|

جذاب ترین مدلینگ "گلوریا هاردی" که اون روشُ نشون داد؛ با ساعد سهیلی چه شهرو بهم ریختن!

geloria hardi shayanews

گلوریا هاردی که همیشه با ظاهری ساده دیده میشه اینبار با چهره ای غلیظ و تبلیغی زیبا برای روسری ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلوریا هاردی از بازیگرای به نام و جذابیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب دیگه شهرتش رو پیدا کرده چرا که این چهره عروس خاندان سهیلی ها هستش و چند سالی میشه که با این جمع زندگی میکنه و دیده میشه. گلوریا هاردی با بازی در سریال "کیمیا" بود که مخاطب شناختتش و مشهور شد. این چهره در این سریال نقش دختر کیمیا رو ایفا میکرد که ابتدا بی حجاب بود و بعد با حجاب شد. گلوریا هاردی در اصل هم ریشه ای دو رگه داره از مادر و پدری ایرانی فرانسوی.

اما خونواده سهیلی ها که ازشون گفتیم مربوط میشه به کارگردان اعظم آقای سعید سعیلی که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری رو ساخته اند. اما در رابطه با دخترا و پسراشون باید بگیم که جفت پسراشون رو به مانند آب خوردن آوردن در این عرصه و دخترانشون هم تو زمینه هنر دستی بزرگ بر آتش دارند. اما گلوریا هاردی رو شاید بشه آروم ترین شخص در این خانواده نامید که نه تنها هیچ حاشیه ای نداره، بلکه حتی صحبت و رفتار خاصی هم ازش دیده نمیشه. اما در ادامه جدید ترین فیس از این بازیگر رو مشاهده می کنید.

hashiyeh_24_s instagram 2023-3-7 story

البته که عکس منتشر شده از خانوم بازیگر نشون میده که ایشون مدل برای آرایش یا روسری شده اند که خب باید بگیم این بار اولی نیست که گلوریا هاردی رو این شکلی می بینیم!

چشمانی سینما پسند که گلوریا هاردی ازشون استفاده نمیکنه

اما همونطور که در تصویر بالایی مشخصه گلوریا هاردی چشمان رنگی و زیبایی داره که خدادادی هستند و به مانند خیلی ها از لنز استفاده نکرده. میکاپ ملیح این خانوم بازیگر که بر روی چهرش به خوبی نشسته، توجه کاربران زیادی رو به خودش جلب کرد.

گلوریا هاردی یکی از آیتم های سینما پسند رو داره اما ظاهرا علاقه کافی به بازیگری رو نداره چرا که این روزا دیگه داشتن چشمانی رنگی میتونه هنرپیشه مورد نظر رو خیلی زودتر بالا بکشه و شاید بشه گفت یکی از آیتمای سینما پسند همین مورده که گلوریا هاردی نیازی بهش نداره چرا چون اگه بخواد بازی کنه چه کسی نزدیک تر از پدر شوهر و برادر شوهر و خووود شوهر؟!

j

جنجال عجیب گلویا هاردی و ساعد سهیلی تو سطح شهر

همونطور که گفتیم گلوریا هاردی و ساعد سهیلی هیچگاه در جنجالات دیده نمیشن.این زوج بنا با توجه به تاریخی که خواهر ساعد در اینستاگرام زده در سال 1393 ازدواج کردن و پسری چهار پنج ساله به نام هامون نیز دارند. اما چیزی که درباره این زوج مدتی پیش جنجال به پا کرده بود استفاده شهرداری از عکس ساعد و گلوریا در بنر های شهری بود با عنوان (من یک پدر هستم و من یک مادر هستم).

ftv

همین شد تا جنجالات بسیاری در فضای مجازی ایجاد بشه که چرا شهرداری از زوج هایی که بچه ندارن برای این اقدام استفاده کرده که خب حرف و حدیث ها زیاد شد تا جایی که پدربزرگ هامون کوچولو پستی برای تولد نوه اش منتشر کرد و معلوم شد ساعد و گلوریا پسری چهار ساله دارند که تا به حال حتی کلامی در رابطه باهاش نگفتن!

البته که خیلیا گفتن با توجه به اینکه گلوریا هاردی 6 سال بزرگتر از ساعد می باشد و اقای بازیگر چهره ای بِیبی فیس هم دارد، بیشتر میخوره که هامون برادر کوچیکش باشه نه پسرش!

rrjj

کمی بیشتر با گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی می باشد، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

استایل+گلوریا+هاردی

و اما ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیلو ارسالی در

    زن هم زنهای قدیم که زیبایی خودشون فقط برای مرد زندگیشون نمایش میدادند ومرد هم مردهای قدیم که غیرت داشتند وناموس توویترین نمایش نمیزاشتند درحال حاضر نیش مردای بی غیرت ازنمایش زنشون تا بنا گوش بازه.....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی