|

وقتی خدا تو خاندان سهیلی خوشگلی رو حسابی چاشنی کارش کرده؛ سِت بازیه ساعد و گلوریا فقط!

saed soheili shayanews

خانواده سهیلی از اون دسته بازیگرانی هستند که همشون دستی بر آتش دارند اما شاید بشه گفت ساعد و همسرش گلوریا هاردی محبوبیت بیشتری دارند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سینمای ایران تو دهه اخیر تغییرات زیادی داشته. از لباس و استایل عجیب غریب و غلیظ خانوماش بگیر تا حواشی ساخته شده برای آقایونش و تجاوز و ...! اما یه اتفاق دیگه ای هم که تو این چند ساله خیلی زیاد شده ورود بازیگران جدیده که به واسطه دَدی یا مامی و یا عمه و خاله و خلاصه فک فامیلشون وارد این عرصه شدن و سینما تبدیل به محیطی خانوادگی شده که هر کی رسیده اقوامش رو آورده و دستشو یه جا بند کرده. خاندان سهیلی هم از همین دسته هستند که همممگی دستی بر آتش دارند. اما بین بچهای آقای سعید سهیلی کارگردان مشهور، ساعد سهیلی کارنامه کاری پُرتری به نسبت خواهر و برادرش داره. ساعد سهیلی یه هنرمند همه فن حریفه که میتونه خنده رو به لب مخاطب بیاره و انقدر تو این سبک دیده شده که اصلا جدی هم بازی کنه باز کسی باور نمیکنه! 

ساعد سهیلی سالهاست که با خانوم گلوریا هاردی ازدواج کرده که البته ایشون هم بازیگری قابل هستند اما تنها یک اثر مشهور از خود در کارنامه کاریشون ثبت کردن. سریال جذاب "کیمیا" رو یادت میاد؟ گلوریا هاردی همون رها یا آزاده هستش که میشه دختر خونده کیمیا! گلوریا هاردی خانومی دو رگه ایرانی فرانسوی می باشد که از وقت ازدواجش با ساعد سهیلی در ایران موندگار شد.

اما این زوج جذاب یه پسر کوچولو به اسم هامون نیز دارند که تا همین چند وقت پیش صداشو در نیاورده بودن بچه دارن اما حالا هامون کوچولو شناخته شده هستش و حتی برای خود پیج اینستاگرامی هم داره. در ادامه تصویری جدید از این خونواده مشاهده می کنید.

Untitled

جذابیت و وقار که میگن اینه هااا؛ گلوریا هاردی و ساعد سهیلی از ژَذابا

همونطور که گفتیم گلوریا هاردی نصفش خارجکی و خب از بچگی هم همون جا بزرگ شده. اما چیزی که خیلی برای همه قابل توجه و دلنشینه اینه که خانوم بازیگر با وجود اینکه در خارج از ایران بزرگ شده و زندگی کرده اما در مراسمات سینمایی هیچگاه با تیپ و استایل هایی اَجق وجق و خیلی تو چشم ظاهر نشد. گلوریا هاردی همیشه پوششی ساده و شخصیتی آروم داره که هچوقت برا نوع لباس ناجور مورد سوژه قرار نگرفته!

اما مواردی که گفتیم درست برخلاف خیلی از بانوان سینمای ایران است که فقط کافیه جایی از مراسمات باشند اونوقته که استایل هایی بسیار عجیب و ناجور ازشون دیده میشه. به خصوص در سال 1400 که بعد از دوسال کرونایی مراسمات و جشنواره و اکران های بسیاری برگزار شد و انگاری برخی از هنرمندان ما عقده گشایی کردند و مسابقه ای برای کی شاخ و خفن تره بود!!!

در ادامه گلوریا هاردی رو همراه با همسرش در اکران فیلم مشاهده می کنید که وقار از خانوم میباره و باید برخی از خانومامون حتما یاد بگیرن!

وقتی خدا تو خاندان سهیلی خوشگلی رو حسابی چاشنی کارش کرده!

خانواده سهیلی چه دخترش و چه پسرش همه از خوشتیپای سینما هستند که همو به خوبی ساپورت میکنند. حالا چجوری؟ اینجوری که مثلا سینا خان از اونجایی که مجرد هستند وقتی جایی برای مراسم سینمایی و یا دیگر مهمانی ها دعوت میشن یکی از خواهران جذاب خود را هم برده تا هم عکسا خوشگلتر بیوفتن و هم تنها نباشن. به تازگی هم آقای بازیگر برای اکران حضور پیدا کردند که باز هم یکی از آبجی خانوما همراه ایشون بودند و برای کاربران سوال شد ایشون چرا همه جا هستن!!

yfy

fdf

حواشی عجیب ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در سطح شهر!

اما گلوریا هاردی و ساعد سهیلی هیچگاه در جنجالات دیده نمیشن.این زوج بنا بر تاریخی که خواهر ساعد در اینستاگرام زده در سال 1393 ازدواج کرده اند و پسری چهار پنج ساله به نام هامون نیز دارند. اما چیزی که درباره این زوج مدتی پیش جنجال به پا کرده بود استفاده شهرداری از عکس ساعد و گلوریا در بنر های شهری بود با عنوان (من یک پدر هستم و من یک مادر هستم).

ftv

این تصاویر در فضای مجازی با نظرات کاربران روبرو شد که چرا از شخصیت های معروف که بچه ندارند برای این کار استفاده شده اما بعدا با پستی که سعید سهیلی برای تولد نوه اش منتشر کده بود معلوم شد که ان زوج پسری چهار ساله دارند که تا به حال ازش چیزی نگفته بودن!و این دقیقا همون موضوعی بود که در ابتدای متن گفتیم ساعد و گلوریا اوایل صداشون در نیاوردن که بچه دارن!

البته که خیلیا گفتن با توجه به اینکه گلوریا هاردی 6 سال بزرگتر از ساعد می باشد و اقای بازیگر چهره ای بِیبی فیس هم دارد، بیشتر میخوره که هامون برادر کوچیکش باشه نه پسرش!

rrjj

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی می باشد، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

خاندادن سهیلی خاندان سهیلی

ruuf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی