|

چهره زیر و زبر شده مریم سلطانی وقتی زده تو کاسبی جدید؛ شما بیگودی زدی یا بیگودی شمارو!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی از بازیگرای قدیمی در این عرصه می باشد که با شغل جدیدش حسابی تغییر ظاهر داده و حالا با موهای حسابی فرش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم سلطانی رو احتمال به اسم نشناسید چرا که این بازیگر خانوم بیشتر با چهرش شهرت داره تا با اسمی که میون بازیگرا و اهالی سینما در کرده! مثلا سریال "سه در چهار" رو به یاد دارید؟ مریم سلطانی در این کار نقش دختر بزرگه آقا رحمان رو داشت که میشد خواهر علی صادقی! از طرفی هم مریم سلطانی در سریال "با خانمان" ایفای نقش کرد و نکته اینجا بود که این بازیگر جذبمون چندان بر روی پرده نقره ای نرفت و یه جورایی بیخیال این عرصه شگفت انگیز شده و زده تو کار و باری جدید و پررر درآمد!

میون بازیگرای زن زیاد پیش میاد که بانوانی به مانند نیوشا ضیغمی و یا نفیسه روشن و مریم سلطانی که دست به این شغل زده اند. قطعا داشتن یک سالن زیبایی تمام عیار به دست بازیگران خانوم میتونه خوب باشه چرا که فرد شهرت داره و پول، در نهایت میتونه به راحتی جذب مشتری داشته باشه اما انگاری تو ایران این موضوع چندان صدق نمیکنه و جالبه که هر سه خانومی که مثال زدیم در این کار و بار حواشی ازشون در اومد که مشخص شد اونقدرا که خرج کردن دخل نداشتن! در ادامه ابتدا تصویری جدید از مریم بانو. مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

unknown_332122602_1167369393922458_5910834922842783113_n

سالن زیبایی و شاخ مریم سلطانی در حالی که خودش خیلی آرایش ندوست!

مریم سلطانی قبلا خیلی حاشیه نداشت اما درست از وقتی که سالن زیبایی رو زد اونهم در سطحی گسترده و چند شعبه ای، یهو دیدیم خانوم بازیگر چه جنجالی شدن! چه جنجالی تیپ میزنن و چه جنجالی تر میکاپ و مدل مو میزنن! 

مریم سلطانی از هنرمندان مایه داری می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما اهل جار زدن نیست و کارش رو میکنه. این روزا هم که خانومای بازیگر همچون نفیسه روشن تا خسته میشن میزنن تو کار سالن های آرایشی حتی اگه خودشونم بلد نباشن آرایش کنن!! اما بالاتر گفته بودیم مریم سلطانی رفت دنبال علاقش و سالن زیبایی زد اما از طرفی خودش چندان آرایش های غلیظ نداره. حالا چرا؟

شاید برای خیلی ها جالب باشد اما خودم برخلاف حرفه آرایشگری که در آن مشغولم ، طرفدار سادگی هستم و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندم. ناگفته نمونه مریم سلطانی به گفته خود از وقتی سالن خود را تاسیس کرده این فضا شده پاتوق خیلی از بازیگرای خانوم و اینجوری مریم سلطانی نیز با دوری از بازیگری احساس دلتنگی هم نمیکنه. در ادامه سالن لوکس و تبلیغات مریم سلطانی در شهر رو مشاهده می کنید.

biography-maryam-soltani-pendarmovie-com-23

مریم سلطانی و جلب توجهی عظیم با کار و بار جدید!

خب شاید شما هم با دیدن تصویری بالایی حسابی تعجب کرده باشید اما بهتره بگیم که این روزا دیگه خانومای بازیگر حسابی رفتن تو کار آرایش و استایل و خلاصه که دارن میتازونن! اونایی هم که همانند خانوم فریبا نادری و یا مهسا طهماسبی کمتر تو این دو مورد دیده میشن با انتشار تصاویر همسر و فرزندشون بالاخره جلب توجهی می کنند!

جوری که انگاری آسمانه خدا باز شده و تنها همسران این عزیزان افتادن زمین و بقیه شوشو دارن دیو دوسَر!!

حالا برای آشنایی بیشتر با مریم سلطانی در ادامه تصاویر بیشتری از خانوم خانوما مشاهده می کنید اما اگه تنها یه سر به پیج این بازیگر کشورمون بزنید متوجه خواهد شد که اصلا ایشون انگاری ابتدا آرایش بودند و بعد دست و پا دراودند.

Untitled (4)

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

unknown_284936303_715369553120090_2776376179938859899_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی