|

هدی زین العابدین خوشتیپ بود تا این لباسو پوشید؛ پرستار رهایم کن چه اکسسوری غولی انداخت

hoda zinolabedin shayanews

هدی زین العابدین همیشه از بازیگرای جذابی بوده که به خوبی استایلش رو انتخاب میکرد تا اینکه این عکس از خانوم بازیگر رو شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هدی زین العابدین از بازیگرای به شدت جذاب و خوش فیس ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب انگاری مدتی میشه که خانوم بازیگر رو فقط میتونیم تو سینما و یا شبکه خانگی یافت کنیم و دیگه خیلی در جعبه جادویی دیده نمیشه. این در حالی که بسیاری از بازیگران این مدلی شدن و کمتر چهره خفنی مونده تو تلویزیون. هدی زین العابدین این روزا در سریال "رهایم کن" ایفای نقش دارد که خب میشه گفت از کاراکترای اصلی هم محسوب میشه و داستان حسابی داره حول محورش میچرخه و از طرفی هم فیلم "دسته دختران" با ایفای نقش وی بر روی پرده سینما است. هدی زین العابدین یه دختر دهه شصتیه که ابتدا کار خود را با بازی در سریال "سقوط یک فرشته" در نقش یک دختر خانوم چادری شروع کرد و با وجود اینکه چهره عمل کرده ای داشت اما معصومیت خیلی بهش میومد.

هدی خانوم البته که قبل تر در  سریال "آشپزباشی" هم ایفای نقش داشت اما خب اون موقع اونقدری کم سن و سال بود و کم تجربه، که اصلا این سریال کمکی به شهرت و روند شناخته شدنش چندان نکرد. هدی زین العابدین رو این روزا می بینیم در حالی که تبدیل شده به بازیگری اسم و رسم دار با کلی ابهت کاری و البته با کمترین حاشیه که خب میشه گفت این راه دقیقا اون راهیه که آرتیستای با جَذبه میرن. هدی زین العابدین از هنرمندان دارای امضا شخصی در استایل می باشد که در ادامه بیشتر باهاش آشنا میشیم اما ابتدا تصویری از خانوم بازیگر با لباسی که چندان به دل کاربرا ننشست مشاهده می کنید که جالب بود.

campec.ir_s instagram 2023-5-31 story (1)

استایل های خاص پسندانه هدی زین العابدین که امضای شخصی داره!

یکسری از چهره ها هستند به مانند خانوم نگین معتضدی و یا بهاره رهنما که سعی بر این دارند تا خوشتیپ دیده بشن و البته متفاوت، اما اونچه که دست آخر طبق سلیقشون تحویل میگیرین ظاهری نه چندان عام پسند و البته شلوغه که خیلی هم خوشگل نشده!

اما برخی هستند به ماند خانوم سارا بهرامی و یا هدی زین العابدین که فکر میکنن و از استایلیست کمک میگیرن تا زیباتر و البته خاص دیده بشن. گاهی این خاص بودنه خیلی جذاب به نظر نمیاد اما گاهی به قدری زیبا و به جا و درست انجام میشه که لنز دوربین ها بیخیال از خانوم بازیگر نمیشن.

هدی+زین+العابدین+بوهمین+2

hoda_zeinolabedin_1549059590_1

اما از نکات جالبی که خانوم خانوما درظاهرش خحیلی دوست داره داشته باشه اکسسوری های بزرگ هستش که هر کسی جسارت انداختنشون رو نداره تا مبادا زشت نشن!

هدی+زین+العابدین+جسور+2

یه آیتم جذاب که تو چهره هدی زین العابدین هست و هرکسی نداره!

احتمالا اگه هر بازیگر دیگه ای بود با برداشت خال از روی صورتش قصد این رو داشت تا جذاب تر به نظر بیاد، اما جالبه که گاهی اتفاقا همون خال جذابیتی دو چندان به فرد میده و اعتماد به نفس خوبی که شخص پیدا میکنه توسط همون خال، دو قدم جلوتر از بقیست!

هدی زین العابدین به هیچ عنوان چهره نچرالی نداره و با بینی تراش داده شده و فسقلیش اونچه که در چهره داشته رو زیباتر کرده. قطعا پیشرفت علم هم برای زبیایی واسه همین موارده تا شخص نقصاش برطرف بشه و یا به زیبایی بیشترش کمک بشه. اما خب گاهی هستند خانوم هایی که با تزریق بیش از اندازه و عمل های عجیب خودشون رو نه تنها از اون طبیعی بودنه در میارن، بلکه زیبایی مصنوعی دریافت میکنن! تازه اگه زیبا شده باشن!!

Untitled

یه چیزای باحال درمورد هدی زین العابدین

شاید براتون جالب باشه بدونید که هدی زین العابدین قبل از اینکه اصلا به شهرت برسه و معروف شه کار بازیگری رو از بازی در تبلیغ برنج آوازه شروع کرد و در تیزر تبلیغاتی این شرکت ایفای نقش داشت.

البته هدی زین العابدین در گفتگویی قابل تامل درباره علاقه اش به هنر بازیگری می گوید: «من به این هنر و حرفه بسیار علاقه مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم».

همین جمله کافی است که مخاطب بداند و تاویل کند که برای رسیدن به پرده نقره ای و جعبه جادو راه های غیر شرافتمندانه نیز وجود دارد.

Untitled

بیوگرافی هدی زین العابدین

هدی زین العابدین متولد 23 خرداد 1368 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد. هدی در یک خانواده 5 نفره بدنیا آمده و یک برادر و یک خواهر نیز دارد ، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار دار بود که مدت هاست فوت کرده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها