|

ریلکسیشن باحال "بابک جهانبخش و همسرش" وسط جنگل؛ خانومش دااااد میزنه نامادریه خوبیه

Babak Jahanbakhsh shayanews

بابک جهانبخش یکی از معروف ترین و خوش صدا ترین خواننده های ایرانی هست که با وجود کم کاری در این زمینه در صفحه ی اینستاگرامش فعاله.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یه سری از سلبریتی ها هستن که حتی روحشون هم خبر نداره که چه خاطراتی برای ما ساختن، مثلا فک کنین سلنا گومز اصلا تو مغزش نمیگنجه که ما یه سری از آهنگاش رو باهم زمزمه کنیم که حتی شاید معنیش رو هم ندونیم یا وقتی داریم زمزمه می کنیم هر چرتی رو به که به گوشمون میخوره رو بلغور میکنیم، بدونیم این که حتی بدونیم درسته یا غلط!  حالا این خوبه تازگی ها یه فاجعه ای پیش اومده که بعضی از آهنگ های فارسی رو هم آدم متوجه نمیشه و نمیفهمه که طرف داره چی میگه یا مثلا یه چیزی میشنوی بعد میری گوگل میکنی، متن آهنگ رو که که میاره میبینی ای خدا اصن خواننده یه چیز دیگه داره میگه و تو کلا از رده شوتی! که البته این باگ به تازگی و تویه آهنگ های جدید خواننده های ایرانی که اونور آب می زیستن، دیده شده.

مثلا شما به شخصه میتونی یه باگ از آهنگ های بابک جهانبخش یبیروون بکشی؟! اصلا وقتی بابک جهانبخش شروع میکنه به خوندن مگه کسی هم هست که بتونه ایراد بگیر اونم از کی! از خواننده ای که صداش آخره احساس و لطافته و همیشه هم از عشق خونده و بس! با وجود این که این روزها یه عالمه بند و خواننده ی تازه اومدن رو کار و یه جورایی نسل جوون جذب این افراد هستن ولی هنوز هم آدمایی مثل بابک جهانبخش تویه ذهن و خاطره مردم موندگارن و و طرفدارهای زیادی هم دارن، البته که امثال بابک جهابخش این محبوبیتی که به دست آووردن خالصانه هست و به خاطره جنس صدا و کار فوق العادشونه و مثل بعضی از خواننده های امروزی که تویه اینستاگرام و یوتیوب هر روز یه سوژه میسازن برای خودشون تا مخاطب و بیننده جذب کنن، نیستن و این یعنی اصالت.

جهان458

بابک جهابخش بالاخره خندید

اگر یه سر به پیج بابک جهانبخش بزنید متوجه میشید که این روزها هر چی که پست میذاره همه با کپشن های غمگین هست و از اون ور استوری هاش هم رنگ و روی شادی ندارن و یه جورایی انگار این خواننده درگیر یه سری ناراحتی شده و باهاشون در حال دست و پنجه نرم کردن هست و این اواخر هم که یه سری خبر رسید از ممنوع الکاری این خواننده و چنتا از همکاراش و بعدش خبر و تکذیب کردن ولی اصلا واقعیت ماجرا روشن نشد، فقط چیزی که از حال و هوای پیج بابک جهابخش مشخص بود این بود که این خواننده حال دلش انگار اونقدرا هم خوب نیست که خب این موضوع همه ی طرفدارهاش رو ناراحت کرده بود که بالاخره یه جرقه ای از شادی تویه این مرد دیده شد! به تازگی و در طول تعطیلات، بابک جهانبخش با خونواده زده به دل طبیعت و یه عکس از خودش به اشتراک گذاشته که در حال خندیدنه و جالبه که مثل پست های قبلی که تویه صفحش هست، کامنت های این پست رو نبسته و طرفدار ها همه زیره این پست از این که بالاخره بابک جهانبخش رو با یه روحیه شاد میبینن اظهار خوشحالی کردن و ازش خواستن که همیشه پست های اینجوری بذاره.

IMG_20230606_130451

IMG_20230606_130505

بابک جهانبخش و اعتقادش در رابطه با ازدواج

بابک جهانبخش از اون دسته از سلبریتی هاست که به شدت برای خونواده ارزش قائله و این موضوع براش اهمیت بالایی داره، اگر پیج این بشر رو ببینید حتی قربون صدقه رفتناش هم برای خانومش مثل آهنگاش لطیف و دلرباست، مثلا همین اواخر یه عکس از خودش و خانومش گذاشته بود به مناسبت سالگرد ازدواجشون که با یه دلبری خاصی این مناسبت رو به همسرش تبریک گفته بود، البته که احتمالا بدونید این ازدواج دوم بابک جهانبخش هست و ایشون قبلا با خانومی به اسم مروارید شهریاری طی یک کنسرت توی لندن آشنا شدن و این آشنایی منجر به ازدواج شد که این خانوم از عوامل برگزارکننده کنسرت جهانبخش توی لندن بود، ولی زندگی مشترک این زوج دووم نداشت و بدون رسانه ای شدن و در سکوت از هم جدا شدن ولی ثمره ی این عشق نافرجام یه فرزند پسر بود که در حال حاضر با پدرش زندگی میکنه، ولی موقعی که بابک جهابخش میخواست که ازدواج دومش رو علنی کنه که البته با یه پست این کار رو انجام داد، اینجوری گفت که: برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم. که خب این حرف و دیدگاه، مخالف ها و موافق های خودش رو داشت.

IMG_20230606_130431

وقتی نامادری مهربونه

همسر دوم بابک جهابخش هم یعنی خانوم پریا پرتوی فرد یه ازدواج ناموفق داشتن که از ازدواج اولشون صاحب یه فرزند دختر هستند که در حال حاضر با مادر پریا خانوم زندگی میکنه، اما نکته ای که وجود داره و کاربرها راجبش صحبت میکنن این هست که این خانوم اینطور که در ظاهر مشخص هست با فرزند بابک جهانبخش رابطه ی خوبی داره و انگار که داستان نامادری های بد در مورد این خانوم صدق نمیکنه و وقته از بین رفتن کلیشه های قدیمی رسیده. بابک جهابخش و همسر فعلیش در حال حاضر فرزند مشترکی ندارن. فیلم سفر به غار عالیصدر بابک جهابخش رو با خونوادش که در صفحه اش پست کرده بود رو ببینید.

IMG_20230606_130415

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها