|

لباس تمام سفییید "مریم مومن" چه خفنش کرد؛ داشت خوشتیپ میشد یهو دستش خط خورد!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای خاص تلویزیونه که چندان استایل هایی همه پسند نمیزنه اما اینبار خانوم بازیگر با تیپپ تمام سفیدش یه جور دیگه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن یکی از بازیگرای نوپا در این عرصه شگفت انگیز می باشد که البته امروز و دیروز وارد نشده، بلکه تو دهه نود اومد و. شهرت بافت، اما با توجه به سابقه کاری کم و چند سال حضوری که داشته میشه گفت از بازیگرای جدید الورود محسوب میشه. مریم مومن ابتدا با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده شد و شهرت یافت .و خب نکته جالبشم اینجا بود که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما که تو نیمه دوم این دهه متولد شده، در نقشش تنها 19 سال سن داشت و تونست با ابهتی کامل و به درستی دیده بشه. مریم مومن به مانند بسیاری از همکاران خیلی زود راه یافت به شبکه خانگی و تو سریال طنز "جادوگر" شناخته شد، اما تنها دلیل شهرت این چهره بازیگری اش نبود بلکه ......

بلکه خانوم خانوما از دست هنرمندانی هستش که تو اینستاگرام به شدت فعال شد و با انتشار عکس و ویدیوهای مختلف از خود هی بیشتر و بیشتر دیده و وایرال شد. خب میدونید که این روزا دیگه عصر عصره اینترنته و فضایی که نامرئیه ولی خیلی تاثیر گذاره رو زندگی و روان آدما. برای چهره هایی هم که به دنبال جلب توجه باشن اصلا دکانی بهتر از اینستاگرام وجود نداره!! مریم مومن هم از اونجایی که علاقه وافری به نگاه افراد داره اومد و شد یکی از اکتیو های این شبکه و حسابی از خودش مایه گذاشت. اما ایتدا بهتره تصویری از وی در مراسم جشن حافظ ببینیم که با تیپ تمام سفیدش نشون داد میتونه خوشتیپ باشه.

maryam.momen_295230653_356151103360585_3732678704796273609_n

مریم مومن سعی کرد خوشتیپ بشه یهو دستش خط خورد!

حالا چرا میگیم نشون داد میتونه خوشتیپ باشه؟ چون بازیگرا سه دسته هستند. یکی به مانند مریم مومن و بهار رهنما در تلاشن تا عجیب و خاص دیده بشن که خب دست اخر ممکنه خیلی مورد پسند واقع نشن! یک دسته هم همیشه ساده هستند و اصلا انگار خیلی براشون مهم نیست چی بپوشن و برخی هم دقیقا میدونن چه ترکیب استایلی رو برای کجا استفاده کنن و یه جورایی تو تیپ امضای شخصی برای خودشون دارن به مانند خانوم سارا بهرامی!

مریم مومن بارها شده که ظواهری نه چندان زیبا داشته و در حالی که سعی بر خاص شدن در مراسم رو داشته، اما در عوض به شدت عجیب دیده شده و حتی مورد تمسخر نیز قرار گرفته! در ادامه نمونه ای از موراد گفته شده رو مشاهده می کنید که بسیاری از کاربران استایل سوگل طهماسبی رو تحسین کردند.

96

اینستاگرام مریم مومن با این وسواس خاص چیده شد!

مریم مومن یه روحیه شیطون داره که البته به مانند خانوم قریشی نیست که همش دم پر حواشی و جنجالات باشه و سرش درد کنه برای این مسائل و دیده شدن های این مدلی اما خب کارشم میکنه و اصلا بولد شدن توسط موارد مختلف جز بازیگری دریغ نداره!! مریم مومن اصولا گفتیم که عکس خیلییی از خودش میذاره و خب چون یه وسواس عجیب داه که نمیتونه با دوربین گوشی و لوکیشین معمولی عکس بگیره، معمولا خانوم بازیگر رو در فضایی خاص با لباسی خاص و آرایشی درست حسااابی می بینیم و اینجوریاست که مریم مومن هیچگاه تو روزمرگیش دیده نمیشه. 

unknown_330946729_221434910284711_4484681197099129295_n (1)

وقتی مریم مومن علنی پسرارو میزنه له میکنه

مریم مومن به گفته خودش یه کودکی سخت اندر سخت داشته جوری که از سن و سال پایین کار کرده و مراقب مادرش بوده. خانوم خانوما که در سن 9 سالگی شاهد جدایی مادر پدرش میشه با حوادث بسیاری تو زندگی مواجه شده اما حالا لایف استایلی مورد علاقه خود برای خود ساخته.

مریم مومن که به تازگی در برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی حضور پیدا کرد گفتگویی جالب در راطبه با کتک زدن پسرا داشت! انگاری این جدایی مامی و ددی از مریم بانو یه دختر با روحیه پسرونه ساخته که از خودش حسابی دفاع میکرده کمه هیچ، پسرارو هم مورد عنایت دستش قرار میداده!!

دختر تورک

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را (اوغلوم) پسرم صدا می زد.

maryam.momen_295116366_419106596910591_2655421015625025096_n

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

maryam.momen_s+instagram+2023-2-21+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی