|

سلفی باحال الناز حبیبی که بعد بوقی اومد با یه اعتماد به نفس عجیب؛ لباس ضربدریه خانومو!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر فیلم فسیل می باشد که در اینستاگرام فعالیتش کم شده اما هستند هوادارانی که از خانوم تصاویر دیده نشده منتشر میکنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای باحال و طنز ایرانیه که البته تو این چند ساله نشون داده هم میتونه به خوبی و راحتی کاراکترای طنز و خنده دار رو ایفا کنه و خوشگل به تصویرشون بکشه، و هم کاراکترایی که اجتماعی طور هستند و ژانر جدی دارن. الناز حبیبی اولین بار با سریال "تا ثریا" بود که شناخته شد اما بعدتر سریال "دردسرهای عظیم" بود که خانوم بازیگر رو به اووووج دیده شدنش رسوند و حسابی مخاطب رو جذب خودش و بازیش نمود. الناز حبیبی بعد دیگه انگاری براش تلویزیون اَخ شد و رفت واسه سینما و تلویزیون.

می بینیم که حالا خانوم خانوما یا در تئاتر حضور دارند و یا در سریال های نمایش خانگی و سینما. فیلم "فسیل" هم که اصلا رو پرده نقره ای ترکونده و پایین بیا هم نیست! اما بهتره بگیم گاهی این مدلیه که یک فیلم به دلیل بازیگرانی اسم و رسم دار به مانند الناز حبیبی و یا بهرام افشاری و هادی کاظمی که درش استفاده میشه میره واسه دیده شدن، درحالی که مخاطب بعد از دیدنش ممکنه بخوره تو ذوقش که این همینه که کلی تعریفشو شنیدم؟ در رابطه با فسیل این حرف زیاد زده شده که البته باید گفت سلیقه ایه دیگه، ولی خب سلیقه عموم مهمه! 

از این ها گ بگذریم در ادامه تصویر از الناز حبیبی مشاهده می کنید در کنار ژاله صامتی بازیگر جذاب ایرانی که جفتوشن موهاشون بیشتر از صورتنشون تو چشم بود!

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-6-15 story (1) (1)

اعتماد به نفس خوب الناز حبیبی تو این دوره زمونه که همه خودشون رو عوض میکنن!

این روزا دیگه عکس و فیلمایی که از خانومای بازیگر میاد بیرون رو داریم می بینیم که خلیاشون چجوری با استایل ها جوراجور عجیبشون دارن توجه هارو جلب می کنند و این اتفاق  جوری شده که انگاری در مسابقه ای بی امان هستند که بدون استراحت از هم سبقت میگیرن و هرکی عجیب تر و تند تر باشه اون برندست! مثلا امروز تصاویری از لاله مرزبان در فضای مجازی دیده شده که نشون میداد خانوم خانوما به شدت دنبال دیده شدن های فتوکالی است.

الناز حبیبی اما از خوبیاش اینه که این مدلی نیست. البته که فکر نکنید خانوم خانوما از مد و ترند جا میمونه خیر! بلکه سعی داره تا گاهی موارد ترندی مثل بوت های بلند رو استفاده کنه تا تیپش فشن تر شه، گاهی مثلا مینی اسکارف رو انتخاب میکنه تا روی مد باشه و گاهی هم سراغ رنگایی تو استایل میره که شاید هر کسی نره مثل زرررد غلیظ! در مجموع الناز حبیبی به دلیل جثه ریزی که داره باید یکسری نکات رو رعایت کنه که خب میتونه الگوی خوبی برای خانوم های ریز اندام باشه که دوست دارند همه جور لباسی رو بپوشند. این بازیگر به دلیل قد و قواره ای خدا بهش داده از کفش های پاشنه بلند هم زیاد استفاده می کنه اما اصلا اینطور نیست که اعتماد به نفس پایینی داشته باشه و بخواد هی قدش رو بلند تر کنه، بلکه از کتونی هم به وفور استفاده میکنه.

الناز+حبیبی

الناز+حبیبی (1)

چرا الناز حبیبی ریزه و برادرش هرکول؟!

همیشه برای کاربر تنها خود بازیگر نیست که جذاب به نظر میاد و خونوادش مثل خاهر و برادر و همسر و فرزندانش نیز مورد توجه قرار میگیرن. اما الناز حبیبی بعد از طلاقش حالا با برادر خود در مراسمات دیده میشه. خانواده این بازیگر خارج از کشر هستند اما الناز خانوم ابتدا با برادرش در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد که خب ژستای بغل تو بغلشون حسابی همرو شوکه کرد که ایشون کی هستند! اما بعد از فهمیدن حالا یکسری هم گیر دادن که از نظر جثه ای این خواهر برادر قد زمین تا آسمون با هم فرق دارن!

ese

بیوگرافی جالب الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی