|

سلفی زیبای "نفیسه روشن" با عشق جان فسقلیش؛ فیلتر از چهرش پرید و خود واقعیش نمایان شد

nafiseh roshan shayanews

میدونیم نفیسه روشن یک طلاق داشته و یک رابطه فاب طور، اما تا به حال بچه دار نشده بود تا اینکه اینبار با یه فسقلی اومد و همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای باحال و مشهور ایرانیه که این روزا می بینیم تو فیلم و سریالی دیده نمیشه و تقریبا میشه گفت آخرین کاری که نفیسه بانو درش ایفای نقش داشتن و حضور پیدا کردن، سریال "گیلدخت" بود که تازه اونهم تنها در چند قسمت دیده شد و بعد بای بای! نفیسه روشن خیلی ساله که تو این عرصه شگفت انگیز حضوری پررنگ داره اما خب میشه گفت بیشتر سابقه کاری خانوم بازیگر اول اینکه در تلویزیون شکل گرفته و دوم اینکه در سالهای بین دهه هشتاد و نود بوده! به همین علت خیلی از خونواده هایی که اهل تلویزیون بودن نفیسه روشن رو به خوبی می شناسن و می دونن خانوم بازیگر همیشه هم از چهره های مثبت در قصه های مختلف بوده!

اما از کار و بار نفیسه روشن که بگذریم و برسیم به حال حاضرش، باید بگیم که خانوم بازیگر به مانند بهاره رهنما راه و روندی دیگر برای لایف استایل خود انتخاب کرده اند. این در حالیه که قطعا چنین روند های میتونه حاشیه بسیاری برای اشخاص بسازه و دقیقا رهنما و روشن هم مدتی نقطه اوج همه حواشی بودند، اما از اونجایی که به خواست خودشون بود خب ازش فیض میبردن و بیشتر مشهور میشدن! 

nafisehroshan_349037341_6310367865714904_7407110693580578304_n

نفیسه روشن و بچه ای که به سرپرستی گرفته؟ چرا انقدر وابستگی؟!

نفیسه روشن تا به حال یک ازدواج و یک طلاق داشته و خانوم بازیگر سال گذشته بود که همراه با مردی به قول خود، مقام دار رفت تو رابطه اما هیچگاه رسمیتی در کار نبود و نفیسه روشن هم هیچ رونمایی از چهره شخص نکرد! تنها همون حاشیه سازی که بالاتر گفتیم رخ داد و مدتی نفیسه روشن رفت صدر جدول هرچی خبر زرده!

اما انگاری یهو اون موضوع هم تموم شد و حالا خیلی وقته که نفیسه روشن رو در تنهایی می بینیم! البته فقط ما می بینیم و ممکنه تنهایی در کار نباشه!!

نفیسه روشن هیچگاه بچه دار نشد اما جالبه که به تازگی خانوم بازیگر با انتشار یک استوری از خودش بچه به بغل بسیاری از افکار رو متعجب ساخت! جالبه که خانوم بازیگر این عکس رو بر روی پروفایلش هم گذاشت و همین شد که حرف و حدیث هایی برای وی ساخته شد.

nafisehroshan_s instagram 2023-6-8 story

راز خوشگله نفیسه روشن واسه خاص بودن و جَوون موندن

نفیسه روشن اون موقع ها که بازی میکرد طرفدار زیاد داشت. خانوم بازیگر از اونجایی که چهره ای نچرال و از طرفی هم چشمانی رنگی دارد، خب نگاه و قلب خیلی از مخاطبین رو به سمت و سوی خودش میکشوند. نفیسه روشن حتی همین حالا هم هوادارای خاص خودش رو داره و در صفحه اینستاگرامش بیش از 3 میلیون کاربر دنبال کننده وی هستند.

اما اونچه که مشخصه اینه که نفیسه روشن انگاری بعد از گذشت اینهمه سال و با وجود اینکه اصلا سن و سال کمی نداره، اما ظاهرا زیباتر و البته جَوون تر از پیش شده! این اولین باری نیست که یک بازیگر اینچنین اتفاقی براش میوفته و میشه باز مثال زد که خانوم بهاره رهنما هم دقیقا همین شکلیه؛ و خب نکته دقیقا همین جاست که برخی از خانومای بازیگر ما قصد پیری ندارن که هیچ تازه سنشون به عقب هم برمیگرده!

nafisehroshan_s instagram 2023-6-8 story (1) (1)

نفیسه روشن انقدر رفت جلو که افتاد تو چاه فیلتر بازا!

نفیسه روشن همونطور که گفتیم چهره ای به شدت نچرال داره! خانوم بازیگر در این دوره زمونه ای که بانوان چه از نوع مخاطبش و چه از نوع مشهورش، میرن سراغ انواع و اقسام عمل ها زیبایی و ژل و بوتاکس و ... نفیسه رشن اینچنین دیده نمیشه و از قدیم و الیام همین شکلی بوده!

اما نکته ای که هست اینه که نفیسه روشن تنا به احال چندان اهل فیلترای اینستاگرمی نبود و حالا می بینیم که ایشون نیز انگاری در این چاه خوشگل کُن افتادن! حالا چرا میگیم چاه؟ چون معمولا فیلترای اینستاگرامی باعث از بین رفتن اعتماد به نفس افراد میشن و بعد از یک مدت شخص دیگه نمیتونه چهره خودش رو تو عکس قبول کنه و تا فیلتره نباشه اصلا نمیاد واسه سلفی!

در ادامه یه با فیلتر و بی فیلتر از وی مشاهده می کنید.

nafisehroshan_350579780_218280194343869_3192332860213346367_n

nafisehroshan_349305207_3417321595147230_9128403954974247433_n

علاقه سرشاااار نفیسه روشن به حیوانات؛ خودشم با حیوون خونگیش ست زده!

قطعا هر آدمی خوبی داره بدی هم داره و در مطلب بالایی کمی تا قسمتی از نفیسه روشن انتقاد شد اما حالا بهتره به اخلاقیات درجه یک این بازیگر هم اشاره کنیم که مثلا نفیسه روشن شیفته و حامی حیوانات هستش. خاوم بازیگر به قدری میتونه راحت با حیوانات ارتباط برقرار کنه که حتی اون دسته از حیوانات درنده رو هم بی ترس و با عاطفه ای جذاب به آغوش میکنه و کاربران رو متعجب میسازه!

از این دسته ویدیو ها در پیجش به وفور پیدا میشه اما نفیسه روشن به تازگی تصویری از خود به همراه سگ کوچولوش هستش و در حالی که با هاپو جان لباس ست کردن، جمله ای در رابطه با حیوانات نوشت.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها