مریم سلطانی درست بعد از تغییر جنسیت دادن شهره سلطانی که حالا مازیاد سلطانی هستن، تصویری بسیار نزدیک با ایشون گرفتن که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود که چرا بعد از اینکه ایشون آقا شدند انقدر تو آغوش عکس میگیرین! این دو بازیگر در سه در چهار همبزی بودند و مازیار خان نقش خاله ایشون رو بازی میکرد.

سوال خیلی از کاربران این بود که چرا واقعا تا قبل از تغییر جنسیت این بازیگر چنین عکس هایی با این شدت نزدیکی و چلوندن دیده نمیشد و حالا خانومای بازیگر بعد از اینکه شهره تبدیل به مازیار شد چنین همکار دوست شدند؟! البته که ناگفته نمونه بعد از مدتی که چنین عکس هایی از مازیار خان لرستانی زیاد شد، به این بازیگر تذکر داده شد و ایشون هم جهت اصلاح این کارشون واقعا دیگه چنین نکردند!

Untitled+(1)

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

وقتی مریم سلطانی یه پیانیست خفنه و رژیمای قرص و محکم میگیره!

موسیقی را جزئی از زندگی یک هنرمند می دانم و پیاو ساز مورد علاقم است برای تغذی هم در طول هفته 5 روز کامل رژیم غذایی دارم. اما برای 2 روز دیگر غذاهایی که را دوست دارم را میل می کنم.

فاصله از بازیگری

سال 1393 آخرین حضورم من در تلویزیون با سریال دولت مخفی به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی بود.

من با این مجموعه 11 ماه قرارداد داشتم و توقع داشتم همانطور که بعنوان یک بازیگری بکارم متعهد بودم تهیه کننده نیز متعهد باشد اما متاسفاته پول من را ندادند. از آن زمان تصمیم گرفتم بدلیل احترامی که به من گذاشته نشد از کار فاصله بگیریم و شغل دیگری نیز داشته باشم.

maryam_soltani__110033396_615770885729974_4092188010653451031_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی