|

مریم مومن شاید اولین زنی که بدون آرایش عجیب زیباتر شد؛ نامزدش هدیه گرفته به سنش نمیاد!

maryam momen shayanews

مریم مومن که همیشه در رابطه با ظاهرش مورد توجه قرار گرفته، اینبار مریم بانو به طرز عجیبی در ساده ترین حالتش زیبایی اش دوچندان شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم مومن مِن جمله هنرمندانی می باشد که هم دست تقدیر و اینستاگرام در روند شهرت و دیده شدنش تاثیر فراوونی داشته و هم دست خودش که میشه همون استعداد درونی خانوم بازیگر. مریم مومن اولین بار با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد. این چهره که در این کار تنها و تنها 19 سال سن داشت به خوبی وتونست از پس کارش بر بیاد و حالا می بینیم که مریم مومن تبدیل به هنرمندی نام آشنا و محبوب شده. مریم بانو با نقش فخرالزمان شناخته شد اما اونچه که مشخص بود این بود که کاراکتر انتخابی خانوم بازیگر تنها یک نقش بود و مریم بانو به اون شخصیت داد و با وجود اینکه از سنش بالاتر بود ولی با ابهت تمام تونست کار رو از آب در بیاره.

خب مثلا می بینیم که سارا و نیکا فرقانی هم در حال حاظر 19 سال سن دارند اما میتونن مثلا نقش به مانند فخری رو بازی کنند؟ خیر! و این دقیقا همون استعدادی هستش که ازش صحبت کردیم! 

از کار و بار مریم مومن که بگذریم و برسیم به اونچه که خانوم بازیگر در واقعیت و لایف استایل خودش هست، باید بگیم که مریم مومن از دسته هنرمندانی محسوب میشه که به میکاپ چهرش خیلی اهمیت میده اما اینبار تصویر بدون آرایش خانوم بازیگر معنا و مفهومی دیگر رو رسوند!

maryam-momen-bedone-araiesh-2

مریم مومن نه زیبایی و نه مد روز براش مهمه؛ فقط و فقط غلظت!

قطعا اگر از دنبال کنندگان مریم مومن بوده باشید متوجه نکته تصویر شدین! و یا حداقل به ذهنتون خطور کرده که مریم بانویی که همیشه و همیشه غرق در میکاپ دیده شده حالا با چهره واقعیش تا به چه اندازه زیبایی اش دوچندان شده!

این در حالیه که مریم مومن از فیلترهای اینستاگرامی هم تاستفاده داشته ها، اما خب حداقل میشه گفت با رنگ و لعابی بسیار تند و تیز نیست! شاید براتون سوال بشه خب مگه مریم موم چجور آرایشی رو میپسنده که در ادامه مشاهده می کنید نمونه ای بارز از اونرو! این در حالیه که به نظر میاد دیگه این روزا چنین میکاپ هایی ترند روز نیستند و نچرال و اروپایی مد یکی دو سال اخیر باشه! اما ظاهرا برای مریم بانو غلیظ بودنه هستش که اولیوته نه زیبایی و ترند دیده شد.

maryam.momen_245230292_964473544102364_8625235386155433262_n

نامزدی نامرئی که مریم مومن رو حسابی خوشحال کرد! 

خب قطعا میدونید که داستان طلاق و ازدواج بازیگرا چه آقا و چه خانوم برای یک کاربر تا به چه اندازه باحال به نظر میاد و دنبال میکنند. مثلا می بینید که آقا رضا گلزار یه فسقل ویدیو داد بیرون و مثل بمب ترکید در حالی که اصلا حرکت خاصی هم تو ویدیو انجام نمیداد، اما اونچه که مهم بود ماهیت و موضوع بود که سرنخش میرسید به ازدواج. در رابطه با مریم مومن خیلی مشخص نیست که خانوم بازیگر بالاخره نامزد دارن و یا در حالت یه عقاب همیشه تنهاست زندگی میکنند!

چرا که مریم مومن تا به حال به طور علنی که اصلا از شخصی رونمایی نکرده اما چند باری نشونه هایی در این باب که با کسیه رو کرده! مثلا همین چند وقت پیش بود که خانوم بازیگر از یک دسته گل و عروسک استوری گذاشت و در حالی که چشماش قلبی شده بود هیچ صحبتی نکرد!

Untitled+(2)

و یا مثلا مریم مومن مدتی پیش بود که در مصاحبه ای جالب حضور داشت و نزدیک بود مامان جانش اسم همسر آیندشو بگه که مریم بانو حسابی جلوگیری کرد!

مریم مومن اینبار با فیلتری شدید! باورتون میشه؟

مریم مومن هنوز به درستی مشخص نکرده این روزها در چه حاله و بر سر پروژه ای هست و بیا خیر! اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی اهل نشون دادن پشت صحنه پیش از صحبت از کارش نیست!

اما به تازگی خانوم بازیگر تصویری از خود به اشتراک گذاشت که مثل همیشه با میکاپی بسیارغلیظ و مژه های کاشته شده بود، اما اینبار فیلتری بسیااار شدید هم کارش رو به اتمام رسوند. این در حالیه که خانوم بازیگر بر روی تصویر نوشته بودن به وقت کار! اما کدوم کار خدا داند، چرا که قطعا اگر کاری باشه باید گریمی هم در کار باشه و مریم مومن با سلفی های وقت و بی وقتی که از خود منتشر میکند، اینبار نیز خودنمایی داشت.

photo_2023-05-13_13-59-19

کمی بیشتر درباره مریم مومن و شرطش واسه ازدواج

مریم مومن متولد سال 1377 است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید. مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. او تنها شرط ازدواج را دوست داشتن اعلام کرد.

این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانوم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است. شاید میتوان گفت مریم مومن چون خودش در کودکی چنین ضربه ای خورده باعث شده تا اولویت ازدواج و زندگی رو عشق و دوست داشتن بدونه. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Helia ارسالی در

    دروغه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها