|

هدی زین العابدین با مدلینگش شد شبیه خواهر جانی دپ؛ با این زلم زیمبو میخواد فال بگیره!

hoda zeinolabedin shayanews

هدی زین العابدین یکی از بازیگر های خوش آتیه ی سینما هست که فعالیتش رو از سال 90 شروع کرده و در حال حاضر سریال رهایم کن رو از اون میبینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از سلبریتی ها هستن که شاید چندین سال هست که تویه عرصه ای که فعالیت میکنن، ولی تا به حال اونجوری که باید ندرخشیدن و شاید برای مردم آشنا باشن ولی محبوب نیستن، مثلا خیلی از وقت ها دیدید که یه سری بازیگر هستن که خیلی خوشگلن ولی خب تا به حال فرصتی براشون پیش نیومده که هنر کاری خودشون رو نشون بدن و کارگردان ها هم خب فقط به علت داشتن زیبایی اون ها در فیلم ازشون دعوت به همکاری میکنن و مردم هم به احتمال زیاد از روی چهره این افراد رو میشناسن و شاید طول بکشه که اسمشون رو هم یادشون بمونه و مثلا وقتی که تویه فیلم یا عکسی ببینن اون افراد رو بگن اااا این بازیگره! یکی از بازیگرهایی که خب شاید تا به الان خیلی ها دیده بودنش ولی پی به هنرش نبرده بودن، هدی زین العابدین هست که یکی از بازیگرهای به شدت زیبا و کاریزماتیک سینمای ایران حساب میشه.

هدی خانوم با وجود این که فعالیت خودش در عرصه ی هنر رو از سال 90 شروع کرده ولی احتمالا خیلی ها اون رو با سریال رهایم کن که این روزا در حال پخش هست، بشناسن که خب بیشترین دلیلش هم به خاطره این هست که هدی خانوم تویه این سریال یکی از کاراکترهای اصلی هست و به عنوان نقش فرعی هنرنمایی نمیکنه و حسابی تویه چشم مخاطبه، نکته ای که خیلی راجبه هدی زین العابدین جالبه، خال روی چونه اش هست که یه جورایی اون رو خیلی خاص کرده و احتمالا هر کسی که ایشون رو دیده باشه نمیتونه بدون خال تصورش کنه! اما بگیم که هدی زین العابدین علاوه بر این که تویه عرصه ی بازیگری فعاله کارهای مدلینگ هم میکنه که خب با توجه به قیافه و استایل و قد و بالاش این موضوع عجیب نیست، حالا به تازگی هم خانوم یه عکسی از خودش منتشر کرده که حسابی برای مخاطب ها جذاب بوده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

هدی4564

زیبایی وسترن طور هدی زین العابدین

شاید این موضوع که بازیگرها در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت کنن، در کشورهای خارجی خیلی خیلی قبل از ایران رواج داشته و خب یه چیز طبیعی محسوب میشه ولی در ایران هم یه چند صباحی هست که این موضوع داره جا میفته و بازیگرها رو در جایگاه مدل هم میبینیم؛ مثلا بعضیاشون مدل میکاپ میشن مثل مرجانه گلچین که بعد و قبل آرایشش، زمین تا آسمون فرق داره و برای آدم غریب میاد، بعضی ها مدل معرفی لباس میشن مثل مهدی پاکدل که وقتی پوسترهاش وصل شده بود حسابی دل یه شهر رو برده بود و یا بعضی ها هم مدل معرفی برند های مختلف مثل غذایی میشن، مثل گلزار که این اواخر مدل معرفی یه آبمیوه بود.

هدی446

پس با این اوصاف داستان مدل شدن بازیگرها تویه ایران در زمینه های مختلف حسابی داره رونق میگیره، حالا به تازگی هم هدی زین العابدین مدل عکاسی شده و یه عکس شدیدا زیبا از این مدلینگ پست کرده که حرف نداره. چیزی که تویه این عکس خیلی برای مردم جذاب بوده استایل مردونه و اکسسوی هایی بوده که ایشون استفاده کرده و البته ایشون داخل این عکس انگار هیچ آرایشی نداره و مثل خیلی از بازیگرهایی که خودشون رو با میکاپ خفه میکنن تا زیباتر به نظر برسن، رفتار نکرده و کلا میشه گفت که هدی زین العابدین یه زیبایی خدادادی هست که با یه ذره شیتان پیتان یهو دیگه میشه در حده ملکه. این عکس با این کپشن پست شده: ناراحتی آدما رو جدی بگیرید، ناراحتی از اونا یه آدم جدید میسازه که دیگه نمیشناسیشون.....

IMG_20230608_102919

کمی بیشتر درباره ی هدی زین العابدین

هدی زین العابدین که در حال حاضر 33 سال داره، مجرد هست و در کرج به دنیا اومده و در یک خانواده پنج نفره بزرگ شده که یک خواهر و یک برادر داره، پدرش مغازه دار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده. هدی خانوم تحصیلاتش رو در زمینه گرافیک ادامه داده و در این رشته فارغ‌التحصیل شده و دستی هم تویه عکاسی هم داره و یکی از بازیگرهایی هست که به شدت از حاشیه فراریه و حدالامکان از هر گونه حواشی دوری میکنه و یه جورایی تمام تلاش و تمرکزش رو فقط روی کارش گذاشته.

هدی565+5

این بازیگر برای اولین بار، قبل از این که به عنوان بازیگر دیده و شناخته بشه، تویه تیزرهای تبلیغاتی فعالیت کرده که خب به علت زیبایی و صدای خوبی که داره بخت باهاش یار بوده و این موضوع باعث باز شدن پاش به عرصه ی بازیگری شده و از تاثیرگذارترین سریال هایی که در ابتدای فعالیتش بازی کرده و باعث شهرت اون شده میشه به سقوط یک فرشته اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها