|

"مریم سلطانی" با این میکاپ فوق العاده هرچی سالنه رو انگشت چرخوند؛ مدل شالش چه پیچیدس!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی بازیگر ساده ای هستش که حالا شده مدیری جذاب و حرفه ای که چندین سالن زیبایی رو روی یه انگشت میچرخونه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- تو دهه هشتاد و حتی تا پنج سال اول دهه نود کلی سریال خب و جذاب از شبکه های تلویزیون می دیدیم که برای مناسبت های مختلف ساخته و پخش میشدن. اما خب تو این چند سال اخیر شبکه خانگی حسابی ترکونده و از طرفی هم بازیگرا به شدت دسته بندی شدن و یکسری مدام یا بر روی پرده نقره ای دیده میشن و یا در شبکه خانگی! از اون طرفی برخی هستند به مانند لیلا بلوکات و یا مریم سلطانی که فقط و فقط تو تلویزیون دیده میشن که اونهم انگاری دیگه نم کشیده و بانوانی مثل مریم سلطانی رو چندان در این عرصه بازیگری نمی بینیم. مریم سلطانی در سریال "بی خانمان" و "سه در چهار" ایفای نقشی پررنگ داشت و میشه گفت چهره ای کاملا مشهوره اما خب بیشتر رسمی، نه اسمی!

البته که این چندان عجیب نیست و خب برخی از بازیگران هستند که چهرشون بیشتر شهرت داره تا  اسمشون و حتی ممکنه سالیان سال کار کنن و در آخر باز هم همین باشه! اما برگردیم سراغ مریم سلطانی که جایگزین شغل هنرپیشگی یه شغل خوووشگل و پردرآمد گذاشته! این روزا این خانوم بازیگر مدیریت چند شعبه سالن زیبایی به نام "شیمر" رو داره که از طریق اعتبار خودش و آوردن خانومای بازیگر تو سالنش حسابی شهرت پیدا کرده و شده شُهره شهر. مثلا در ادامه نمونه ای جدید از عکمسای مریم بانو در کنار بازیگر رو مشاهده می کنید که مریم معصومی می باشد.

Untitled

شغلی که این روزا وجب به وجب شهر ازش پُررره! مریم سلطانی و درآمدی کهکشانی

خیلی از مخاطبین هستند که بعد از دیدن مریم سلطانی بعد این میزان تغییر به شدت متعجب شدن و یه جورایی برگاشون ریخته اما خب باید گفت آدما تغییر میکنن دیگه! تو این شرایط اقتصادی هم که دیگه هر کی به فکر منتعت و جایگاه و پول درآوردن خودشه و این میشه که شهر شده پر از سالن های زیبایی که بانوان مدیرشن و از کوچیکش تا بزرگش ادامه میکنن! البته که باید گفت هرچی تقاضا بشه عرضه میشه دیگه؛ تو چند سال اخیر هم که خانومای ایرانی به دشت خوشگلاسیون پسند شدن و اعتماد به نفسشون یه جورایی اومده پایین! شاید بپرسین کو کجا کی؟ که باید بگیم اکه یه نگاه به سالنای یبایی و کاشت مژه و عمل بینی و پروتز و آرایش و .. بی اندازید قطعا به این گفته ها پی خواهید برد!

ناگفته نمونه اشاره کنیم مریم خانوم معصومی به شدت اهل این مواد هستند و یه پاشون تو کل زندگیه و یه پاشون تو سالنای زیبایی!

Untitled

مریم سلطانی بازیگر ساده چه دبل چاکلت شد

مریم سلطانی همانند خیلی از همکاراش عمل زیبایی داشته و این چهره فیس نچرالش نیست! خانوم خانومارو اگه سری به پیجش بزنید به خوبی متوجه خواهید شد که علاقه خاصی به عکس قدی ندارن و کلا صفحه اینستاگرامشون انگار تبدیل به مجله ای از مریم شده که از نیم تنه بالا عکس گرفته و شبیه به همم هستن و تنها با تغییر زوایا تند تند عکس میگیره و میذاره! خب آخه چرا!!

مریم سلطانی اهل میکاپ های خیلی غلیظ مثل مثلا خانوم بهاره رهنما نیست اما خب دستی هم بر آتش داره و علاقمنده که زیباتر دیده بشه. این بازیگر دهه پنجاهی خیلی وقته که ایفای نقش نداشته و به نسبت قبل افزایش وزن قابل توجهی داشته است!

Untitled+(7)

Untitled+(3)

مریم سلطانی و زندگانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی