|

خوشتیپی "مریم سلطانی" با رنگی که خیلی به نماش میاد؛ اینجوری سنش کلی رفت دنده عقب!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی بازیگر سریال باخانمان می باشد که در شغل دومش به شدت اکتیو و پولداره اما خب با حواشی منفی در حال دست و پنجه نرم کردنم هست!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم سلطانی از بازیگراش مشهور و محبوب ایرانیه که با بازیگری شاید بشه گفت کمترررر اومد به چشم اما به شغل دومی که درش فعالی شد حسابی بولد تر شد و حالا خانوم خانوم رو خیلیا هستند که می شناسن، البته خوده واقعیش رو! چرا که این روزا می بینیم نقش هایی از بانوان بازیگر که یه ذهیت دیگه ای براتون میسازن و بعد که میایم تو اینستاگرامشون، یه واقعیت های دیگه رو ازشون می بینیم! مریم سلطانی دقیقا یکی از همون بازیگراست که قبلنا تو سریال های "سه در چهار" و "باخانمان" دیده شده اما خب کسی فکرشو نمیکرد خانوم بازیگر شغل دومی خفن داشته باشه و استایل هایی خفن بزنه! مریم سلطانی در حال حاضر تو کاری دیده نمیشه اما خب اینستاگرام خانوم بازیگر حسابی اکتیوه.

حالا شغل دوم این بازیگر دهه پنجاهیمون جیه؟ می بینیم که این روزا سالن های زیبایی به شدت میون بانوان رواج پیدا کرده. مثلا یکسش ساره خانوم بیات که البته تا افتاح کرد پلمپ شد!! مریم سلطانی نیز اینچنین است و سالن زیبای داره در شعب مختلف که االبته به مانند خانوم بیات رفتار نکرد که بخواد بیاد به چشم و در نهایت پلمپ بشه!! اما جالب که بدونید مریم سلطانی در این فضای مجازی تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که در لباس و استایل های مختلف هستش. در ادامه نمونه هایی از اونرو مشاهده می کنید که مرود توجه قرار گرفتن.

Untitled

Untitled

ژستای تکراری مریم سلطانی که سنشو بیست سال میزنه عقب!

اما همونطور که دیدین این چهره با وجود اینکه در شرف رفتن به سن 50 هستش اما انگاری راحت یه بیست سالی کوجیکتره که خب اینهم از خوبیای داشتن سالنای زیباییه و پول زیاد!!

از طرفی هم رنگ نارنجی به چهره و رنگ پوست خانوم بازیگر حسابی اومد و باعث شد تا با نظرات مختلف و مثبتی همراه بشه. مریم سلطانی کلا این کدلی که از قسمت کمر به بالا بیشتر عکس میذاره، خانوم بازیگر در حالی که استایل های زیبایی میزنه اما خب چندان علاقه ای به عکس های قدی طور نداره و صفحه اینستاگرامش رو به ماند مجله لباس و مد پرررر کرده از تصاویری که تقریبا به یک شکل و ژست هستند.

file

parsine-805626

سالن زیبایی خفن مریم سلطانی که یه عالمه کامنت منفی گرفت

شاید براتون سوال باشه که مریم سلطانی دقیقا کدوم سالن زیبایی رو داره چرا که قطعا سالن یک چهره مهشور، مشهوره و یه برند و فضای عادی نداره. مدتی پیش مریم بانو ویدیویی منتشر کرد که در این رابطه بود که خب این هم از خوبیای بازیگر بودنه که راحت میتونی خودت تبیلغ کار خودت رو داشته باشی.

در حالی که در کپشن این پست مریم سلطانی کپشنی در رابطه با اینکه شعبات شیمر در سطح شهر اونقدری زیاد شده که میتونه خدمات خیلی بیشتری رو به خانمها بده، برخی از کاربران کامنت هایی منفی گذاشته بودند!

ظاهرا کمیت برای خانوم بازیگر بیشتر اهمیت داشته چرا که خیلی ها گله داشتند که تعداد سالن رو بیشتر کردن هنر نیست و بهتره که کفیت کارشون رو بالا ببرن و یا وجود اینکه قیمت های بالایی هم داره، از کم کاری و بی توجهی پرسنل تا چندان خوب نبودن موادی که استفاده میشه همه و همه گلایه هایی بود که برخی از کاربران داشتند!

Untitled

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

خانوم بازیگر همه چی تموم

او در ورزش های شنا و بدن سازی فعالیت دارد و این ورزش ها را به صورت حرفه ای دنبال می کند. او همچنین به نواختن پیانو نیز علاقمند است و می گوید موسیقی نیز باید جزء زندگی یک هنرمند باشد.

وضعیت تاهل مریم سلطانی

مریم سلطانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مریم+سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    عجب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی