|

وقتی "زن بابک جهانبخش" باشی کمد لباسات اندازه خونه ما میشه؛ نامادریه ولی نه سیندرلایی!

babak-jahanbakhsh shayanews

همسر بابک جهانبخش یعنی پریا پرتوی فرد یکی از بلاگرهای اینستاگرام هست که از زندگیشون به همراه بچه هاش عکس های قشنگی رو به اشتراک میذاره.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- یادتون میاد یه زمانی بود که میگفتن فلان سلبریتی ازدواج کرده و همه با کنجکاوی منتظر بودن که همسر طرف رو ببینن و اگر قسمت میشد یکی دو تا عکس از طرف دیده میشد و یا دیگه خیلی داستان با حال بود دعوت میشدن تو تلویزیون! ولی این روزا به لطف اینستاگرام از همسرای سلبریتی ها بیشتر از خود فرد سلبریتی عکس میبینیم خصوصا که اگر از قضا سلبریتی مدنظر آقا باشه پیج خانومش مسلما بیشتر از خودش طرفدار داشته باشه و حتی مورد داشتیم که زن طرف از خودش هم معروف تر شده و حسابی عرصه رو توی دست گرفته مثل زن شاهرخ استخری که اولی رخ نشون نمیداد و بعد رفته رفته و نمه نمه دید که چیزی از بلاگرای اینستاگرام کم نداره و چرا ایشون هم مثل اونا از این راه درامد کسب نکنه؟

بنابراین زد تو کار بلاگری و الان یه عالمه طرفدار و فن داره حاج خانوم! از اینا که بگذریم میرسیم به بحث مقاله که در مورد خانوم آقااااای صدا یعنی بابک جهانبخش هست، پریا خانوم پرتوی فرد که همسر دوم آقای جهانبخش هست در حال حاضر بلاگر شدن و با تبلیغ و این چیتان پیتان بازیا قشنگ یه خانوم مستقل محسوب میشه که درامد خودش رو داره، ولی خب قبل از ازدواج اصلا کسی بود که این بانو رو بشناسه؟ مسلما نه ولی الان خانوم کرور کرور طرفدار داره و رو بورس هست و حسابی هم تو اینستا اکتیوه که در ادامه یه گریزی میزنیم به پست های این بانو، پس با ما همراه باشید.

IMG_20230620_115328

وقتی زن جهانبخش هر روز یه رنگ و مدل میگرده و حسابی سانتاله

دقت کرده باشید وقتی بعضی از بلاگرا یه لباس تکراری میپوشن خیلی ها هستن که بهشون خرده میگیرن بابت این موضوع و شروع به گفتن حرفایی از این قبیل میکنن که این همه پول درمیاری لباس نداری، چرا لباس تکراری میپوشی! که خب حرفشون زیاد هم منطقی نیست چون بالاخره شاید یکی در هفته چندتا پست بذاره و اکثرا هم استوری ها روزانه هستن بخواد برای هر کدوم از اینا یه لباس متفاوت بپوشه مسلما توی خونه ی طرف جا برای این همه لباس نیست! ولی خب بعضی ها کلا دوس دارن که ایرادهای بنی اسرائیلی بگیرن!

IMG_20230620_115539

حالا گفتیم که پریا خانوم هم یه بلاگر هستن و حتی توی پیجشون تبلیغ های مختلف هم میذارن که خب ایشون و امثال ایشون بیشتر از بلاگرای دیگه توی چشم هستن حتی با وجود این که شاید اندازه ی اونا فالوور نداشته باشن ولی امثال ایشون همسر یه سلبریتی هستن و باید خیلی از جوانب رو رعایت کنن و شما فک کنید که پریا خانوم بیاد لباس تکراری بپوشه خب مسلما یه سریا حتما به روش میارن و میگن که آره بابک جهانبخش برات لباس نمیخره! به همین دلیل هم خانوم پیجش رنگارنگه و پر از استایل ها و رنگ های مختلفه که اصلا آدم میمونه، بگیم پولش جور میشه چون شوهرش بابک جهانبخش هست و خودشم کار داره ولی جا برای این لباس ها از کجا میاره؟! یعنی به قدری ایشون سانتال و شیک میگرده و هر دفعه با یه لباسه که مسلما مثل فیلمایه خارجی یه اتاق جدا برای لباس هاش داره تو خونش!

IMG_20230620_115430

IMG_20230620_115549

پریا خانوم یه سیلی زد تو گوش نامادری سیندرلا

خب همونطور که گفتیم آقای جهابنخش ازدواج دومشون هست و از ازدواج اول صاحب یه فرزند پسر هستن و جالبه که پریا خانوم هم که ازدواج دومشون هست از ازدواج اول یه دختر داره که البته دختر ایشون با مادربزرگش یعنی مادر پریا زندگی میکنه ولی پسر بابک جهابخش با خودش زندگی میکنه که خب پریا میشه نامادری این پسر بچه که اسمش هم آرتا هست و رفتار این مادر و پسر با هم اصلا ستودنیه! خب تو باور عموم اکثر نامادری بد هستن و نمیتونن برای بچه ای که از خودشون نیست مادری کنن ولی پریا خانوم خیلی راحت این باور رو خط میزنه و رد میکنه چرا که ایشون با رفتارهایی که داره ثابت کرده که برای آرتا مادری میکنه و اون رو به عنوان فرزند خودش میدونه بین آرتا و دخترش که اسمش نیلا هستش هیچ فرقی نمیذاره و هر چهارتاشون باهم یه خانواده ی حامی و دوس داشتنی به نظر میرسن.

IMG_20230620_115353

IMG_20230620_115403

وقتی خانوم موهاشو تو آرایشگاه از ما بهترون درست میکنه

خب پریا خانوم کلا عشق لاکچری داره و این از عکس هاش هم مشخصه و شاید باورکردنی نباشه ولی ایشون حتی لوکیشن هایی که تو حالت عادی میره هم همه چیز لوکس و خفن هست و انگار که خانوم تا حالا پاش رو از شمال شهر تهران ب سمت پایینای نقشه نذاشته که همه چیز دور و برش خیلی شیک و سانتال دیده میشه حالا به تازگی هم خانوم یه پست با بچه هاش به اشتراک گذاشته که توی کپشن اون ذکر کرده که موهاش رو تو کدوم آرایشگاه رنگ کرده و خب یه آرایشگاه فوق لوکس و خفن تو زعفرانیه این خدمات رو بهشون ارائه داده که مدل های معروفی مثل کیمیا حسینی تو این آرایشگاه ها سانتال میکنن.

IMG_20230620_115523

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی