|

همه گیس میکارن الناز حبیبی گل کاشت شد ته سانتی مانتال؛ مدل تبلیغ شد از نوع دیده نشدش!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگری خوش فیسه که با کمی چیتان پیتان تو ظاهرش به شدت زیباتر هم میشه و اینبار با آرایش و گل روی سر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر خوش فیس ایرانیه که این روزا دیده میشه چندان تو حال و هوای فیلم و سریال و بازیگری نیست و بیشتر به مانند بسیاری از همکارن خود در اینستاگرام فعالت داره. الناز حبیبی با بازی در سریال "تا ثریا" بودخه که دیده و شناخته شد اما این چهره چندان محبوب دلها نشد تا اینکه همراه با جواد عزتی "دردسرهای عظیم" رو بازی کردن و اینجا بود که الناز حبیبی یه صد لِولی تغییر جایگاه داد و نه تنها مشهور شد، بلکه به شددددت محبوب گردید! الناز حبیبی دیگه خیلی تو سریال های تلویزیونی دیده نمیشه و بیشتر سینما و شبکه خانگی پسند شده و اینجاست که باید گفت این بددده!

البته که الناز حبیبی تازگیا در "فسیل" ایفای نقش داشته اما چون هنوز خیلی بولد نشده کمتر در معرض دید می باشد. الناز حبیبی این مدلیه که خیلی اهل آرایش و دیده شدن ها این سبکیه اما خب مدل خودش رو داره و مثلا به مانند بهاره رهنما نیست که بی گدار به آب بزنه و هرچی که دم دستش اومد بزنه و بعد هم چیک چیک عکس! اما تازگیا تصویری از این چهره منتشر شده که ترکیبی زیبا تو عکس جمع شده! چشمان خوشرنگ و گل رو سر و میکاپ ملیح و لبخند جذاب خانوم بازیگر باعث شد تا نظر بسیری از کاربران رو به خود جلب کنه و موارد گفته شده رو بیان کنند.

Untitled

الناز حبیبی نشون میده با جثه ریز چجوری میشه جذاااب بود

این روزا دیگه عکس و فیلمایی که از خانومای بازیگر میاد بیرون رو داریم می بینیم که خلیاشون چجوری با استایل ها جوراجور عجیبشون دارن توجه هارو جلب می کنند و این اتفاق  جوری شده که انگاری در مسابقه ای بی امان هستند که بدون استراحت از هم سبقت میگیرن و هرکی عجیب تر و تند تر باشه اون برندست!

الناز حبیبی اما از خوبیاش اینه که این مدلی نیست. البته که فکر نکنید خانوم خانوما از مد و ترند جا میمونه خیر! بلکه سعی داره تا گاهی موارد ترندی مثل بوت های بلند رو استفاده کنه تا تیپش فشن تر شه، گاهی مثلا مینی اسکارف رو انتخاب میکنه تا روی مد باشه و گاهی هم سراغ رنگایی تو استایل میره که شاید هر کسی نره مثل زرررد غلیظ!

کژوال+پوش+مثل+اناز+حبیبی

تبلیغات و درآمد درست حسااابیه الناز حبیبی

الناز حبیبی گهگاهی تبلیغاتی در فضای مجازی داره و درامد بالایی هم در قبالش داره که البته شاید ما هم جاش بودیم از فرصت شهرت خود استفاده کرده و تبلیغات میگرفتیم که راحت ترین استفاده مالی از شهرته! الناز حبیبی نیز از این قائده مستثنا نیست و جدیدا تبلیغات زیادی میزاره اما همواره سعی داره تا پیجش از این روند پُر نشه و اسمشم بد در نره!

الناز خانومم خیلی زیر پوستی و با کوچه علی چپ زدن خود تبلیغات میکنه و پولش رو میگیره! اما اینبار خانوم خانوما رو در تبلیغی جذاب می بینیم که متفاوت از اونچه که تا به حال از همه بازیگران دیده بودیم، بود!

خانواده الناز حبیبی که خارجکی هستن اما خواستگاری سنتی!

الناز حبیبی:با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. 

elnaz-habibi-lake-1

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی