|

خوشگذرونی لاکچری "مریم مومن" تو اونجایی که فقط مستند سازا میرن؛ خانوم کاریزماش بالاست!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهوریه که این روزا میبینیم یه مدل دیگه داره رفتار میکنه و اینبار با مژه های کاشتی که انجام داده بود حسابی سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش چهره و با استعداد ایرانیه که البته کمی هم یخ درون داره! حالا همه اینها یعنی چی؟ یعنی برای بازیگری چهره خیلی مهمه و خب مریم مومن زیبایی خدادادی خودش رو داره و اگر هم بخواد سینما پسند تر بشه میتونه بره عمل زیبایی انجام بده! از طرفی هم مریم مومن در این عرصه شگفت انگیز توانمندی خوبی داره چا که تنها 19 سال داشت که نقش فخرالزمان رو در سریال "بانوی عمارت" به تصویر کشید و از طرفی هم اونقدری خوب نقشش رو ایفا کرد که حسابی مخاطب رو شگفت زده کرد برای اولین بار جلو دوربین اومدن انقدر خوب و تمیز درمیاد؟ از طرفی هم مریم مومن این مدلیه که خیلی تو ظاهر و باطنش چالشی عمل نمیکنه و معمولا می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که انگاری کلا یه مدله! مریم مومن در جادوگر هم که بازی کرد نشون داد خیلی نمتیونه اَکت و لحن خاصی داشته بشه و یه جورایی همش به یک شکله چه عصبانی بشه چه خوشحال، چه اجتماعی و چه طنز طور!!

مریم مومن

خوشگذرونی مریم مومن تو تعطیلات که اگه نمیذاشت اینستا اصلا نمیشددد!

خب همه این موراد گفته شده در بازیگری اهمیت دارند که خوب و بد بودنشون مهمه و گاهی برخی هستند به مانند پژمان جمشیدی که هم شانس باهاشون یاره و هم خودشون واقعا درجه یک هستند. اما مریم مومن این مدلی که از اینستاگرام و فضای نامرئی اما تاثیر گذاره اینستا هم دست بر ندار نیست، که تازه خیلی هم درش اکتیوه و اصلا شاید بشه گفت نیمی از شهرتش رو مریم مومن از  این فضا به دست آورده. 

در ادامه ابتدا ویدیویی از خوشگذرونی خانوم بازیگر مشاهده می کنید که انگاری تو تعطیلات رفتن یه جای دبش و با انتشار این استوری نشون داد اصلا نمیذاره بهش ذره ای بد بگذره، مثل همیشه!

مریم مومن بعد کاشت مژه چه چپ و راست سلفی گرفت! خانوم یه مژستا!!

حالا چجوریاست که مریم مومن از طریق اینستاگرام خودش رو پررنگ کرد؟ اینجوری که میدونید این روزا اینستاگرام شده یه فضاییه شدت جمعی که همممه جور ادمی بزرگ و کوچیک زن و مرد درش دیده میشن و شما حتی اگه به فرد کاملا عادی هم باشید از این طریق به راحتی میتونید شهرت پیدا کرند دیگه چه برسه به کسی که رفته جلو دوربین فیلم برداری! مریم مومین نیز از این فرصت طلایی خودش رو عقب نگذاشت و می بینیم که اتفاقا از خیلیا هم جلو تره و با انتشار تصاویر و گاهی ویدیوهای مختلف از خود نیکی از شهرتش رو کسب کرده.

اما به جز این موارد همونطور که تو عکس اولی هم دیدن مریم مومن به هیچ عنوان خودش رو بدون آرایش نشون نمیده و این در حالیه که به تازگی هم کاشت مژه انجام داد و حالا با عکس های راه و بی راهش صدای فالووراشو درآورده.

maryam.momen_344571747_113814308370319_5266183184281971375_n

در این بین البته که همیشه اون دسته از هوادارا قربون صدقه شخص میرن اما اون دسته دیگه که کاربرای عادی هستند، کامنت هایی نه چندان مثبت دادند و این رفتار خانوم بازیگر رو بچگانه دونستن چرا که از نظرشون مریم مومن این دختر دهه هفتادی یه کاشت مژه انجام داد حالا هِییی عکس میذاره که نشون بده کاشت زده و با توجه به اینکه ایشون هنرمند محسوب میشه خیلی حرکتش رو جالب ندونستن.

مریم مومن با آهنگ bts چرا؟

در ادامه انتشارات عجیب مریم مومن باید گفت خانوم بازیگر مدتی پیش نیز ویدیویی کوتاه از خود به اشتراک گذاشت که بر روی کلیپ آهنگ متفاوت گروه bts بود!

وی در توضیحات آهنگ کلیپ نوشته: «bts_tiktok_vids•Counterparty by Hipinoze»

نامز بازی مریم مومن وسط اینستاگرام چی میگه! 

اما جدا از اینها مریم مومن سن و سال زیادی نداره و از دختران دهه هفتادی سینما می باشد که تو نیمه دوم این دهه نیز متولد شده است. مریم مومن که چند باری تا به حال در رابطه با ازدواجش و معیاراش و طلاق مادر و پدری جوان صحبت کرده، حالا این روزا دیده میشه که تصاویری از دسته گل های مختلف به اشتراک میذاره.

این در حالیه که خانوم بازیگر تا همین چند وقت پیش بر این نظر بود هیچ معیاری برای ازدواج نداره جز دوست داشتن!! مریم مومن با انتشار عکس از گل باز هم صدای کاربران و فالوور های خودش رو دراورد چرا که برخی بر این نظر بودند مریم مومن پیجی بزرگ و پابلیک داره و اینکه اصلا بیاد و چنین حرکات تینیجر طوری انجام بده چندان جالب نیسن چرا چون ایشون بازیگره و مشهور، پس بهتره کمی با احتیاط و کلاس بیشتری عمل کنه!

Untitled (2)

اما جالبه که بدونید مریم مومن مدتی پیش هم در مصاحبه ای جالب حضور داشت که نزدیک بود مامان جانش اسم همسر آیندشو بگه که مریم بانو حسابی جلوگیری کرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است است تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

  • امیر عباس ارسالی در

    ناز

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها