|

رمانتیک بازی الناز حبیبی با شوهرش که تریپش خیلی شیکول؛ میون زمین و هوا رو یه تیکه بند؟

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی اوایل دهه نود ازدواج کرد و طلاق گرفت اما به تازگی تصویری خصوصی از وی همراه با همسر سابقش منتشر شد که استاسل خانوم عجیب بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی قطعا از بازیگرای جذاب سینما و تلویزیونه چرا که این چهره هم ظاهر و چهره خوشی داره و هم استعداد و توانایی خوبی! الناز حبیبی سابقه بازی هم در سریال طنز و باحالی همچون "دردسرهای عطیم" رو داره و هم تو سریالی همچون "تا ثریا" بازی داشته و اینجوریاست که یک هنرمند نشون میده راهش رو درست انتخاب کدره. الناز حبیبی چندان تو کار حاشیه سازی نیست اما اصلااا هنرمندی بی حاشیه هم نیست و شیطنت خاص خودش رو داره.

الناز حبیی سال 91 بود که با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد و بدون اینکه بچه دار بشن چند سال بعد این زندگی کوتاه رو خاتمه دادن و به طلاقی عجیب کشوندن! الناز حبیبی خیلی وقته که مجرده که البته برخی از کاربران هم حدس و گمان داشتند خانوم خانوما دوباره ازدواج کرده اما این خبر از سوی الناز بانو تایید نشده! الناز حبیبی با همسر اولش عکس های عشقولانه زیاد دارن که در ادامه نمونه ای از این تصویر رو مشاهده می کنید که خصوصی به نظر میاد و الناز حبیبی با استایلی نه چندان متعارف  هستش!!

Untitled

استایل ضربدری و تبلیغات الناز حبیبی رو یه تیکه بند!

الناز حبیبی هم خب به مانند همه مردم داره زندگی می کنه و گرونی و مشکلات شامل حالش میشه. اما راه در رویی که خانومای بازیگر دارند و به راحتی هم میتونن ازش استفاده کنن و راحتم ازش پول در بیارن شهرتشون هستش که حتی اگه در سینما و تلویزیون هم به کارشون نیاد جای دیگه میاد!

مثلا این روزا خیلی مد شده که تو اینستاگرام پیجت رو حالا یا با انتشار عکس های نامتعارف از خود بالا ببری و جذب فالوور کنی و یا فعالیت و هنری داشته باشی! دسته سوم هم چهره های معروف هستند که نیازی ندارن تا شناخته بشن چون معروف هستند اما نیاز دارند تا بیشتر دیده بشن و بر سر زبونا باشن مثل خانوم بهاره رهنما که ابتدا خودش رو اورد رو بورش و حاشیه سازی و بعد کسب درآمدی آنچنانی کرد.

elnazhabibi67_1657199456_1

شاید ما هم جاش اونها بودیم از فرصت شهرت خود استفاده کرده و تبلیغات میگرفتیم که راحت ترین استفاده از شهرته! الناز حبیبی نیز از این قائده مستثنا نیست و جدیدا تبلیغات زیادی میزاره اما همواره سعی داره تا پیجش از این روند پُر نشه و اسمشم بد در نره!

الناز خانومم خیلی زیر پوستی و با کوچه علی چپ زدن خود تبلیغات میکنه و پولش رو میگیره! اما اینبار خانوم خانوما رو در تبلیغی جذاب می بینیم که متفاوت از اونچه که تا به حال از همه بازیگران دیده بودیم، بود!

داداش سوپر خوشتیپ الناز حبیبی که هیچ جوره شبیه الناز نیست!

اما الناز حبیبی بعد از طلاقش حالا با برادر خود در مراسمات دیده میشه. خانواده این بازیگر خارج از کشور هستند اما الناز خانوم ابتدا با برادرش در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد که خب ژستای بغل تو بغلشون حسابی همرو شوکه کرد که ایشون کی هستند! اما بعد از فهمیدن حالا یکسری هم گیر دادن که از نظر جثه ای این خواهر برادر قد زمین تا آسمون با هم فرق دارن!

مدتی پیش الناز حبیبی از اونجایی که در برنامه دورهمی حضور پیدا کرده بود اینبار نهران مدیری از دیدن برادر الناز خانوم متعجب شد که چقدر از لحاظ چهره ای به هم شباهت دارند!

ese

کمی بیشتر با الناز حبیبی و بینی که هنوز عمل نشده بود!

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

الناز+حبیبی

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی