|

وقتی هدی زین العابدین خیلی شیک و رعنا میاد جلو دوربین؛ فوتبال پلی میکنه در حد سوباسا

hoda-zeinolabedin shayanews

هدی زین العابدین از بازیگرهای معروف و بنام هست که به تازگی شاهد هنرنمایی اون در سریال رهایم کن هستیم که بسیار مورد توجه بیننده ها قرار گرفته

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها سینمای خانگی داره با قدرت و کوبنده جلو میره و حسابی رو بورسه و بازارش گرمه؛ حالا چرا اینطوریه؟ خب دیدین که تو سریال های سینمای خانگی دست کارگردان بازتره تا تلویزیون و مطرح کردن یه سری چیزا خب راحت تره که تویه تلویزیون شاید این مسائل تابو باشن و نکته دیگه این هست که نحوه گریم و انتخاب لباس هم تویه سینمای خانگی خیلی خیلی راحت تر از تلویزیونه چرا که افراد تو این حیطه بیشتر هم تیپ اکثریت جامعه هستن تا تلویزیون که این موضوع رو واقعی تر نشون میده و خب با توجه به تنوعی که گریم ها و استایل ها دارن تو این فضا جذابیت مجموعه دو چندان میشه، اما سینمای خانگی یه خوبیه دیگه ای هم داره که اون بیرون کشیدن هر چه بیشتر استعدادها و پتانسیل یه بازیگر که شاید ما قبل از اون ازش خبر نداشتیم، مثل هدی زین العابدین تویه سریال رهایم کن.

هدی زین العابدین یکی از بازیگرهای زیبا و توانمند هست که شاید خیلی از ماها اون رو میشناختیم و دیده بودیم ولی تا به حال در جایگاهی که الان تویه ((رهایم کن)) داره، ندیده بودیمش، مثلا چند سال پیش یه سریال از تلویزیون پخش میشه به اسم سقوط یک فرشته که خب اونجا این بازیگر مطرح شد ولی این شهرتی که الان و این روزا داره خیلی بیشتره، که خب یکی از دلایل این موضوع این هست که به لطف فضای مجازی و اینستاگرام هر روز یه تیکه های کوچیک از اکثر سریال هایی که تو سینمای خانگی در حال پخش هست، پست میشه که مردم به خاطره این موضوع بیشتر ترغیب میشن که برن و به دنبال کردن و تماشای اون سریال بشینن، از اینا که بگذریم هدی خانوم با توجه به این که این روزا حسابی نقل محافل شده، تویه اینستاگرام هم به همون نسبت حسابی فعال شده و داره برای جذب بیننده بیشتر برای تماشا ی سریال با پست های مختلف مثل گذاشتن قسمت های جالب فیلم و غیره بازار گرمی میکنه، که حالا به تازگی این لا به لا ها یه پستی از خودش منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

هدی

تولد عکس طوری هدی زین العابدین

قبلا فضای مجازی خیلی مسموم بود، چرا که هر کسی که از راه میرسید با یه سری حرکتای عجیب و غریب دوس داشت که هر چی داره و نداره رو تو چشم ملت بکنه و ادای پولدارا و لاکچری ها رو دربیاره که بعد یه مدت خبر میرسید که فلان بلاگر ماشین و خونه و حتی لباسای تنش قرضی بوده برای این که مطرح بشه! البته هنوز هم از این آدما و بلاگرا تویه اینستاگرام زیاده ولی موضوعی که وجود داره این هست که حداقل حتی شده یه عده ی کم تویه این فضا انقد سلبریتی های بزرگ خارجی رو دیدن که چه ساده و خودمونی تولد میگیرن و یا اگر جشن مجلل و بزرگی هم باشه اون رو به اشتراک نمیذارن که این دوستان هم به تبعیت از اون ها همین کار رو کردن که خب میشه گفت تا باشه از این تقلیدا باشه!

هدی4564

حالا هدی خانوم هم به تولدش بوده که به مناسبت این روز یه عکس از خودش به اشتراک گذاشت که نه خبری از کیک بود و نه زلم زیمبویه خاصی که همین موضوع باعث شد کاربرا واکنش های خیلی جالبی نسبت به این موضوع نشون بدن مثلا یکی از کاربرها گفت:چطور میتونی انقدر نچرال و خوشگل باشییییی! که خب واقعا هم حق گفته چون ایشون با یه میکاپ محو و یواشکی انقد زیاد تغییر میکنه و زیبا میشه که حد و حصر نداره، اما موضوع دیگه این هست که هدی خانوم از اول هم این رفتار اروپایی طور رو داشت و همین قدر شیک و مجلسی رفتار میکرد و از حاشیه ها خودش رو دور نگه میداشت. عکس زیر مربوط به همین ماجرا هست که با این کپشن پست شده: تولد واژه ای ایست در پی معنا شدن، مفهومی است در تب و تاب رسیدن، تولد گاه بهانه ای است برای دلتنگ خود شدن، شانه است برای جستجوی خویش... ممنون از تبریکای پر مهرتان.

IMG_20230614_102132

وقتی هدی یه مدل سوپر نچراله

این روزا اینستا رو که باز میکنی هر کس که از راه رسید برای خودش مدل شده اونم با هزارتا عمل و سرخاب سفیداب، یعنی دقیقا برعکس استاندارد های دنیا  و برندهای بزرگ برای مدل شدن، حالا در این بین باید بگیم که هدی زین العابدین با توجه به فیس نچرال و طبیعی که که داره که حتی خال رویه چونه اش امضا و تائید این موضوع هست و همچنین قد و هیکلش در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت داره و حسابی میدرخشه و به خاطر این موضوع هم اکثر استایل هاش تو چشم هستن همیشه، براتون چند تا از عکساش رو گذاشتیم که ببینید.

IMG_20230614_102207

IMG_20230614_102142

کمی بیشتر با هدی زین العابدین

هدی زین العابدین که در حال حاضر 34 سال داره، مجرد هست و ازدواج نکرده. هدی فوق دیپلم گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی داره که فعالیت خودش رو از حضور تویه تیزرهای تبلیغاتی مثل تبلیغ برنج آوازه شروع کرد و از 16 سالگی با فیلم «خانه روشن» به عرصه بازیگری پا گذاشت. در رابطه با مطالعه برای بودن تویه این حرفه هدی اینجور گفت که برای بودن تویه این عرصه مطالعه داشته ولی بیشتر تلاشش یادگیری از نوع بصری بوده و سعی کرده که از طریق نگاه کردن و تمرکز بیشتر روی آثار و اهالی این عرصه یاد بگیره. هدی خانوم در سال 96 در جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد این جایزه در آخر به سحر دولتشاهی تعلق گرفت. این بازیگر همچنین به بازی فوتبال هم علاقه ی شدیدی داره وحتی تو این عرصه هم فعاله و فیلم زیر رو از تمرینات سختش برای این بازی به اشتراک گذاشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب بازیگروهنرمنداست شیکپوش جذاب

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • از همین هوالی ارسالی در

    ورزش کردن یکی از کار هایی هستش که باید در برنامه روزانه مان داشته .

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی