|

"مریم مومن" با این آرایش فوق العاده با چهره خودش خداحافظی کرد؛ خانوم شده سوپراستار دو!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت می باشد که حالا شده هنرمندی پر طرفدار و اینبار اب هوادارای فسقلیش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن بازیگر خوش فیس با استعداد ایرانیه که استعدادش رو اونجایی نشون داد که با بازی در سریال "بانوی عمارت" خودنمایی کرد. خانوم بازیگر در این کار برای اولین بار بود که جلوی دوربین اومد اما خب چون نقشی بولد و خوب داشت با سرعت تمام دیده شد و شهرت یافت. مریم مومن اولین کاراکترش رو تاریخی طور به تصویر کشید و فخرالزمان رو ایفا کرد. طولی نکشید که مریم مومن رو در سریال شبکه خانگی "جادوگر" دیدیم که خب اما این سریال نمایش خانگی نشون داد خانوم بازیگر دهه هفتادیمون زود تند سریع شهرتی بیشتر و بیشتر میخواسته و به همین روش خواسته تا از تلویزیون کَنده شه و به سینما و شبکه خانگی راه پیدا کنه، چرا که میدونید این دو گزینه درآمد و محبوبیتی دو چندان داره.

اما از کار و بار که بگذرین و برسیم به شخصیت خود مریم مومن، باید بگیم که این چهره با توجه به سوابق کاری و صفحه اینستاگرامی که داره نشون داده به شدت علاقمند به دیده شدن داره. خب برخی هستند به مانند خانوم افسانه پاکرو که علنی میگن خیلی شهرت رو دوست ندارن اما بازیگری علاقشونه. برخی هم هستند به مانند مریم بانو که اصلا شاید بازیگر بشن که مشهور بشن و هر دو مورد سلیقه افراده.

Untitled

مریم مومن شده گلزار دوم! خانوم خانوما چه هواداراشو به رخ میکشه!

میدونیم که اینروزا محمد رضا گلزار حسابی با ازدواجش تکونده و از طرفی هم هوادارای که داشته و داره مورد توجه قرار گرفتن و اقای بازیگر رو بیش از پیش بولد نمودن.

اما انگاری این موضوع تنها از علایق گلزار نیست و چهره هایی هستند به مانند خانوم ساره بیات و یا مریم مومن که علاقمندن تا نشون بدن هوادارای بسیاری دارن! به همین جهت مریم بانو اینبار اومد و استوری از هوادارای کوچولوش گذاشت چرا که انگاری در محفلی دعوت بوده که بیشتر حضار دختر پسرای دهه نودی هستند و مریم مومن به ذوق جمعیت این ویدیو کوتاه رو منتشر کرد!

مریم مومن اینجوری با چهره خودش خداحافظی کرد

مریم مومن رو باید از اعتیاد داران نسبت به فیلترای اینستا و لوازم آرایش دونست! چرا که خانوم بازیگر بی رحمانه اونقدری آرایش میکنه که گویی پوستش هیییچ راه در رویی برای نفس کشیدن نداره و اینجاست که باید گفت این بَدددده! مریم مومن گاهی اونقدری در این موضوع غرق میشه که کاربر به شدت صداش در میاد و نظراتی منفی میده! قطعا آرایش برای زیباتر ساختن چهره خانوماست اما نه اینکه با صورت مثل بوم نقاشی برخورد بشه و لایه ای و مواد رنگ و وارنگ بیاد روش!!

ناگفته هم نمونه از دیگر عجایب مریم مومن میشه به قد و قامت خانوم بازیگر اشاره کرد که با 177 سانیت متر قد بلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد.

g

مریم مومن ازدواج نکرده، پس اینجا چخبره؟!

چندی پیش عکسی از مریم مومن دوشادوش یک پسر جوان منتشر شده بود که در ابتدا خیلی ها گفتند احتمالاً مریم خانوم در شرف ازدواج هستند و ایشون نامزد خانوم بازیگر هستن اما با گذشت چندی هیچ خبری نشد و مریم خانوم مومن همچنان مجرد ماندن بعد گفته شد که شاید این آقای جذاب برادر مریم هست اما خانوم مومن تک فرزنده و اصلاً برادر نداره پس این آقا پسر که اینقدر با خانوم راحته و دست انداخته دور کمر خانوم بازیگر کیه؟ در پاسخ باید گفت که احتمالاً ایشون یا دایی یا عموی مریم مومن باید بشه و بعید کسی دیگه اینقدر با مومن اوکی باشه!

unknown_280050654_416075969940350_5417731864893002208_n

کمی بیشتر با مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

مریم+مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بدم‌میاد ازش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها