|

فاجعه مریم مومن تو فیسش که جای کرم پودر کرم شیربرنج میزنه؛ هدیه نامزدش به دور از سنشه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهوریه که اغلب با استایل هایی متفاوت دیده میشه و اینبار خانوم بازیگر تبدیل به چهره ای شبیه به گچ شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن همیشه از بازیگرای باحالی بوده و هست که خیلی زیاد به خودش میرسه. این در حالیه که خانوم بازیگر اولین کاری که باهاش مشهور شد یه کار تاریخی باشه و در 19 سالگی نقش فخرالزمان در سریال "بانوی عمارت" رو ایفا کنه و باهاش شناخته بشه. بعدتر هم سریال نمایش خانگی "جادوگر" رو از مریم مومن دیدیم اما انگاری اونچه که بیشتر به یک بازیگر شهرت و اعتبار میده اون فیلم و یا سریالی هستش که میتونه سبک جذب بهتری داشته باشه و گاهی این اتفاق در تلویزیون بیشتر میوفته. مریم مومن این روزه در پروژه یا دیده نمیشه اما خب اونچه که مشخصه اینه که این چهره در اینستاگرام خودش رو بولد و رو بورس نگه میداره.

مریم مومن به استایل و لباسش خیلی توجه میکنه و اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما همیشه سعی بر این داره تا خوشتیپ دیده بشه و یه جورایی صاحب امضای شخصی در استایل باشه. البته که باید گفت اقتضای سنشه و با توجه به اینکه مثلا خانوم ترلان پروانه هم دقیقا تو این سنه و ایشون نیز تیپ به تیپ در حال عوض کردنه، میشه گفت خیلی موضوع عجیبی به نظر نمیاد. اما مشکل اینجاست که مریم مومن از دست افرادی می باشد که سلیقش تو لباس سلیقه هر کسی نیست که خب در رابطه با این مورد در ادامه مثالی بارز می بینید. اما ابتدای استایل خانوم خانوما رو به تازگی و در یکی از مراسمات سینمایی مشاهده می کنید که با مژه های کاشت و لباسی روشن و آسمانی به شدت رو ابرا بود.

snapinsta

snapinsta (1)

مریم مومن صورتشو با میکاپ انقدر سفید کرد که دیگه راه برگشت نداره!

خب کلا ارایش چیزیه که مورد علاقه همه خانوماست و حتی اونهایی که می بینید ارایش ندارن هم باز یه چیزایی جهت زیباییشون زدن ولی خب خیلی زیرپوستی و ملیح. اما برخی هم هستند به مانند خانوم مریم مومن که دیگه علاقشون بهش خیلی خیلی زیاده و جوری میرن و غرق میکاپ میشن که چهره اصلیشون محو افق میشه. همونطور که مشخص بود نیز در تصویر بالا چهره مریم بانو به قدری سفید شده که چندان جالب به نظر نمیاد و بیشتر انگاری نقاشی شدست تا ارایش!

مریم مومن کلا و در هر حالت عادت به این حرکت داره و اغلب اینچنین دیده میشه. خانوم بازیگر حتی بری تصاویر ساده اینستاگرامی هم با غلظتی تمااام عیار عکس میذاره که در ادامه می بینیم خط لب رو با خط بینی دیگه یکی کرده!

maryam.momen_245230292_964473544102364_8625235386155433262_n

مریم مومن اینجوری نشون داد از سینگلی دراومده

از استایل و لباس که در بیایم، باید بگیم که خب از هر بازیگری یه بیوگرافی و یا مصاحبه هایی در فضای مجازی وجود داره تا مخاطب بتونه باهاشون آشنا بشه. این موضع در رابطه با برخی بیشتره و برای برخی از هنرمندان هم کمتر، چرا که دوست نداشتن خیلی ریز جزئیات رو عنوان کنند.

مریم مومن از دسته چهره های می باشد که خب هم گفته و هم نگفته! مثلا خانوم بازیگر داستان طلاق مادر پدرش رو بارها گفته و اینکه چقدر سختی کشیده و ... رو صریح توضیح داده، اما مثلا در رابطه با مسائل عاطفی و اینکه کسی تو زندگیش هست یا نه لام تا کام صحبتی نداره! مریم مومن که در هر کجا باشه عکس و ویدیو فراموشش نمیشه، ظاهرا اینبار دیگه طاقت نیاورد و از دسته گلی و عرو.سکی که هدیه گرفته رونمایی کرد. این در حالیه که فالووراش بر این نظر بودند شما یک هنرمند مشهوری و نباید اینچنین رفتار کنی، بلکه یا علنی کن و یا کلا چیزی نگو!!!

Untitled+(3)

اما سلیقه عجیب مریم مومن در استایل که شما دوستش نداری

بعد از یک پیام بازرگانی باید بگیم که یادتون میاد در ابتدیایتن گفته شد مریم مومن صاحب سلیقه ای عجیبه؟ از نکات جالب مریم مومن اینه که خانوم بازیگر در ابتدای ورود و شهرتشون با ظواهری بسیار عجیب تر دیده میشدن و  این در حالی بود که مریم مومن رو به یکباره با استایلی می دیدیم که گویی از فضا اومده، اما خب روی زمین بود!!

مریم مومن به مانند خیلی از همکارانش سعی بر جلب توجه و دیده شدن و البته بولد شدن داشت که خب حالا با توجه به اینکه به این موضوعات رسیده، با ظاهری آراسته تر و معمولی تر دیده میشه. شاید براتون سوال بشه چه سبک لباسی رو مریم مومن استفاده کرده که خب در ادامه مشاهده خواهید کرد خانوم بازیگر نسبت به باقی بانوان چقدر متفاوت می باشند.

عکس+بازیگران

گناه۴

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها