|

لباس عجیبی که شهاب حسینی واسه همسرش تو عقد انتخاب کرد؛ خانومش کم سنه ولی چه با کلاس!

sanaz arjmand shayanews

شهاب حسینی نیز مدتی پیش به مانند گلزار با خانومی جوان ازدواج کرد اما اینبار لباس سفیدی که به تن عروسش بود بولد شد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شهاب حسینی رو به قطع میتونیم از بازیگرای دوست داشتنی و جذاب ایرانی بدونیم که با تلاش و استعداد خودش به جایگاه حال حاضر رسیده. شهاب حسینی ابتدا تو تلویزیون ایفای نقش میکد و حتی اولین بار با مجری گری بود که جلوی دوربین صدا و سیما رفت، اما طولی نکشید که آقای بازیگر دهه پنجاهیمون خودی نشون داد و تونست به جایگاهی درست حسابی برسه. شهاب حسینی حالا با کلی سابقه کاری و کارنامه پر و پیمون از هنرمندان اسم و رسم دار سینما محسوب میشه که تنها کمی حضورش در یک پروژه میتونه کلی بیننده رو به سمت و سوی خودش بکشونه، چه برسه به اینکه نقش اصلی باشه.

مثلا همین سریال "پوست شیر" که تا مدتی پیش پخش میشد رو یادتون میاد؟ شهاب حسینی از کاراکترای اصلی بود و سریال هم تونست تا فصل دوم حسابی مخاطبش رو حفظ کنه و تشنه تر از پیشش کنه، اما خب از اونجایی که در بیشتر اوقات پایان بندی ها تو ایرانمون چندان خوب نیست "پوست شیر" هم کمی تا قسمتی رفت تو حاشیه و پایایی نه چندان درجه یک. این در حالیه که تیم بازیگری و شهاب خان اصلا کم کاری نداشتن و مشکل از جای دیگه بود! شهاب حسینی مثل قبل پر کار نیست و گذیده کار شده اما همچنان هوادارای خاص خودش رو داره.

شهاب+حسینی

گلزار هیچ، شهاب حسینی عجیب ترین لباس رو برای عقد همسرش انتخاب کرد!

از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل شخصی این چهره، باید بگیم که شهاب حسینی مدتی میشه که برای بار دوم ازدوج کرده. این وصلت در حالی که به مانند بسیاری از دیگر همکارانش کمی عجیب بود، حالا عادی سازی شده. حالا چرا؟ چون مثلا فاصله سنی شهاب حسینی با همسرش خب زیاد هست اما فوقش یک دهه میشه، در حالی که می بینیم محمد رضا گلزار این روزها با همسرش که دو دهه ازش کوچیکتره داره زندگی میکنه و چندان هم تو نرفته حواشی ناجور! 

ولی انگاری همه از شهاب حسینی توقع داشتن و دیدن چنین حرکتی براشون قفل بوده! ساناز ارجمند همسر دهه شصتی این چهره می باشد که روحیه و ظاهری به شدت آروم دارد. البته که هرچه هست از تو چنتا عکسی بوده که خودشون منتشر کردن و اینطور که به نظر میاد ساناز بانو هم به مانند همسرش از جنجالات به دوره تا اینکه تصاویری از خود به اشتراک گذاشت با لباس تمام سفید. همین شد که کاربران این استایل خانوم خانوما رو برای رئز عقدش بدونن و کمی تا قسمتی هم متعجب بشن.

sanazarjmnd_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

شهاب حسینی، یدونه شهاب سینمای ایران با این سوابق جالب و متفاوت!

اگه بخوایم یکی درمیون در نظر بگیریم باید بگیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره. شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

جالبه بدونید ساناز ارجمند کیست!

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و شهاب حسینی متولد 14 بهمن سال 1352 می باشد. 

ظاهرا این روند در میان آقایون و خانومای بازیگر به خصوص آقایون بسیار تِرند شده که زن میگیرن و همسرشون رو آنچنان مشهور میکنن که دیگه رقابتی سخت با خود اون سلبریتی داره! نمونه بارزش هم بهرام رادان و ....

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

و اما شهاب حسینی 

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران بازیگر، مجری و گوینده است. دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

 سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (Shahab Hosseini) همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد.

شهاب+حسینی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جانان. ارسالی در

    شهاب حسینی هم میتونه. ضامن هر فردی. درجهان بشه...

  • من تو ارسالی در

    مرد بچه دار زن طلاق را با گلزار مقایسه نکنید

  • صبا ارسالی در

    آخه این چه لباسیه!!!! آبرو لباس عروس رو بردن با این انتخابشون!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خبر های خوب میزنید عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی